Συνέντευξη: Matt Guillory (James Labrie)
Από τον Χρήστο Καραδημήτρη, 18/10/2010 @ 11:39
Και ενώ η αναταραχή καλά κρατεί στον κόσμο των οπαδών των Dream Theater μετά την αποχώρηση του Mike Portnoy, ο τραγουδιστής της μπάντας James Labrie κυκλοφορεί τον δεύτερο «προσωπικό» δίσκο, ο οποίος τον βρίσκει να ακολουθεί πιο σκληρές φόρμες από ποτέ. Το συνθετικό έτερον ήμισυ της μπάντας, ο Matt Guillory (πλήκτρα), μας εξηγεί τι συντέλεσε στην αλλαγή του ήχου στο νέο δίσκο, τη σχέση της με τους Dream Theater και άλλα διάφορα με αφορμή την κυκλοφορία του "Static Impulse".
Γεια σου Matt, πως και προέκυψε το album τόσο σύντομα; Μέχρι να έρθει το promo αγνοούσα την κυκλοφορία του. Ήταν προγραμματισμένο να βγει μέσα στο έτος ή απλά προέκυψε;
Το album ανακοινώθηκε ότι θα κυκλοφορήσει πίσω στο χειμώνα του 2010 πριν μπούμε στο στούντιο. Ανακοινώθηκε στο site του James Labrie, στην σελίδα της Inside Out και φυσικά σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το MySpace. (σ.σ.: Ναι, καλά. Ειδικά στο site της Inside Out ανέβηκε κάνα μήνα μετά την παραλαβή του promo και λίγο πριν την ημερομηνία κυκλοφορίας).
Περισσότερο από ένας solo δίσκος του James Labrie, πρόκειται περισσότερο για μια συνεργασία μεταξύ εσένα και του James. Δεν είναι λίγο περίεργο που κυκλοφορείτε τα album υπό το όνομα του Labrie και μόνο;
Το James Labrie είναι ένα εύκολα αναγνωρίσιμο όνομα στη metal μουσική κοινότητα. Είναι αλήθεια πως και οι δύο συνεισφέρουμε ισάξια, αλλά για λόγους marketing είναι πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιούμε το όνομα του James.
Κάνατε κάποιες «γενναίες» αλλαγές στο νέο album. Νέος drummer που έχει και το ρόλο του τραγουδιστή, από τη στιγμή που έχετε αρκετά «growls» στα περισσότερα τραγούδια. Πώς και αλλάξατε προς αυτή την κατεύθυνση;
Ο τελευταίος μας δίσκός, "Elements Of Persuasion", ήταν ήδη ένας αρκετά heavy δίσκος. Μιλώντας μουσικά, το "Static Impulse" ήταν το επόμενο λογικό βήμα για εμάς. Θεωρώ πως θα ήταν φοβερά βαρετό να κάναμε άλλο ένα δίσκο στα πρότυπα του "Elements Of Persuasion". Δε θα αποκαλούσα γενναία αυτή την αλλαγή. Ήταν απλά η επιθυμία να κάνουμε τον καλύτερο δίσκο που θα μπορούσαμε.
Νιώθεις πως είναι ένα album που κατευθύνεται σε κάπως διαφορετικό target group, σε σχέση με αυτό που έχετε; Πιστεύεις ότι οι παλιοί fans θα εκτιμήσουν τη μοντέρνα προσέγγιση; Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα ποτέ ακραία φωνητικά σε δίσκο συγκροτήματος με το όνομα James Labrie και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι κάτι που ήθελα.
Όταν γράφω μουσική το τελευταίο πράγμα για το οποίο ανησυχώ είναι τι σκέφτονται οι άλλοι. Αν το έκανα αυτό τότε δε θα ήμουν ειλικρινής με τον εαυτό μου. Αυτός ο δίσκος απευθύνεται σε όποιον αρέσκεται σε heavy, μελωδική μουσική. Είναι τόσο απλό. Δε βρίσκω τίποτα πιο βαρετό από το να ακούω καλλιτέχνες που δεν προκαλούν τους εαυτούς τους και δεν μεγαλώνουν. Έχει να κάνει με το να βγαίνεις από τη ζώνη ασφαλείας. Τότε και μόνο αρχίζουν τα ωραία πράγματα να λαμβάνουν χώρα. Δε έχει να κάνει με το να τροφοδοτείς τους οπαδούς. Έχει να κάνει με τον να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου.
