Aura Noir: «Προκαλέσαμε τους εαυτούς μας, ηχογραφώντας μόνο μια κιθάρα»

Με αφορμή τον νέο, σχεδόν ομώνυμο, δίσκο και την επίσκεψη στην Αθήνα, ο Aggressor μας μίλησε για το παρόν και το παρελθόν της μπάντας

Από τον Γιάννη Δούκα, 04/05/2018 @ 11:10

Δεν έχουμε συνέλθει από το "Aura Noire" έρχεται και το επικείμενο live τους και είμαστε στα κάγκελα. Δυστυχώς το λακωνίζειν ο Aggressor το χει ψωμοτύρι, αλλά μια ιδέα για τον δίσκο και το κλίμα από πίσω παίρνουμε. 

Γεια χαρά από την καυτή γη της Ελλάδας! Πώς είσαι;

Όλα καλά, ευχαριστώ!

Συγχαρητήρια για το "Aura Noire". Τέλεια riff, τέλεια τραγούδια. Η πρώτη ερώτηση έρχεται σχετικά με την ονομασία. Υπήρχε κάποιος ειδικός λόγος πίσω από το γαλλικό ομότιτλο; Μοιάζει σαν επετειακό ή σαν δήλωση βροντερού παρόντος.

Οι Γάλλοι πάντα επισήμαιναν ότι το όνομα μας ήταν γραμμένο λάθος, οπότε σκεφτήκαμε στην ψύχρα να φτιάξουμε ένα ομότιτλο άλμπουμ με το σωστό όνομα την ίδια στιγμή. 

Ο ήχος σου βγάζει ένα συναίσθημα πρόβας. Είναι φυσικός, φρέσκος και σε αρπάζει από το λαιμό. Πώς δουλέψατε αυτήν τη φορά; Στο δελτίο γράφει ότι δεν κάνατε καθόλου overdubs, δεν ήταν δύσκολο;

Σκεφτήκαμε να βάλουμε μια πρόκληση στους εαυτούς μας και αποφασίσαμε στην ηχογράφηση να χρησιμοποιήσουμε μία κιθάρα. Ούτως η άλλως είμαστε τριάδα, γιατί να το κρύβαμε προσθέτοντας κι άλλες κιθάρες;

Ο ήχος στα τύμπανα σκοτώνει. Δυστυχώς σήμερα οι περισσότερες metal κυκλοφορίες μαστίζονται από ένα φρικτό και πλαστικό ήχο στα drums. Γιατί η σκηνή έχει μολυνθεί από αυτή την επιδημία;

Δεν έχω ιδέα. Μάλλον είναι μια γενιά από τεχνικούς στα studio του κόσμου που επιμένουν ότι αυτός είναι ο «καλός ήχος».

Aura Noir

Κάποια σχόλια για τα solo του Blasphemer; Αυτό που βγάζει είναι σαν αναθυμιάσεις από ένα τσουκάλι που λιώνουν τόνοι "War And Pain" βινυλίου!

Χα,χα χα! Ναι, καταλαβαίνω την ομοιότητα. Παρόλα ταύτα έχει και την δική του χαρακτηριστική υπογραφή.

Ποιανού ιδέα ήταν το σκοτεινό μέρος στη μέση του "Hell’s Lost Chambers"; Είναι λες και σε έχουν πετάξει σένα σκοτεινό τούνελ.

Δεν θυμάμαι ποιανού ιδέα ήταν, αλλά θέλαμε να έχουμε και τον ήχο της φωτιάς μέσα σε αυτό το μέρος. Δεν βρήκαμε ποτέ κάτι που να ακουγόταν καλά και έτσι δεν μπήκε κάτι.

Απίστευτο κομμάτι είναι επίσης και το "Mordant Wind". Πολλά πράγματα μέσα του και για πρώτη φορά τραγουδάτε και οι δύο. Πώς έκατσε κάτι τέτοιο;

Ήταν δική μου ιδέα, διότι δεν μπορούσα να βγάλω το δεύτερο μέρος του τραγουδιού και να ακουγόταν καλό. Έτσι το πέρασα στον Apollyon.

