Healthyliving: «Η τέχνη χρειάζεται περισσότερο μυστήριο και ιδιωτικότητα»

O κιθαρίστας των νεότευκτων healthyliving, Scott McLean, σε μία εκτενή συνέντευξη για τον πρώτο τους δίσκο, "Songs Of Abundance, Psalms Of Grief"

Από τον Μάνο Κορνηλάκη - Ορφανουδάκη, 28/04/2023 @ 15:39

You can find the english version of the interview here.

Οι πρωτοεμφανιζόμενοι healthyliving κυκλοφόρησαν πρόσφατα το ντεμπούτο άλμπουμ τους, "Songs Of Abundance, Psalms Of Grief". Παρ’ όλη την πρόσφατη ιστορία του σχήματος, τα μέλη είναι πεπειραμένα και δοκιμασμένα στη μουσική πραγματικότητα, προερχόμενα από ετερόκλητα περιβάλλοντα, και συνδέονται με άλλα σπουδαία συγκροτήματα, όπως οι Ashenspire, οι Falloch, και οι Maud the Moth. Έχοντας προκαλέσει ήδη αρκετό ντόρο στα φετινά μουσικά τεκταινόμενα, και με την εμφάνισή τους στο Roadburn Festival, αδράξαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον κιθαρίστα Scott McLean, και να συζητήσουμε γύρω από την πληθώρα της μουσικής του δημιουργίας, το ενδιαφέρον που έχουν οι πολυδιάστατοι δίσκοι, αλλά και τη σημασία που έχουν οι αντιθέσεις για να δοθεί μία αίσθηση διαδρομής και εξέλιξης στη μουσική σου.

Healthyliving

Χαιρετώ όλη την οικογένεια των healthyliving! Είμαι ο Μάνος, και θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο Rocking.gr. Πριν μπούμε στις λεπτομέρειες του καπαπληκτικού πρώτου σας άλμπουμ, θα μπορούσατε να μας συστήσετε το συγκρότημα; Τι έδωσε το έναυσμα για αυτό το συλλογικό εγχείρημα, και τι είχατε στο μυαλό σας για τον καλλιτεχνικό του σκοπό;

Ευχαριστούμε πάρα πολύ! Έχουμε την Amaya López - Carromero στα φωνητικά, τον Stefan Pötzsch στα τύμπανα, και μετά εμένα στις κιθάρες, το μπάσο, και τα synths. Είχαμε όλοι μας συνεργαστεί σε πολλά άλλα projects στο παρελθόν και μας φάνηκε φυσικό να έχουμε μία μπάντα μόνο οι τρεις μας. Ο κύριος σκοπός των healthyliving είναι να εξερευνήσουμε τη μουσική σύνδεση μεταξύ μας, ενώ προσπαθούμε να μειώσουμε τον διάλογο για το πώς θα έπρεπε να είναι η μπάντα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Με κάθε συγκρότημα υπάρχουν διαφορετικά συναισθήματα και κομμάτια του εαυτού μου που χρησιμοποιώ όταν γράφω ή παίζω μαζί τους

Πώς επηρεάζει η συμμετοχή σας σε άλλα συγκροτήματα τη μουσική που γράφετε για τους healthyliving; Όλα έχουν πολύ διαφορετικές προσωπικότητες, φαίνεται ότι προσπαθείτε να διευρύνετε τους μουσικούς σας ορίζοντες με κάθε νέο project.

Υπάρχει πάντα κάτι να μάθεις από το να παίζεις με διαφορετικούς μουσικούς, ή το να γράφεις μουσική με διαφορετικούς ανθρώπους. Με κάθε συγκρότημα υπάρχουν διαφορετικά συναισθήματα και κομμάτια του εαυτού μου που χρησιμοποιώ όταν γράφω ή παίζω μαζί τους.

Βλέπω την μουσική ως έναν τρόπο να εξερευνήσω τον κόσμο και να κατανοήσω καλύτερα τον εαυτό μου και τους άλλους ανθρώπους, οπότε ψάχνω συνεχώς να διευρύνω τους μουσικούς μου ορίζοντες, και να βρίσκω πράγματα που δεν καταλαβαίνω ή με κάνουν να νιώθω άβολα.