Συνήθως, τα solo projects κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή της κύριας μπάντας. Στην προκειμένη περίπτωση οι Dream Theater κινούνται σε βαρύτερη κατεύθυνση και το ίδιο κάνει και αυτό το project. Σκεφτήκατε μήπως να κινηθείτε στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση;
Δεν υπάρχει τρόπος να αποφύγουμε το γεγονός ότι ο James είναι ο τραγουδιστής των Dream Theater. Αλλά ειλικρινά, εκεί είναι που η όποια ομοιότητα σταματά κατά την άποψή μου. Η μουσική που γράφουμε είναι τελείως διαφορετική. Τα τραγούδια γράφονται αποκλειστικά για τα φωνητικά. Τα φωνητικά είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε αυτή τη μπάντα. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Τα τραγούδια είναι πιο μικρά και πιο εστιασμένα σε δυνατές, απλές μελωδίες και κολλητικά σημεία.
Πώς έλαβε χώρα η διαδικασία σύνθεσης και ηχογράφησης; Ποιος συνθέτει περισσότερο μεταξύ των δυο σας; Ο Marco Sfogli συνεισφέρει σε συνθετικό επίπεδο;
Ο James και εγώ γράφουμε όλη τη μουσική. Στέλνουμε ιδέες ο ένας στον άλλο και εγώ ηχογραφώ τα demos και τραγουδάω τα σκληρά φωνητικά. Μου αρέσει η μέθοδος μέσω των demo, γιατί μας επιτρέπει να προσαρμόσουμε τα τραγούδια όσο χρειάζεται μέχρι να ακούγονται ακριβώς όπως θέλουμε να ακουστούν και επίσης το κάνει πιο εύκολο για εμάς όταν πάμε στο στούντιο, γιατί το τραγούδι έχει ήδη διαμορφωθεί. Ο Marco συνεισφέρει με το προσωπικό του στυλ στα σημεία. Τροποποίησε κάποια από τα riffs στο "Over The Edge".
Το βασικό πλεονέκτημα του συγκροτήματος είναι το τεχνικό επίπεδο των μουσικών. Δεν πιστεύεις ότι θα θέλατε λίγο παραπάνω χώρο για τα lead μέρη, ειδικά εσύ και ο Marco; Πόσο σημαντική πιστεύεις ότι είναι η τεχνική κατάρτιση για να συνθέσει κάποιος φρέσκια μουσική;
Η εστίαση της μπάντας είναι τα τραγούδια. Το τραγούδι είναι ο «βασιλιάς» και όλα τα άλλα είναι εκεί σε υποστηρικτικό ρόλο. Η τεχνική δεν είναι σε καμία περίπτωση σημαντική για το τραγούδι. Προτιμούμε να έχουμε καλύτερα τραγούδια, παρά solos και τεχνική χωρίς νόημα. Το να έχεις καλή τεχνική κατάρτιση δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το δημιουργικό κομμάτι. Δε χρειάζεται να ξέρεις να παίξεις γρήγορα για να γράψεις τρομερή μουσική.
Έχετε κάποια πλάνα για περιοδεία; Θα είναι στις Η.Π.Α., στην Ευρώπη ή και στα δύο μέρη; Ποια αγορά πιστεύεις είναι καλύτερη για τη μουσική που παίζετε;
Θα θέλαμε πάρα πολύ να περιοδέψουμε και αυτή την εποχή προσπαθούμε να βρούμε ένα τρόπο να περιοδεύσουμε τόσο στις Η.Π.Α., όσο και στην Ευρώπη. Τυπικά, η Ευρώπη είναι μια καλύτερη αγορά, αλλά όπως και να έχει θεωρώ πως μπορούμε να τα πάμε πραγματικά καλά και στις Ηνωμένες Πολιτείες με το νέο album.
