1914: «Το μήνυμά μας ήταν είναι και θα είναι για πάντα αντιπολεμικό»

Ο κιθαρίστας 307th Infantry Regiment, Capt. Walter Wyhovsky, μας μυεί σε όλες τις πτυχές γύρω από το εξαιρετικό φετινό άλμπουμ των Ουκρανών extreme metallers

Από τον Αποστόλη Ζαμπάρα, 20/12/2021 @ 00:14

Πόλεμος και metal πάνε χέρι - χέρι πρακτικά από τα γεννοφάσκια του ιδιώματος. Επιπρόσθετα, μια από τις κυρίαρχες θεματικές σε αυτή τη συσχέτιση, είναι ο Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Όσον αφορά το extreme metal δε, η σύζευξη ηχητικής και θεματικής βίας αποτελεί ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του. Οι Ουκρανοί 1914, αποτελούν μέρος αυτής της παράδοσης, και ο νέος τους δίσκος, "Where Fear And Weapons Meet" τους βρίσκει στην κορυφαία έως τώρα στιγμή τους.

Το black/death/doom metal των 1914 είναι ταυτόχρονα άμεσο, ισοπεδωτικό όσο και διαφοροποιημένο. Ως συνέπεια, κάθε νέα κυκλοφορία τους δημιουργεί ένα όλο και πιο ισχυρό έρεισμα στη σύγχρονη σκηνή. Σε αυτά τα πλαίσια, επικοινωνήσαμε με τον κιθαρίστα 307th Infantry Regiment, Capt. Walter Wyhovsky, κατά κόσμον Vitalii Vygovskyy, με σκοπό να απαντήσει σε όλες μας τις απορίες. Το αποτέλεσμα ήταν μια συνέντευξη άμεση, παρορμητική και φυσικά ειλικρινής. Ο μουσικός μας εισήγαγε στον κόσμο των 1914, αναλύοντας τη συνθετική τους προσέγγιση, τις θεματικές, ξεκαθαρίζοντας τη στάση της μπάντας στην πορεία, τις λεπτομέρειες πίσω από την παραμικρή πτυχή του άλμπουμ, τη συνεργασία με τον Nick Holmes, πάντα με την απαραίτητη και ιδιαίτερα εκτιμητέα αίσθηση του χιούμορ.

1914

Καλησπέρα, είμαι ο Αποστόλης και σας καλωσορίζω στο Rocking.gr! Συγχαρητήρια για το νέο σας άλμπουμ! Τι ανταπόκριση έχετε λάβει έως τώρα;

Καλησπέρα, Vitalii εδώ! Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Μας έχει εκπλήξει ειλικρινά η ανταπόκριση, με όλες τις αντιδράσεις, τα πλασαρίσματα σε charts, τις κριτικές, και ακόμη σκέψου πως λαμβάνουμε καλά λόγια μήνες μετά την κυκλοφορία. Είναι φανταστικό.

Επηρέασε η πανδημία τη δημιουργία του "Where Fear And Weapons Meet";

Φίλε, σίγουρα το έκανε. Το lockdown είχε βαρύ αντίκτυπο στις προσωπικές μας ζωές, μερικοί από εμάς χάσαμε ακόμη και τις δουλειές μας, οπότε είχαμε να ανησυχούμε για τις οικογένειές και την επιβίωσή μας και δεν διαθέταμε χρόνο να σκεφτούμε τη μουσική. Έτσι περάσαμε το μεγαλύτερο μέρος του 2020, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουμε αυτούς τους περιορισμούς, και όταν αντιληφθήκαμε πως οφείλαμε να κυκλοφορήσουμε νέο υλικό συνειδητοποιήσαμε πως δεν είχαμε πολύ χρόνο.

Αρχίσαμε λοιπόν στα τέλη του Νοέμβρη του 2020 συντονισμένα να δουλεύουμε στο νέο δίσκο, κάτι που διήρκησε περίπου για 3 ή 4 μήνες, περίοδος όπου καταφέραμε να γράψουμε όλα τα κομμάτια μας. Έκτοτε, ξεκινήσαμε να τα λειαίνουμε και να τα προβάρουμε, ώστε να μπούμε στο στούντιο να ηχογραφήσουμε τον Απρίλιο του 2021.