Έχετε ήδη συνεργαστεί με την Amaya στο άλλο σου συγκρότημα, τους Falloch, για το άλμπουμ "Prospice". Ένας ανεπίσημος πρόδρομος των healthyliving, ή μία διαφορετική οντότητα που στέκεται μόνη της;

Το "Prospice" είναι μακράν το πιο παράξενο άλμπουμ που έχω κάνει ποτέ, δεν θα το χαρακτήριζα πρόδρομο των healthyliving, είναι σίγουρα αυτόνομο. Ήταν η πρώτη φορά που η Amaya κι εγώ δουλέψαμε μαζί πάνω σε μουσική, αλλά το πιο κοντινό σε πρόδρομο των healthyliving θα ήταν το κομμάτι "Boatsong" από το συγκρότημα Lasse Reistroem, στο οποίο ο Stefan κι εγώ παίζαμε κάποτε. Η Amaya έκανε guest φωνητικά σε αυτό το κομμάτι, και από εκεί προήλθε και η αρχική ιδέα για τους healthyliving.

Healthyliving

Το ανορθόδοξο όνομα που επιλέξατε για την μπάντα είναι μία ειρωνική αναφορά στην «τοξική θετικότητα», όπως έχετε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή σας. Θα μπορούσες να μας εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείτε, και πώς πρέπει να κατανοήσουμε αυτή την τοξικότητα;

Ειλικρινά, είναι δύσκολο να σκεφτείς όνομα για συγκρότημα. Το "healthyliving" ως όνομα είναι λίγο ανόητο και ειρωνικό, καθώς προφανώς η μουσική μας δεν είναι πολύ χαρούμενη, δεν υπάρχει κάτι άλλο πέρα από αυτό.

Τώρα, ας ρίξουμε μία πιο προσεκτική ματιά στο ντεμπούτο σας, "Songs of Abundance, Psalms of Grief". Κυκλοφόρησε πριν από λίγες μέρες, συγκεντρώνοντας πολύ θετικά σχόλια από κοινό και κριτικούς. Πώς απαντάτε στα σχόλια που έχετε λάβει μέχρι στιγμής;

Ήταν πραγματικά υπέροχο! Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που κυκλοφόρησα κάτι με κάποιο νέο project, οπότε είναι πολύ ωραίο να βλέπω τον κόσμο να ανταποκρίνεται σε αυτό, και ανυπομονώ να το παρουσιάσω ζωντανά!

Οι αντιθέσεις μέσα στον τίτλο ταιριάζουν καλά με τις ποικίλες διαθέσεις μέσα στο άλμπουμ μας

Κοιτάζοντας το εξώφυλλο, και λαμβάνοντας υπόψη και τον αινιγματικό τίτλο του άλμπουμ ένιωσα σαν να έβλεπα μία χαρούμενη φωτογραφία, αλλά με μία σκοτεινή αύρα. Τι είναι αυτό που προσπαθεί το artwork να εκμεεύσει; Και ποιο είναι το κόνσεπτ πίσω από το εξώφυλλο και τον τίτλο;

Ο τίτλος του άλμπουμ είναι ένα παραποιημένο απόσπασμα από το βιβλίο "Blue Hour" της Carolyn Forche. Ο τίτλος του άλμπουμ παραπέμπει στο γεγονός ότι το άλμπουμ είναι μία συλλογή τραγουδιών, δεν είναι κάποιο μεγάλο κόνσεπτ άλμπουμ με μία αφήγηση να το συνέχει. Οι αντιθέσεις μέσα στον τίτλο ταιριάζουν επίσης καλά με τις ποικίλες διαθέσεις μέσα στο άλμπουμ μας. Η φωτογραφία για το εξώφυλλο του άλμπουμ ήταν ευγενική παραχώρηση από μία φίλη της Amaya. Μόλις την είδαμε, ξέραμε ότι ήταν το τέλειο εξώφυλλο. Λατρεύουμε τη νοσταλγική αίσθηση που έχει και την αίσθηση ελπίδας και ενθουσιασμού που κρύβει.

Το εναρκτήριο κομμάτι "Until" περιλαμβανόταν επίσης στο πρώτο σας EP "Until/Below", και έχει ξαναδουλευτεί. Γιατί το "Below" έμεινε εκτός; Αναρωτιέμαι επίσης πόσα τραγούδια και ιδέες κόπηκαν στο μοντάζ, και τι σκοπεύετε να κάνετε με αυτά.