Έχεις υπάρξει στην progressive σκηνή για πολλά χρόνια. Στις μέρες μας, το prog δεν είναι κακιά λέξη πλέον. Τι πιστεύεις για την αναγέννηση της progressive rock και metal μουσικής σε εμπορικό επίπεδο;
Ειλικρινά, είμαι περισσότερο «μεταλλάς» παρά «progressivάς». Ανεξαρτήτως αυτού, θεωρώ σπουδαίο το να έχει μια καλή metal μπάντα οποιαδήποτε εμπορική επιτυχία.
Πολύς κόσμος θυμάται ακόμα τους Dali's Dilemma και το μοναδικό album που κυκλοφόρησαν. Ήταν φανταστικό! Έχετε σκεφτεί να κάνετε και ένα δεύτερο; Τι πιστεύεις για αυτό μετά από τόσα χρόνια;
Το album των Dali's Dilemma ήταν ένα πολύ ξεχωριστό album για εμένα. Είμαστε ακόμα πολύ καλοί φίλοι με τα παιδιά που κάναμε το δίσκο. Νομίζω πως θα μπορούσε να υπάρξει πιθανότητα να κάνουμε άλλο ένα album. Θα πρέπει να το δούμε.
Ακούς καθόλου νέα progressive μουσική; Έχεις κάποια νέα μπάντα που να θεωρείς εξαιρετική ή κάποιο album;
Δεν ακούω progressive μουσική. Κατά βάση ακούω μοντέρνα αμερικάνικη / σουηδική pop μουσική. Με εμπνέει περισσότερο από κάθε άλλο. Τα τραγούδια συνήθως είναι πολύ καλά στημένα και οι φωνητικές μελωδίες είναι εξωφρενικά καλές!
Ποιο album θεωρείς πως σου άλλαξε τη ζωή και ποιο album θεωρείς το πιο σημαντικό στην καριέρα σου ως τώρα;
Ακούγοντας το "Live In Leningrad" του Yngwie Malmsteen ήταν κάτι που είχε φοβερή επιρροή σε εμένα ως παιδί. Θα έλεγα ότι μου άλλαξε τη ζωή. Τα solo στα keyboards του Jens Johannson με έκαναν να θέλω να γίνω πληκτράς σε metal συγκρότημα. Τώρα, όσον αφορά στο πιο σημαντικό album στην καριέρα μου ως τώρα αυτό θα ήταν το "Static Impulse". Το λέω αυτό λόγω του πόσο πολύ αναμείχθηκα τόσο με τη σύνθεση, όσο και με την παραγωγή του album. Είναι επίσης το πρώτο album στο οποίο κάνω background φωνητικά.
Θα έχεις μιλήσει σίγουρα με τον James για την αποχώρηση του Mike Portnoy. Όλοι σοκαρίστηκαν λίγο ή πολύ. Ποια είναι η δική σου οπτική; Τι λέει ο James; Θεωρείς πως ο ρόλος του θα είναι πιο ενεργός τώρα στη μουσική των Dream Theater;
Νομίζω πως ότι είναι να ειπωθεί για τα πρόσφατα νέα αναφορικά με τους Dream Theater, έχει ειπωθεί. Ο Mike ήθελε ένα διάλειμμα και οι υπόλοιποι δεν ήθελαν. Θα είναι πάντως ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνουν οι Dream Theater μετά από αυτό.
Πολύς κόσμος θεωρεί τον Mike Mangini ως πολύ πιθανό αντικαταστάτη του Portnoy. Από τη στιγμή που έχει συνεργαστεί μαζί του, θα μπορούσε να είναι η καλύτερη επιλογή πιστεύεις; Μπορείς να σκεφτείς ή να προτείνεις κάποιον άλλον;
Ο Mike Mangini είναι ένας φοβερός drummer. Είμαι σίγουρος ότι οι Dream Theater θα περάσουν από ακρόαση πολλούς σπουδαίους drummers. Το ποιόν θα επιλέξουν δε μπορώ να το μαντέψω και δεν έχω κάποιον να προτείνω.
Έχεις κατά νου κάποιο άλλο project;
Πολύ σύντομα θα ξεκινήσω να δουλεύω το δικό μου solo album. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα δουλέψω πάνω σε αυτό.
Τι πρέπει να περιμένουμε από τους James Labrie στο μέλλον;
Πιθανότατα θα βγούμε σε περιοδεία και πολύ σύντομα μάλιστα, ενώ αν όλα πάνε καλά θα βγάλουμε ένα ακόμα album όταν θα είναι η κατάλληλη στιγμή.