Το γεγονός ότι είστε πλέον trio στις συναυλίες σας κάνει πιο συμπαγής έτσι; Πόσο δύσκολο ήταν; Επηρέασε στο ποια τραγούδια ετοιμάζετε για live; Παίζοντας ο Apollyon τα drums και να κάνει τα φωνητικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Ναι έχουμε κάποια τραγούδια όπου ο Apollyon τραγουδάει και παίζει τύμπανα ταυτόχρονα. Φυσικά και είναι δύσκολο.

Πώς βγαίνει κάθε φορά το setlist; Τη προηγούμενη φορά στην Ελλάδα είχατε παίξει το "Dethrone Emperor" με σένα στα τύμπανα. Σκέψεις για άλλες διασκευές;

Όχι δεν υπάρχουν πλάνα για κάτι τέτοιο. Όντως είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα καλό setlist, πρέπει να επιλέγουμε ανάμεσα σε αρκετά τραγούδια... καταλαβαίνεις.

Μας επισκέπτεστε για άλλη μια φορά. Συνήθως τις μισές φορές κάτι συμβαίνει αλλά ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά αυτή τη φορά. Αναμνήσεις από Ελλάδα;

Αγαπάμε πολύ να ήμαστε στην Ελλάδα. Πάντα αισθανόμασταν θερμή υποδοχή εκεί.

Κάποιες ερωτήσεις για το παρελθόν τώρα. Πότε και ποώ συναντήθηκες με τον Apollyon;

Σε μια pub στο Όσλο που λεγόταν Mollers. Πρέπει να ήταν το 1993.

Μπορείς να μας πεις το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό σου για το "Dreams Like Deserts" mini;

Το ηχογραφήσαμε σε έξι ώρες κατά τη διάρκεια της νύκτας.

Aura Noir

Πώς μπήκε ο Blasphemer στο "Black Thrash Attack"; Ο τίτλος ήταν σαν μια δήλωση μετατόπισης από το black σε πιο παλαιότερες ηχητικές φόρμες που είχαν λησμονηθεί στα '90s;

Σκεφτήκαμε ότι ακουγόταν καλά σαν τίτλος, ποτέ δε σκεφτήκαμε να ξεκινήσουμε ένα νέο είδος ή κάτι παραπλήσιο. Ο Blasphemer άρχισε να παίζει μαζί μας σχεδόν αμέσως με το που ξεκίνησε στους Mayhem. Τον είχαμε συναντήσει στην Εlm Street pub στο Oslo.

To "Deep Tracts Of Hells" έχει έναν μαύρο θυμό μέσα του. Είναι βίαιο και επιθετικό. Υποθέτω ότι ήσασταν σε αυτή τη διάθεση τότε έτσι;

Μπορεί και να έχεις δίκιο. Επίσης η παραγωγή και ο ήχος το κάνουν πολύ βρώμικο και το βοηθάει να ακούγεται έτσι.

Το "The Merciless" ήταν το μεγάλο break through για τους Aura Noir, μια επίθεση χωρίς έλεος. Βοήθησε η μεταγραφή στη Peaceville να διαδώσετε το όνομά σας; Πώς το βλέπεις τώρα το άλμπουμ αυτό;

Ναι, είμαι ακόμα πολύ ικανοποιημένος με το δίσκο αυτό. Σίγουρα μπήκαμε σε μεγαλύτερο κοινό διάμεσο της Peaceville. Είχαν πολύ καλύτερη διανομή από οιοδήποτε προηγούμενο label ήμασταν.

Τεράστια έκπληξη ήταν το solo του Coralles στο "Gaping Grave Awaits". Πώς τον προσεγγίσατε;

Τον προσεγγίσαμε μέσω του Chris Reifert.

Κάτι σαν be quick or be dead για το τέλος. Καλύτερο Voivod άλμπουμ;

"Killing Technology".

Καλύτερο Sodom άλμπουμ;

"Obsessed By Cruelty", η ευρωπαϊκή έκδοση.

Καλύτερο Venom άλμπουμ;

"At War With Satan".

Drums, κιθάρα ή μπάσο;

BASS

"Necrosis ή "666 International";

666

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Ελπίζω να σε δω Αθήνα και να πιούμε καμιά μπύρα.

Ναι αμέ! Τα λέμε!

Διαβάστε εδώ την κριτική του δίσκου "Aura Noire" από τον Γιάννη Δούκα.

  • SHARE
  • TWEET