Στην πραγματικότητα, προτιμώ πολύ περισσότερο το κομμάτι "Below" από το "Until", αλλά υπήρχαν πολλαπλοί λόγοι για τους οποίους δεν το συμπεριλάβαμε στο άλμπουμ. Πρώτον, μου αρέσει πολύ η έκδοση του EP και η επανηχογράφησή του δεν θα είχε προσθέσει τίποτα, ενώ με το "Until" αισθάνομαι ότι η έκδοση του EP δεν αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του τραγουδιού. Νομίζω επίσης ότι μία πρόκληση που είχαμε με το άλμπουμ ήταν να προσπαθήσουμε να μην συμπεριλάβουμε πάρα πολλά ήσυχα τραγούδια, οπότε αυτός ήταν ένας ακόμη λόγος που δεν συμπεριλάβαμε το "Below".

Όσον αφορά στα τραγούδια που έμειναν έξω, αρχικά υπήρχαν ίσως περίπου είκοσι με είκοσι πέντε τραγούδια που ήταν ολοκληρωμένα από μουσικής άποψης, αλλά όλα τα τραγούδια που είχαν ολοκληρωθεί με φωνητικά και στίχους συμπεριλήφθηκαν στο άλμπουμ ή στο EP. Γενικά δεν με ενδιαφέρει πολύ να χρησιμοποιώ παλιές ιδέες σε μεταγενέστερο χρόνο, οπότε αμφιβάλλω αν κάποιο από τα αχρησιμοποίητα ορχηστρικά τραγούδια θα χρησιμοποιηθεί στο μέλλον.

Θέλω να βάζω ν’ ακούσω ένα άλμπουμ και να εκπλήσσομαι, να με βάζει σ’ ένα ταξίδι που εξερευνά διάφορα συναισθήματα και συγκινήσεις. Δεν με ενδιαφέρει να ακούσω ένα άλμπουμ που είναι απλά ένα «είδος»

Παρ’ όλο που τα κομμάτια είναι συνεκτικά από ατμοσφαιρική και υφολογική άποψη, υπάρχουν διάφορα ηχοτοπία και είδη που εξερευνείτε. Τραγούδια όπως το "Gallows", το "Bloom", ή το "Obey" τραβούν προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Ήταν πρόκληση να ισορροπήσετε όλες αυτές τις πτυχές του ήχου σας, ή ήταν κάτι που προέκυψε φυσικά;

Αυτό ήταν πάντα ένα πράγμα που με γοήτευε όταν ήμουν νεότερος, και καθώς έγραφα περισσότερη μουσική άρχισα να συνειδητοποιώ ότι συχνά είναι μόνο πολλές μικρές αποφάσεις που μένουν συνεπείς σ’ ένα ολόκληρο άλμπουμ που κάνουν τον ήχο στυλιστικά συνεκτικό, ακόμη κι αν εξερευνάς πολλά είδη. Είχα μία πολύ ξεκάθαρη ιδέα για το πώς ήθελα να ακουστεί το άλμπουμ, και όταν έχεις μουσικούς που έχουν τόσο ισχυρή ταυτότητα στο παίξιμο/εκτέλεσή τους, μία συνοχή θα σχηματιστεί σ’ ένα άλμπουμ με φυσικό τρόπο. Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες γι’ αυτό το θέμα, καθώς μου αρέσει η ιδέα ενός άλμπουμ και το πώς δημιουργείς έναν κόσμο μέσα σε αυτό. Αυτή τη στιγμή βρίσκω ότι πολλά άλμπουμ είναι εξαιρετικά ομοιογενή από άποψη ύφους, και είναι βαρετό. Θέλω να βάζω ν’ ακούσω ένα άλμπουμ και να εκπλήσσομαι και να με βάζει σ’ ένα ταξίδι που εξερευνά διάφορα συναισθήματα και συγκινήσεις. Δεν με ενδιαφέρει να ακούσω ένα άλμπουμ που είναι απλά ένα «είδος».

Healthyliving

Ποιες ήταν οι προτεραιότητες που είχατε κατά τη δημιουργία του άλμπουμ και ποιους περιορισμούς αντιμετωπίσατε στην πορεία; Πόσο απαιτητικό είναι να δουλεύεις πάνω σε ένα νέο άλμπουμ σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς;

Η κύρια προτεραιότητα ήταν να είναι διασκεδαστικό να το φτιάξουμε και να είμαστε καλλιτεχνικά ικανοποιημένοι με αυτό που κάνουμε. Ο μόνος περιορισμός που πραγματικά αντιμετωπίσαμε ήταν ο χρόνος των προβών. Ο Stefan ζει στη Γερμανία και η Amaya και εγώ ζούμε στο Εδιμβούργο, οπότε είχαμε μόνο μία εβδομάδα πρόβες τους μήνες πριν την ηχογράφηση. Ειλικρινά, πάντως, αυτό το άλμπουμ ήταν ίσως το πιο εύκολο και απλό project στο οποίο έχω δουλέψει ποτέ, αλλά και το πιο ικανοποιητικό. Υπήρχε ένα ξεκάθαρο σχέδιο, όλοι οι εμπλεκόμενοι είχαν μεγάλη εμπειρία και γνώριζαν πολύ καλά τι θα τους ζητούσαν.