Προσέθεσε ό,τι νομίζεις. Ελπίζουμε να σας δούμε στην Ελλάδα.
Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες μέσω αυτής της συνέντευξης. Θα το ήθελα απίστευτα να έρθουμε και να δω την Ελλάδα.
Χρήστος Καραδημήτρης
Γεια σου Matt, πως και προέκυψε το album τόσο σύντομα; Μέχρι να έρθει το promo αγνοούσα την κυκλοφορία του. Ήταν προγραμματισμένο να βγει μέσα στο έτος ή απλά προέκυψε;
Το album ανακοινώθηκε ότι θα κυκλοφορήσει πίσω στο χειμώνα του 2010 πριν μπούμε στο στούντιο. Ανακοινώθηκε στο site του James Labrie, στην σελίδα της Inside Out και φυσικά σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το MySpace. (σ.σ.: Ναι, καλά. Ειδικά στο site της Inside Out ανέβηκε κάνα μήνα μετά την παραλαβή του promo και λίγο πριν την ημερομηνία κυκλοφορίας).
Περισσότερο από ένας solo δίσκος του James Labrie, πρόκειται περισσότερο για μια συνεργασία μεταξύ εσένα και του James. Δεν είναι λίγο περίεργο που κυκλοφορείτε τα album υπό το όνομα του Labrie και μόνο;
Το James Labrie είναι ένα εύκολα αναγνωρίσιμο όνομα στη metal μουσική κοινότητα. Είναι αλήθεια πως και οι δύο συνεισφέρουμε ισάξια, αλλά για λόγους marketing είναι πολύ πιο εύκολο να χρησιμοποιούμε το όνομα του James.
Κάνατε κάποιες «γενναίες» αλλαγές στο νέο album. Νέος drummer που έχει και το ρόλο του τραγουδιστή, από τη στιγμή που έχετε αρκετά «growls» στα περισσότερα τραγούδια. Πώς και αλλάξατε προς αυτή την κατεύθυνση;
Ο τελευταίος μας δίσκός, "Elements Of Persuasion", ήταν ήδη ένας αρκετά heavy δίσκος. Μιλώντας μουσικά, το "Static Impulse" ήταν το επόμενο λογικό βήμα για εμάς. Θεωρώ πως θα ήταν φοβερά βαρετό να κάναμε άλλο ένα δίσκο στα πρότυπα του "Elements Of Persuasion". Δε θα αποκαλούσα γενναία αυτή την αλλαγή. Ήταν απλά η επιθυμία να κάνουμε τον καλύτερο δίσκο που θα μπορούσαμε.
Νιώθεις πως είναι ένα album που κατευθύνεται σε κάπως διαφορετικό target group, σε σχέση με αυτό που έχετε; Πιστεύεις ότι οι παλιοί fans θα εκτιμήσουν τη μοντέρνα προσέγγιση; Εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα ποτέ ακραία φωνητικά σε δίσκο συγκροτήματος με το όνομα James Labrie και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι κάτι που ήθελα.
Όταν γράφω μουσική το τελευταίο πράγμα για το οποίο ανησυχώ είναι τι σκέφτονται οι άλλοι. Αν το έκανα αυτό τότε δε θα ήμουν ειλικρινής με τον εαυτό μου. Αυτός ο δίσκος απευθύνεται σε όποιον αρέσκεται σε heavy, μελωδική μουσική. Είναι τόσο απλό. Δε βρίσκω τίποτα πιο βαρετό από το να ακούω καλλιτέχνες που δεν προκαλούν τους εαυτούς τους και δεν μεγαλώνουν. Έχει να κάνει με το να βγαίνεις από τη ζώνη ασφαλείας. Τότε και μόνο αρχίζουν τα ωραία πράγματα να λαμβάνουν χώρα. Δε έχει να κάνει με το να τροφοδοτείς τους οπαδούς. Έχει να κάνει με τον να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου.
