Children Of Bodom

Halo Of Blood

Nuclear Blast (2013)
Από τον Άλκη Κοροβέση, 04/07/2013
«Το "Halo Of Blood" φαίνεται ότι είναι μια από τις πιο προσεγμένες δουλειές των Children Of Bodom, όπου χωρίς να χάνεται η ταυτότητα της μπάντας, υπάρχει ένας αέρας φρεσκάδας να σπάει τη «μούχλα» των τελευταίων δίσκων τους»
Πώς βαθμολογείτε το δίσκο;
Είναι μερικές μπάντες για τις οποίες φίλοι και εχθροί θα συμφωνήσουν ότι έχουν ταβάνι στο μέχρι που μπορούν να φτάσουν με κάθε κυκλοφορία τους. Αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με την ποιότητα τους, όσο με το είδος που καταπιάνονται και το κατά πόσο μπορούν να κάνουν την έκπληξη εν έτει 2013, όπως έκαναν κάποτε στο παρελθόν. Οι Children Of Bodom, για μένα, ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Και γι’ αυτό το λόγο με κάθε κυκλοφορία τους, ειδικά αν αυτή συνοδεύεται από βαρύγδουπες back to the roots δηλώσεις, θέλοντας και μη, διατηρώ μια επιφυλακτικότητα. Ευτυχώς, πριν το "Halo Of Blood" τα λόγια του Laiho ήταν συγκρατημένα, μετριάζοντας την αντίδραση αυτή.

Ευτυχώς, φαίνεται ότι ο εγκέφαλος της μπάντας συνειδητοποίησε τι έπρεπε να κάνει για να δώσει έναν άλλο τόνο στο ξεθωριασμένο ήχο των Bodom τα τελευταία χρόνια. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι σε αυτό συνετέλεσε και η νουθεσία του Peter Tägtren, ο οποίος ανέλαβε για ακόμα μια φορά την παραγωγή του δίσκου και ίσως την ανάσταση της ίδιας της μπάντας. Έτσι, λοιπόν, το "Halo Of Blood" ακούγεται σαν μια αρκετά μοντέρνα εκδοχή των Children Of Bodom. Με τα νεοκλασικά/power στοιχεία να περιορίζονται, για το καλό όλων μας, ο 8ος δίσκος των Φινλανδών είναι ένα αμιγώς μελωδικό death metal δημιούργημα. Με τα κλασικά lead του Laiho να εναλλάσσονται με τα χαρακτηριστικά πλήκτρα στα solo, και τα black φωνητικά του να μαυρίζουν το τοπίο, την ώρα που τα τύμπανα ρίχνουν ταχύτητα μόνο στα "Scream For Silence" και "Dead Man's Hand On You", το "Halo Of Blood" διατηρεί τα trademark στοιχεία των Bodom και τα πλασάρει με έναν πιο σύγχρονο τρόπο, με μια επαγγελματική παραγωγή.

Η έναρξη του δίσκου είναι ίσως και η καλύτερη εικόνα που μπορεί να αποκομίσει κανείς για αυτόν. Η τριπλέτα "Waste Of Skin", "Halo Of Blood" και "Scream For Silence" προσδιορίζει πλήρως την ταυτότητα του. Το πρώτο είναι ένα κλασικό χαρωπό Bodom κομμάτι εποχής "Follow The Reaper", το δεύτερο εντυπωσιάζει με το Dissectionικό riff του και το τρίτο αποτελεί το αμάλγαμα της συνεργασίας Laiho και Tägtren, αφού κάλλιστα θα μπορούσε να είναι κομμάτι των Pain. Σε αρκετά διαφορετικό ύφος θα παρατηρήσει κανείς το slow "Dead Man's Hand On You", μια πιο ατμοσφαιρική προσέγγιση από τις υπόλοιπες συνθέσεις. Για μια μπάντα που -κακά τα ψέματα- σε πολλούς έγινε γνωστή για τις metal και μη διασκευές της, δε θα μπορούσε να λείπει μια από το "Halo Of Blood". Ή μήπως θα μπορούσε; Ειδικά αν αυτή είναι στο "Sleeping In My Car" των Roxette, μια κίνηση που δεν προσφέρει απολύτως τίποτα σε έναν κατά τα άλλα αξιόλογο δίσκο.

Συνολικά, το "Halo Of Blood" φαίνεται ότι είναι μια από τις πιο προσεγμένες δουλειές των Children Of Bodom, όπου χωρίς να χάνεται η ταυτότητα της μπάντας, υπάρχει ένας αέρας φρεσκάδας  να σπάει τη «μούχλα» των τελευταίων δίσκων τους. Ο όγδοος δίσκος των Φινλανδών είναι ένα δυνατό comeback από μια μπάντα που αρκετοί -ανάμεσά τους και γω- θεωρούσαν ξοφλημένους.


VIDEO


  • SHARE
  • TWEET