Η υποστήριξη που παρέχεται στους καλλιτέχνες στη Σκωτία είναι πραγματικά καταπληκτική

Αναφέρετε ότι το άλμπουμ χρηματοδοτήθηκε από την Creative Scotland. Στην Ελλάδα υπήρξε μία διαρκής συζήτηση σχετικά με τα άτομα που εργάζονται στον χώρο της τέχνης, και την κρατική χρηματοδότηση, ειδικά κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, όταν τα εργαζόμενα στην τέχνη είχαν ελάχιστο έως μηδενικό εισόδημα. Πώς είναι η κατάσταση στη Σκωτία, και ποια είναι τα κριτήρια για να κερδίσει ένας καλλιτέχνης οικονομική υποστήριξη από το κράτος;

Η υποστήριξη που παρέχεται στους καλλιτέχνες στη Σκωτία είναι πραγματικά καταπληκτική. Η Creative Scotland διαθέτει πολλά διαφορετικά προγράμματα χρηματοδότησης για όλους τους διαφορετικούς τύπους έργων και για διαφορετικά ποσά στήριξης. Υπάρχουν πολλά πράγματα που εξετάζουν όταν υποβάλλεις αίτηση για χρηματοδότηση. Μερικά απ’ αυτά είναι η δίκαιη αμοιβή για όλα τα άτομα που συμμετέχουν στο έργο, η συμπερίληψη και η ποικιλομορφία των ατόμων που δουλεύουν στο project ή του κοινού στο οποίο απευθύνεται, το κατά πόσο το έργο έχει διεθνές στοιχείο, κλπ. Πρέπει να είσαι σε θέση να αποδείξεις ότι μπορείς να εκτελέσεις ένα project όπως αυτό που καταθέτεις, και ότι έχεις ξεκάθαρο σχέδιο, οργανόγραμμα και μπάτζετ για όλο αυτό.

Τα singles που επιλέξατε για την προώθηση του άλμπουμ ήταν τα "Galleries" και "Dream Hive". Πώς καταλήξατε σε αυτά τα δύο τραγούδια; Μπορείς, επίσης, να μας πεις δυο λόγια για τη δημιουργία των δύο συνοδευτικών βίντεο, εκ των οποίων το ένα μάλιστα δημιούργησες εσύ;

Θεωρούμε ότι το "Galleries" είναι μία καλή συνολική αναπαράσταση του ήχου μας, και ήταν επίσης ένα από τα πρώτα τραγούδια που γράφτηκαν για το συγκρότημα, οπότε ήταν λογικό να κυκλοφορήσουμε πρώτα αυτό. Το βίντεο για το "Galleries" δημιουργήθηκε πραγματικά την τελευταία στιγμή, μόλις μία μέρα πριν κυκλοφορήσουμε το κομμάτι. Η Amaya είχε καταγράψει κάποια πλάνα στο κτήριο όπου ο Stefan έχει το προβάδικό του στην Δρέσδη. Αυτό τραβήχτηκε όταν τζαμάραμε για πρώτη φορά μαζί ως healthyliving το 2019. Επεξεργάστηκα αυτό το υλικό κι έφτιαξα κάτι που ένιωθα ότι ταίριαζε με την ατμόσφαιρα του κομματιού, κι είμαστε σούπερ ευχαριστημένοι με το πώς κατέληξε, ειδικά αφού συνδέεται με τα πρώτα πρώτα μας jam sessions.

Επιλέξαμε το "Dream Hive" ως το άλλο κομμάτι, επειδή θέλαμε να κυκλοφορήσουμε ένα ελαφρώς πιο up-tempo τραγούδι πριν κυκλοφορήσει το άλμπουμ. Ήταν επίσης το τελευταίο τραγούδι που γράψαμε για το άλμπουμ, οπότε μας φάνηκε ταιριαστό να κυκλοφορήσουμε ένα από τα πρώτα και ένα από τα τελευταία τραγούδια που γράψαμε ως singles. Η φίλη μας, Ana López Gómez έφτιαξε ένα πραγματικά καταπληκτικό και trippy βίντεο γι’ αυτό, έχει δουλέψει σε μερικά βίντεο για εμάς, κι επίσης έχει συνεργαστεί με την Amaya για τα visuals των Maud the Moth!