Συνήθως, τα solo projects κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή της κύριας μπάντας. Στην προκειμένη περίπτωση οι Dream Theater κινούνται σε βαρύτερη κατεύθυνση και το ίδιο κάνει και αυτό το project. Σκεφτήκατε μήπως να κινηθείτε στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση;
Δεν υπάρχει τρόπος να αποφύγουμε το γεγονός ότι ο James είναι ο τραγουδιστής των Dream Theater. Αλλά ειλικρινά, εκεί είναι που η όποια ομοιότητα σταματά κατά την άποψή μου. Η μουσική που γράφουμε είναι τελείως διαφορετική. Τα τραγούδια γράφονται αποκλειστικά για τα φωνητικά. Τα φωνητικά είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε αυτή τη μπάντα. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Τα τραγούδια είναι πιο μικρά και πιο εστιασμένα σε δυνατές, απλές μελωδίες και κολλητικά σημεία.
Πώς έλαβε χώρα η διαδικασία σύνθεσης και ηχογράφησης; Ποιος συνθέτει περισσότερο μεταξύ των δυο σας; Ο Marco Sfogli συνεισφέρει σε συνθετικό επίπεδο;
Ο James και εγώ γράφουμε όλη τη μουσική. Στέλνουμε ιδέες ο ένας στον άλλο και εγώ ηχογραφώ τα demos και τραγουδάω τα σκληρά φωνητικά. Μου αρέσει η μέθοδος μέσω των demo, γιατί μας επιτρέπει να προσαρμόσουμε τα τραγούδια όσο χρειάζεται μέχρι να ακούγονται ακριβώς όπως θέλουμε να ακουστούν και επίσης το κάνει πιο εύκολο για εμάς όταν πάμε στο στούντιο, γιατί το τραγούδι έχει ήδη διαμορφωθεί. Ο Marco συνεισφέρει με το προσωπικό του στυλ στα σημεία. Τροποποίησε κάποια από τα riffs στο "Over The Edge".
Το βασικό πλεονέκτημα του συγκροτήματος είναι το τεχνικό επίπεδο των μουσικών. Δεν πιστεύεις ότι θα θέλατε λίγο παραπάνω χώρο για τα lead μέρη, ειδικά εσύ και ο Marco; Πόσο σημαντική πιστεύεις ότι είναι η τεχνική κατάρτιση για να συνθέσει κάποιος φρέσκια μουσική;
Η εστίαση της μπάντας είναι τα τραγούδια. Το τραγούδι είναι ο «βασιλιάς» και όλα τα άλλα είναι εκεί σε υποστηρικτικό ρόλο. Η τεχνική δεν είναι σε καμία περίπτωση σημαντική για το τραγούδι. Προτιμούμε να έχουμε καλύτερα τραγούδια, παρά solos και τεχνική χωρίς νόημα. Το να έχεις καλή τεχνική κατάρτιση δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το δημιουργικό κομμάτι. Δε χρειάζεται να ξέρεις να παίξεις γρήγορα για να γράψεις τρομερή μουσική.
Έχετε κάποια πλάνα για περιοδεία; Θα είναι στις Η.Π.Α., στην Ευρώπη ή και στα δύο μέρη; Ποια αγορά πιστεύεις είναι καλύτερη για τη μουσική που παίζετε;
Θα θέλαμε πάρα πολύ να περιοδέψουμε και αυτή την εποχή προσπαθούμε να βρούμε ένα τρόπο να περιοδεύσουμε τόσο στις Η.Π.Α., όσο και στην Ευρώπη. Τυπικά, η Ευρώπη είναι μια καλύτερη αγορά, αλλά όπως και να έχει θεωρώ πως μπορούμε να τα πάμε πραγματικά καλά και στις Ηνωμένες Πολιτείες με το νέο album.
Έχεις υπάρξει στην progressive σκηνή για πολλά χρόνια. Στις μέρες μας, το prog δεν είναι κακιά λέξη πλέον. Τι πιστεύεις για την αναγέννηση της progressive rock και metal μουσικής σε εμπορικό επίπεδο;
Ειλικρινά, είμαι περισσότερο «μεταλλάς» παρά «progressivάς». Ανεξαρτήτως αυτού, θεωρώ σπουδαίο το να έχει μια καλή metal μπάντα οποιαδήποτε εμπορική επιτυχία.
