Twilight Singers, Jeff Klein @ Gagarin 205, 24/11/06

02/12/2006 @ 16:30
Οι Twilight Singers αποτελούσαν επί μια σειρά ετών τη διαφυγή του Greg Dulli από την άγρια καθημερινότητα των Afghan Whigs, ένα project που ο χαρισματικός Ελληνοαμερικανός -με καταγωγή από τη Μάνη- συνθέτης ενδόμυχα συντηρούσε και προόριζε, τα τελευταία χρόνια της δεκαετίας του '90, για τη διαφαινόμενη μετά- Whigs εποχή του. Την Παρασκευή το αθηναϊκό κοινό είχε την ευκαιρία να ζήσει την ηλεκτρισμένη ενέργεια των live του Greg Dulli, στην πρώτη εμφάνιση του στα μέρη μας με τους Twilight Singers.

Η βραδιά περιλάμβανε μια μεγάλη γκάμα παθιασμένων ερμηνειών, που άλλοτε με το γνωστό garage punk φόντο έκαναν τις κιθάρες να ισορροπούν ανάμεσα στις επιτρεπόμενες αρμονίες και την παρεκτροπή, και άλλοτε με μια soul διάθεση προέτρεπαν σε ένα συνεχές και επιτακτικό ξελόγιασμα των παρευρισκομένων -χαρακτηριστικό το στιγμιότυπο με τον Dulli να ερωτοτροπεί, πεσμένος στα γόνατα, με το κοινό-.

Σε όλα αυτά η ανά τακτά χρονικά διαστήματα εμβόλιμη εμφάνιση στη σκηνή του Mark Lanegan -σκοτεινότερος όσο ποτέ και με μια εκπληκτική εκτέλεση στο "Where Did You Sleep Last Night", βγαλμένη από τις σκόρπιες αναμνήσεις του από τον χαρισματικό και πρόωρα αδικοχαμένο Κurt Cobain- συντηρούσε την πυρακτωμένη ατμόσφαιρα, προσφέροντας ορισμένες από τις χαρακτηριστικότερες στιγμές της προσωπικής καριέρας του τραγουδοποιού που ένα περιορισμένο κομμάτι -συνεχώς αυξανόμενο βέβαια όσο περνούσαν τα χρόνια- του ελληνικού κοινού ξεκίνησε να λατρεύει από τα χρόνια, ακόμα, των Screaming Trees.

Οι Twilight Singers με άψογα αντανακλαστικά έδειξαν να ακολουθούν με το δικό τους ιδιαίτερο τρόπο τις επιταγές των δύο χαρισματικών frontmen, είτε τα μονοπάτια επέβαλαν μια αχαλίνωτα ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα, είτε οι διαθέσεις και οι φωτισμοί απαιτούσαν μια σαφώς πιο moody επεξεργασία των συγκυριών στο κατάμεστο Gagarin.

O Jeff Klein λίγο πριν κάτσει στη θέση των πλήκτρων των Twilight Singers ανέβηκε στη σκηνή με μια ακουστική κιθάρα, ξετυλίγοντας ορισμένες προσωπικές συνθέσεις με folk χρωματισμούς, έχοντας ως κύριο σημείο αναφοράς τις ομολογουμένως πλούσιες φωνητικές του δυνατότητες αλλά και την πολύτιμη συνδρομή των πεταλιών -λέγε με reverb- της κιθάρας, που σε πλήρη λειτουργία έδιναν την αίσθηση πως μια αόρατη μπάντα βρίσκεται στο πλάι του. Εντυπωσιακός και ο τρόπος που ο Klein σχημάτιζε τα ξεχωριστά κομμάτια των συνθέσεων του πάνω στη σκηνή, δημιουργώντας -μέσω της κιθάρας- ήχους τυμπάνων, μπάσου κλπ.

  • SHARE
  • TWEET