Ασχολούμαι πιο βαθιά με τους στίχους μόνο αν πρόκειται να τραγουδήσω, και τότε προτιμώ να γράφω τους δικούς μου

Υπάρχει κάποιο ενοποιητικό θέμα που συνδέει το περιεχόμενο των στίχων; Τι λειτούργησε ως έμπνευση για τους στίχους;

Η Amaya γράφει όλους τους στίχους για τους healthyliving οπότε δεν είναι δική μου δουλειά να πω τι λειτούργησε ως έμπνευση, καθώς ξέρω ότι κάποια από αυτά είναι πολύ προσωπικά. Σπάνια έχω μεγάλη σχέση με τους στίχους στα πρότζεκτ στα οποία συμμετέχω, φυσικά θα τους διαβάσω και θα βεβαιωθώ ότι νιώθω άνετα με αυτούς, αλλά δεν είναι κάτι με το οποίο συνήθως έχω μεγάλη ανάμειξη. Βρίσκω τις λέξεις αρκετά άβολες. Ο ρόλος μου σε project και συγκροτήματα είναι συνήθως περισσότερο να χτίζω τη συνολική ηχητική εικόνα της ηχογράφησης, να δουλεύω πάνω στις ενορχηστρώσεις, να επεξεργάζομαι πώς θα πετύχω τις καλύτερες ερμηνείες από τους άλλους. Ασχολούμαι πιο βαθιά με τους στίχους μόνο αν πρόκειται να τραγουδήσω, και τότε προτιμώ να γράφω τους δικούς μου στίχους.

Healthyliving

Το άλμπουμ φαίνεται να βασίζεται στην ένταση που προκύπτει από τις αντίθετες δυνάμεις: "Abundance" και "Grief", μαύρο και άσπρο, εκρήξεις ήχου και ευαίσθητες φωνητικές γραμμές. Είναι μία συνειδητή προσπάθεια να χτίσετε πάνω σε τέτοιες αντιθέσεις, και αν ναι, τι σας ελκύει σε αυτές;

Η αντίθεση είναι πάντα σημαντική. Με ελκύει από τη φύση μου. Κάνει τα πάντα πιο σημαντικά και ουσιαστικά. Νομίζω ότι μέσω της αντίθεσης μπορεί να δημιουργηθεί μία αίσθηση ταξιδιού και κατάπληξης, που βρίσκω ιδιαίτερα ελκυστική όταν ακούω ένα άλμπουμ. Είναι σημαντικό να προσπαθείς να το κάνεις έτσι ώστε να εξακολουθεί να ακούγεται συνεκτικό, αλλά είναι κάτι που συχνά επιδιώκω να κάνω με την μουσική που φτιάχνω.

Η τέχνη χρειάζεται περισσότερο μυστήριο και ιδιωτικότητα

Πέρυσι κυκλοφορήσατε το "Hostile Architecture" με τους Ashenspire, ένα υπέροχο άλμπουμ που δεν ήταν μόνο μουσικά καινοτόμο, αλλά και ανοιχτά πολιτικό στη θεματολογία του. Αντιθέτως, το "Songs of Abundance, Psalms of Grief" ακούγεται πιο αφηρημένο και προσωπικό. Είναι όμως λιγότερο κοινωνικά καταγγελτικό στο μήνυμά του;

Θα συμφωνήσω, αισθάνομαι σίγουρα ότι το "Songs of Abundance…" είναι πιο προσωπικό και αφηρημένο. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο μήνυμα, είναι ένα προσωπικό άλμπουμ που μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους από τον ακροατή, και νομίζω ότι είναι σημαντικό να μην εξηγούνται όλα. Η τέχνη χρειάζεται περισσότερο μυστήριο και ιδιωτικότητα.

Έχω εμμονή με τον ήχο και το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο έκφρασης, και πώς μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα στους άλλους

Ποιοι καλλιτέχνες θα λέγατε ότι επηρέασαν τον ήχο σας ως healthyliving; Και ποιους άλλους καλλιτέχνες θα προτείνατε σε κάποιο που άκουσε το άλμπουμ σας και το λάτρεψε;

Είναι δύσκολο να αναφέρουμε καλλιτέχνες που έχουν επηρεάσει συγκεκριμένα τον ήχο μας. Η μουσική και η τέχνη εισχωρούν μέσα σου με διαφορετικούς τρόπους, μέσα από τη ζωή σου, και είναι δύσκολο να ξέρεις τι σε επηρεάζει ή από πού προέρχονται ορισμένα πράγματα. Θα μπορούσα επίσης να μιλάω για πολλή ώρα για όλες τις πτυχές του ήχου σε αυτό το άλμπουμ. Έχω εμμονή με τον ήχο και το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο έκφρασης, και πώς μπορεί να προκαλέσει συναισθήματα στους άλλους.