Ο κόσμος δεν έλαβε μεγάλη στήριξη από την πολιτεία, οπότε ό,τι σου απομένει είναι ένα προσωπικό, βαθύ κίνητρο

Κατάγεστε από την Ουκρανία, χώρα με παράδοση στο extreme metal. Πόσο δύσκολο ήταν για μια underground μπάντα από μια χώρα όπως τη δική σας να αντέξει τις συνέπειες της πανδημίας, ειδικά την απουσία συναυλιών;

Οι συναυλίες είναι κάτι που δίνει σε μουσικούς όπως και εμάς την αίσθηση της ανταπόκρισης από πλευράς του κοινού, καθώς και την ενέργεια να προχωρήσουμε. Χωρίς αυτό πρακτικά μείναμε μόνοι μας ενάντια σε όλες τις προκλήσεις, ο κόσμος δεν έλαβε μεγάλη στήριξη από την πολιτεία οπότε ό,τι σου απομένει είναι ένα προσωπικό, βαθύ κίνητρο. Και φυσικά το moonshine (σ.σ. τι τι είναι αυτό;). Ο μπασίστας μας φτιάχνει εξαίρετο moonshine το οποίο μας βοήθησε να ξεπεράσουμε μερικές από τις δυσκολότερες στιγμές μας!

Ο δίσκος είναι ο πρώτος σας υπό τη σκέπη της Napalm Records. Πώς προέκυψε η συνεργασία;

Η Napalm μας προσέγγισε έπειτα από την κυκλοφορία του "The Blind Leading The Blind". Ήταν μια ενδιαφέρουσα προσφορά, τα άτομα είναι πολύ υπεύθυνα και επαγγελματίες οπότε δεν χρειάστηκε πολλή προσπάθεια για να επεξεργαστούμε τα θετικά και αρνητικά. Συνεπώς, να που είμαστε εδώ, και θεωρώ πως υπάρχει μια πολύ καλή συνεργασία.

Πέρασαν τρία χρόνια από την κυκλοφορία του "The Blind Leading The Blind", δίσκο που εκτιμώ ιδιαίτερα. Προσεγγίσατε διαφορετικά τις συνθέσεις και τις ηχογραφήσεις αυτή τη φορά;

Αυτήν τη φορά όλα ήταν διαφορετικά. Όπως ανέφερα μερικώς προηγουμένως, είχαμε χάσει σημαντικό χρονικό διάστημα, οπότε έπρεπε να συγκεντρωθούμε και να συνθέσουμε μεγάλο μέρος του δίσκου σε πολύ περιορισμένο χρόνο. Δυστυχώς, στις προηγούμενες ηχογραφήσεις μας, είχαμε ένα χρόνο ή ακόμη και 18 μήνες για να χωνέψουμε το υλικό, να το λειάνουμε, ακόμη και να το παίξουμε ζωντανά σε μερικές συναυλίες σε Ευρώπη και Η.Π.Α.. Πέραν αυτού, άλλαξαν το στούντιο και ο μηχανικός ήχου σε σχέση με το προηγούμενο άλμπουμ, κάτι που μας έδωσε μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων στην προσέγγιση των ηχογραφήσεων. Είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε νέα πράγματα για πρώτη φορά, και συνολικά η διαδικασία των ηχογραφήσεων είναι πιο απολαυστική όταν εργάζεσαι με πραγματικούς επαγγελματίες.

1914

Το εξώφυλλο του δίσκου ακολουθεί τα χνάρια του προηγούμενου. Γιατί αποφασίσατε να συνεχίσετε στην ίδια κατεύθυνση;

Δεν επιλέξαμε συγκεκριμένα να κινηθούμε στον ίδιο δρόμο, αλλά όταν συλλάβαμε τη γενικότερη ιδέα του νέου δίσκου, θεωρήσαμε πως αυτή η κατεύθυνση αποτυπώνει καλύτερα όσα θέλαμε να πούμε. Θα ήθελα εδώ να αναφέρω πως ακόμη συνεργαζόμαστε με τον ίδιο φανταστικό εικαστικό που σχεδίασε το προηγούμενο εξώφυλλο (Vladimir ‘Smerdulak’ Chebakov, CZ), οπότε πιθανώς αυτός ο παράγοντας να προάγει εξίσου την ομοιότητα.