Πολύς κόσμος θυμάται ακόμα τους Dali's Dilemma και το μοναδικό album που κυκλοφόρησαν. Ήταν φανταστικό! Έχετε σκεφτεί να κάνετε και ένα δεύτερο; Τι πιστεύεις για αυτό μετά από τόσα χρόνια;
Το album των Dali's Dilemma ήταν ένα πολύ ξεχωριστό album για εμένα. Είμαστε ακόμα πολύ καλοί φίλοι με τα παιδιά που κάναμε το δίσκο. Νομίζω πως θα μπορούσε να υπάρξει πιθανότητα να κάνουμε άλλο ένα album. Θα πρέπει να το δούμε.
Ακούς καθόλου νέα progressive μουσική; Έχεις κάποια νέα μπάντα που να θεωρείς εξαιρετική ή κάποιο album;
Δεν ακούω progressive μουσική. Κατά βάση ακούω μοντέρνα αμερικάνικη / σουηδική pop μουσική. Με εμπνέει περισσότερο από κάθε άλλο. Τα τραγούδια συνήθως είναι πολύ καλά στημένα και οι φωνητικές μελωδίες είναι εξωφρενικά καλές!
Ποιο album θεωρείς πως σου άλλαξε τη ζωή και ποιο album θεωρείς το πιο σημαντικό στην καριέρα σου ως τώρα;
Ακούγοντας το "Live In Leningrad" του Yngwie Malmsteen ήταν κάτι που είχε φοβερή επιρροή σε εμένα ως παιδί. Θα έλεγα ότι μου άλλαξε τη ζωή. Τα solo στα keyboards του Jens Johannson με έκαναν να θέλω να γίνω πληκτράς σε metal συγκρότημα. Τώρα, όσον αφορά στο πιο σημαντικό album στην καριέρα μου ως τώρα αυτό θα ήταν το "Static Impulse". Το λέω αυτό λόγω του πόσο πολύ αναμείχθηκα τόσο με τη σύνθεση, όσο και με την παραγωγή του album. Είναι επίσης το πρώτο album στο οποίο κάνω background φωνητικά.
Θα έχεις μιλήσει σίγουρα με τον James για την αποχώρηση του Mike Portnoy. Όλοι σοκαρίστηκαν λίγο ή πολύ. Ποια είναι η δική σου οπτική; Τι λέει ο James; Θεωρείς πως ο ρόλος του θα είναι πιο ενεργός τώρα στη μουσική των Dream Theater;
Νομίζω πως ότι είναι να ειπωθεί για τα πρόσφατα νέα αναφορικά με τους Dream Theater, έχει ειπωθεί. Ο Mike ήθελε ένα διάλειμμα και οι υπόλοιποι δεν ήθελαν. Θα είναι πάντως ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνουν οι Dream Theater μετά από αυτό.
Πολύς κόσμος θεωρεί τον Mike Mangini ως πολύ πιθανό αντικαταστάτη του Portnoy. Από τη στιγμή που έχει συνεργαστεί μαζί του, θα μπορούσε να είναι η καλύτερη επιλογή πιστεύεις; Μπορείς να σκεφτείς ή να προτείνεις κάποιον άλλον;
Ο Mike Mangini είναι ένας φοβερός drummer. Είμαι σίγουρος ότι οι Dream Theater θα περάσουν από ακρόαση πολλούς σπουδαίους drummers. Το ποιόν θα επιλέξουν δε μπορώ να το μαντέψω και δεν έχω κάποιον να προτείνω.
Έχεις κατά νου κάποιο άλλο project;
Πολύ σύντομα θα ξεκινήσω να δουλεύω το δικό μου solo album. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα δουλέψω πάνω σε αυτό.
Τι πρέπει να περιμένουμε από τους James Labrie στο μέλλον;
Πιθανότατα θα βγούμε σε περιοδεία και πολύ σύντομα μάλιστα, ενώ αν όλα πάνε καλά θα βγάλουμε ένα ακόμα album όταν θα είναι η κατάλληλη στιγμή.
Προσέθεσε ό,τι νομίζεις. Ελπίζουμε να σας δούμε στην Ελλάδα.
Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες μέσω αυτής της συνέντευξης. Θα το ήθελα απίστευτα να έρθουμε και να δω την Ελλάδα.
Χρήστος Καραδημήτρης