Κάποιοι καλλιτέχνες/συγκροτήματα που νομίζω ότι όλοι πρέπει να ακούσουν είναι οι Queenadreena, ιδιαίτερα τα δύο πρώτα τους άλμπουμ, "Taxidermy" και "Drink Me", το άλμπουμ "never unhappy" των Where Is My Spaceship, τους Elend, συγκεκριμένα το "Winds Devouring Men". Οι Eartheater παρέχουν επίσης συνεχώς μία δυσφορία ηχητικά και οπτικά, που είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα.

Δεν νομίζω ότι έχω δει πολλούς καλλιτέχνες να κάνουν κάτι τόσο δύσκολο τεχνικά, αλλά και τόσο βαθιά ριζωμένο στο συναίσθημα και την έκφραση

Θα εμφανιστείτε στο Roadburn Festival φέτος, τόσο με τους Ashenspire όσο και με τους healthylivng. Πώς αισθάνεσαι για αυτήν την περίσταση; Για ποιες μπάντες που θα εμφανιστούν στο πλάι σας είσαι πιο ενθουσιασμένος;

Κάνω επίσης πράγματα για το σετ των Maud the Moth, περισσότερο στο ρόλο του live ήχου, αλλά συμμετέχω έντονα και σε αυτό το project. Αυτό που κάνει ζωντανά η Amaya ακόμη με ξετρελαίνει, παρ’ όλο που καταλαβαίνω πως γίνονται όλα αυτά. Δεν νομίζω ότι έχω δει πολλούς καλλιτέχνες να κάνουν κάτι τόσο δύσκολο τεχνικά αλλά και τόσο βαθιά ριζωμένο στο συναίσθημα και την έκφραση. Το να συμμετέχω σε πολλαπλά projects στο Roadburn φέτος είναι αρκετά τρελό, πραγματικά σημαίνει τόσα πολλά για εμάς!

Όσο για τα συγκροτήματα με τα οποία δεν έχω προσωπική σχέση, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα δω τους Otay:onii, νομίζω ότι αυτό που κάνει είναι καταπληκτικό ως σόλο καλλιτέχνης και με τους Elizabeth Colour Wheel! Υπάρχουν τόσοι πολλοί καλλιτέχνες που θα μπορούσα να απαριθμήσω, δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρω να τους δω όλους, αλλά άλλοι θα ήταν οι Giles, Corey, Big Brave, Cave In, Oiseau-Tempête, Sangre de Muérdago, κλπ. Το Roadburn είναι ένα τόσο ιδιαίτερο φεστιβάλ, που ελπίζω ότι θα έχω και λίγο χρόνο να ανακαλύψω και κάτι καινούργιο!

Δεν θεωρώ κανένα project με το οποίο ασχολούμαι ως side-project

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τους healthylivng; Σχεδιάζετε να κυκλοφορείτε σε σταθερή βάση, ή είναι περισσότερο ένα side-project που παίρνει το χρόνο του;

Δεν θεωρώ κανένα project με το οποίο ασχολούμαι ως side-project. Η τακτικότητα των κυκλοφοριών εξαρτάται από το πώς αισθάνεται ο καθένας και πόσο χρόνο έχει ο καθένας. Θα θέλαμε να παίζουμε ζωντανά και να περιοδεύουμε αρκετά, καθώς η μουσική γράφτηκε με τρόπο που να ευνοεί πολύ τις ζωντανές εμφανίσεις!

Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου, και για μία ακόμη φορά συγχαρητήρια για το εξαιρετικό νέο σας άλμπουμ! Ας ελπίσουμε ότι θα σας δούμε ζωντανά και στην Ελλάδα κάποια μέρα. Μπορείς να κλείσεις αυτή τη συνέντευξη με όποιον τρόπο επιθυμείς!

Σ’ ευχαριστώ πολύ, ήταν χαρά μου. Θα θέλαμε πολύ να επισκεφτούμε την Ελλάδα!

  • SHARE
  • TWEET