Το βασικό θέμα του δίσκου είναι η ελπίδα και η θέληση για ζωή

Θεματικά ασχολείστε εκ νέου με τον Πρώτο Παγκόσμιο πόλεμο, αλλά νομίζω πως αυτή τη φορά τον προσεγγίζετε σε ένα πιο ανθρώπινο και προσωπικό επίπεδο. Θα ήθελες να μας αναλύσεις το γενικότερο κόνσεπτ του δίσκου;

Ναι, επικεντρωθήκαμε εκ νέου σε αυτήν την περίοδο, όπως θα κάνουμε και στα μελλοντικά μας άλμπουμ. Η μπάντα δημιουργήθηκε με σκοπό να αφοσιωθεί αποκλειστικά στις ιστορίες και τα γεγονότα του Α’Π.Π.. Όσον αφορά το κόνσεπτ, το υλικό γράφτηκε σε πολύ δύσκολες και ατυχείς χρονικές συγκυρίες. Ξανά, αντιμετωπίζαμε πολλά προβλήματα, με το πιο άδικο πράγμα εδώ να είναι πως δεν μπορείς να προβλέψεις τίποτα, δεν μπορείς να δεις το τέλος αυτής της ακολουθίας από ηλιθιότητες (σ.σ. "bullshit") που συμβαίνει στον κόσμο, δεν ξέρεις πότε θα επιστρέψεις στην κανονική σου ζωή όπου θα είσαι σε θέση να ταξιδέψεις και να πραγματοποιήσεις τα σχέδια σου, οπότε το μόνο πράγμα που σου μένει είναι η ελπίδα. Νιώθω πως αυτό είναι και το βασικό θέμα που αντικατοπτρίζεται από τη θεματική - η ελπίδα και η θέληση για ζωή. Αυτός είναι και ο λόγος που η πλειοψηφία των χαρακτήρων επιβιώνει και γυρίζει σπίτι, γίνονται ήρωες. Είχαν πίστη πως κάποια στιγμή ο πόλεμος θα σταματήσει και θα ξαναδούν τους αγαπημένους τους.

Τα ψευδώνυμά μας σχετίζονται άμεσα με τις στολές που φοράμε και την πλευρά που εκπροσωπούμε

Πώς επιλέγετε τα παρατσούκλια σας και γιατί αλλάζουν με κάθε δίσκο;

Τα ψευδώνυμά μας σχετίζονται άμεσα με τις στολές που φοράμε και την πλευρά που εκπροσωπούμε. Όταν τα μέλη της μπάντας, επιλέγουν, για παράδειγμα, γαλλικές στολές - αυτό σημαίνει πως θέλουμε γαλλικά ονόματα. Το ίδιο και στις άλλες περιπτώσεις. Οπότε τα ονόματα αλλάζουν πακέτο με τις στολές. Μερικές φορές επιλέγουμε υπαρκτά ονόματα από εκείνη την περίοδο, αλλά συνήθως είναι επινοήσεις μας, κυρίως απόδοση και μετάφραση ουκρανικών ονομάτων σε άλλη γλώσσα.

Το heavy metal ανέκαθεν το έλκυε η βία και υπάρχει πλούσια ιστορία τόσο στην εξερεύνηση των εγκλημάτων του πολέμου, όσο και σε αντιπολεμικά μηνύματα. Τι θεωρείς πως συνδέει αυτές τις θεματικές με αυτή τη μουσική;

Νομίζω πως η heavy metal μουσική επιδιώκει να ρίξει φως στις σκοτεινές πλευρές της ανθρωπότητας, και τι είναι πιο σκοτεινό από άμυαλους πολέμους (που όλοι τους είναι 100%); Επιπλέον, πρόσθεσε βία, εκμετάλλευση, δολοφονίες, βασανιστήρια, υπάρχουν πολλά για να μιλήσεις. Δεν έχει νόημα για μια heavy metal μπάντα να μιλάει για μονόκερους που φορούν ροζ γυαλιά ηλίου και καβαλάνε ένα ουράνιο τόξο, έχουμε πολλή από αυτή τη βλακεία στην τηλεόραση και στα δημοφιλή μουσικά charts.

Το concept μας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα αντιπολεμικό και ενάντια σε κάθε ηλίθια απολυταρχική ιδεολογία

Πόσο «επικίνδυνο» είναι σήμερα για μια extreme metal μπάντα να επικεντρωθεί στιχουργικά σε πολεμικές θεματικές; Βρεθήκατε ποτέ σε κατάσταση όπου έπρεπε να διαχωρίσετε τη θέση σας από προβληματικές ιδεολογίες;

