Σε διαρκή εξερεύνηση μουσικών που εμπίπτουν στην κατηγορία του "Ηχητικού Εξτρεμισμού". Έχει εισέλθει, οικειοθελώς, στην αιώνια φλόγα της αναζήτησης συναισθήματος στον ακραίο ήχο, πάντα ευγνώμων για...

Habak
Mil Orquideas En Medio Del Desierto
Από την Τιχουάνα του Μεξικό ένα μαύρο άνθος του σύγχρονου D.I.Y. μας μαγεύει με συγκλονιστικό neo-crust
Τον νέο δίσκο των Μεξικανών Habak τον περιμέναμε με μεγάλη ανυπομονησία. Πάνε πέντε χρόνια από το τελευταίο full length LP του σχήματος από την Τιχουάνα, ονόματι "Ningún Muro Consiguió Jamás Contener la Primavera", μια κυκλοφορία που εδραίωσε το σχήμα στο νέο κύμα DIY neo-crust μπαντών που σαρώνουν το underground. Έκτοτε, το σχήμα κυκλοφόρησε το εντυπωσιακό split με τους Καλιφορνέζους Lagrimas, ενώ συμμετείχε και πέρσυ σε δύο κομμάτια στο σαρωτικό ντεμπούτο τους, "A Life Of Destruction". Το νέο LP λοιπόν, ήταν θέμα χρόνου, με την μπάντα να επιδίδεται και σε εκτενείς περιοδείες, περνώντας και από την Ευρώπη.
Το "Mil Orquídeas En Medio del Desierto" από την πρώτη κιόλας ακρόαση εξυψώνεται ως ένα συγκλονιστικό δείγμα γραφής μελωδικού crust. Μεταφρασμένο ως «χίλιες ορχιδέες στη μέση της ερήμου», το νέο LP της μπάντας είναι μια εποποιία συνολικής διάρκειας 36 λεπτών. Πνιγηρό, ψυχωμένο, υπνωτικό, οργισμένο, μελαγχολικό όσο και ελπιδοφόρο, το άλμπουμ του crust σχήματος διέπεται από την κληρονομιά μπαντών όπως οι From Ashes Rise, Remains Of The Day, Muga, Ekkaia, Madame Germen, Ictvs, πρώιμων Fall Of Efrafa και Dead To A Dying World, ενώ εμβαθύνει ιδιαίτερα σε πιο emo, post, της σχολής της Church of Ra, αλλά και blackgaze σημεία (όπως στο κομμάτι "Notas sobre el olvido"), ασπαζόμενο τις extreme metal διεργασίες που έλαβαν χώρα πριν 15 χρόνια.
Με κομβικά samples, συνθέσεις που ξεπερνούν τα 6μιση λεπτά, τρομερό drumming και υποδειγματικά ατμοσφαιρικά οικοδομήματα, οι Habak αναδύονται ως ένα από τα κρισιμότερα σχήματα της σκηνής. Φρενήρεις neo-crust εποποιίες όπως του "Alienación y delirio", μαγευτικό εναρκτήριο ομότιτλο άσμα που αμέσως σε μεταφέρει σε έναν άλλο κόσμο, ακόμη και τα folk ιντερλούδια, δημιουργούν μια γοητευτική ατμόσφαιρα η οποία επιχειρεί να διαρρήξει την καταθλιπτική, καταπιεστική πραγματικότητα των σύγχρονων, ερημωμένων καπιταλιστικών κοινωνιών. Το ξέσπασμα του "Desarraigo" με ένα σχεδόν κασκάδιο, post-black riff, πάντα υπό το τόσο αναγνωρίσιμο πρίσμα των εκλεπτυσμένων και αέρινων συγχορδιών των Habak, χάρη και στις φοβερές παραγωγές του δίσκου τους, θα συνοψίσει αυτή την αγωνιώδη προσπάθεια της μπάντας.
Το σχήμα, φέρει ισορροπημένα στην ηχητική του ταυτότητα την πολιτισμική και ηχητική παράδοση της περιοχής του. Από τους στίχους, μέχρι το artwork, και διαμέσου των folk επιρροών στην κιθαριστική προσέγγιση, οι Habak είναι μια διαφορετική κατηγορία συγκροτήματος. Όπως και οι σύγχρονοί τους Lagrimas, …But The Shadows Have Foes, που επέστρεψαν επισης με νέο δίσκο αυτές τις ημέρες, Encierro, Autarch, Svdestada, Tenue, Knivad, Dark Circles, Wreathe (και κατ’ επέκταση Morrow), Hemiptera κλπ, οι Habak μεταμορφώνουν ένα σαφώς οριοθετημένο ιδίωμα, με έντονη αντιφασιστική, αντικαπιταλιστική και αντι-ιμπεριαλιστική χροιά, σε μια ζωτική και απελευθερωτική κοιτίδα υπέρ της δύναμης της κοινότητας, της ενσυναίσθησης, της αλληλοβοήθειας.
Το "Mil Orquídeas En Medio del Desierto", με κάθε ακροάση επιβεβαιώνει την ξεχωριστή προσέγγιση των Habak, αποτελώντας μια ηχητική πρόταση που συνοψίζει ιδανικά όλους τους λόγους που το D.I.Y. crust punk εξακολουθεί να εμπνέει, να επηρεάζει, να ηχεί επίκαιρο. Οι Habak επέστρεψαν με ένα άλμπουμ που θα αποτελέσει σταθμό στο ιδίωμα. Ποιητικό όσο και εξεγερσιακό, με μια απαράμιλλη γοητεία που σε μαγνητίζει, μεθυστικό αλλά και με βαθιά συνειδητοποίηση όσων πραγματεύεται, το καινούριο LP του μεξικανικού σχήματος, είναι μια κατάθεση ψυχής. Μια σπουδή πάνω σε ένα μοναδικό μουσικό ηχόχρωμα, το οποίο καταφέρνει να δαμάσει, για να του επιτρέψει να ανθίσει, στο τσιμέντο, στην έρημο, στα ερείπια και τις στάχτες που αφήνει πίσω του ο όλεθρος του πολέμου, ένα φωτεινό άστρο ελπίδας σε νύχτες που στερούνται ξημερώματος. Μια από τις αδιαπγραγμάτευτες κυκλοφορίες της χρονιάς.