Ναι, υπάρχει αυτή η μια πολεμική συμπλοκή στα μέσα του 20ου αιώνα που οι μπάντες αποφεύγουν να τραγουδήσουν, αλλά είναι απολύτως «ασφαλές» να μιλάς για όλους τους άλλους πολέμους. Πάντα μισούσα την υποκρισία και την επιλεκτική προσέγγιση. Θεωρώ πως σε μια υγιή κοινωνία δεν θα υπήρχε ζήτημα για κάτι τέτοιο. Όσον αφορά εμάς, πάντα διαχωρίζουμε τους εαυτούς μας από αυτά. Στα πρώτα χρόνια του συγκροτήματος, το πράτταμε συχνότερα, επειδή όταν μερικά ευαίσθητα άτομα (σ.σ. σχόλιο με απαξιωτική διάθεση) μαθαίνουν για άλλο ένα συγκρότημα από την Ουκρανία με πολεμικές θεματικές, αμέσως προσβάλλονται και αρχίζουν την έρευνα για ανύπαρκτες αποδείξεις με σκοπό να μας βάψουν με τα χρώματα ιδεολογιών στις οποίες δεν ανήκουμε. Εν τω μεταξύ, κανείς ποτέ δεν διαβάζει τους στίχους και ούτε δίνει βάση στο κόνσεπτ της μπάντας, το οποίο ήταν, είναι και θα είναι για πάντα αντιπολεμικό και ενάντια σε κάθε ηλίθια απολυταρχική και μαλακισμένη ιδεολογία.

1914

Οι συνθέσεις σας συχνά περιλαμβάνουν την αξιοποίηση σχετικών samples. Πώς τα επιλέγετε και τι σκοπό εξυπηρετούν;

Προσθέτουμε τα samples ώστε να βοηθήσουμε τους ακροατές να εμβαθύνουν περισσότερο στην ατμόσφαιρα. Πάντα επιλέγουμε μερικά χωρία που είναι πολύ αυστηρά συνδεδεμένα με την ιστορία του κάθε τραγουδιού, ενώ αρκετές φορές απαιτείται να ψάξουμε παλιά ηχητικά αρχεία για να βρούμε κάτι πραγματικά ενδιαφέρον.

Ήταν λίγο τρομακτικό για εμάς να καλέσουμε τον Nick Holmes να συμμετάσχει

Στο "…And A Cross Now Marks His Place" συμμετέχει ο σπουδαίος Nick Holmes. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία και για τι μιλάει το κομμάτι;

Ω, αυτό είναι ενδιαφέρον, πραγματικά, Όταν συνθέσαμε ένα κομμάτι και ασχολούμασταν με τους στίχους του, συνειδητοποιήσαμε πως θα ταίριαζαν καθαρά φωνητικά, ήταν απλώς μια αίσθηση που έμοιαζε σωστή. Συνεπώς ψάχναμε να καλέσουμε κάποιο καλλιτέχνη για να συμμετέχει ο οποίος θα μπορούσε να αποδώσει και καθαρά και harsh φωνητικά. Μιας και όλοι μας είμαστε οπαδοί των Paradise Lost, o κ. Holmes ήταν ψηλά στη λίστα μας και ήταν λίγο τρομακτικό να τον καλέσουμε, αλλά έπειτα από συζητήσεις στείλαμε ένα mail δίχως ελπίδα. Το e-mail περιείχε τους στίχους και το γενικότερο κόνσεπτ του τραγουδιού.

Οι στίχοι ήταν παρμένοι από πραγματικό επιθανάτιο σημείωμα το οποίο βρέθηκε στα αρχεία του Βρετανικού στρατού και είχε γραφτεί για τη μητέρα ενός στρατιώτη που έπεσε στη μάχη, από ένα υπαρκτό άτομο! Το γράμμα περιγράφει τις συνθήκες του θανάτου του στρατιώτη και στάλθηκε για να εκφράσει τα βαθιά συλλυπητήρια και μερικές λέξεις παρηγοριάς σε μια γυναίκα που έχασε το γιό της. Ίσως επειδή ήταν από την ίδια χώρα, ή ακόμη και επειδή ο χαρακτήρας του τραγουδιού είναι συντοπίτης του κυρίου Holmes, δεν ξέρω, αλλά λάβαμε μια θετική ανταπόκριση και προχωρήσαμε στην υλοποίηση, κάτι που όπως φαίνεται άγγιξε πολύ κόσμο.

Το "Don't Tread On Me (Harlem Hellfighters)", περιέχει μια από τις χαρακτηριστικές σας black metal μελωδίες που εκτιμώ ιδιαίτερα. Τι είναι το τόσο ενδιαφέρον για αυτή τη φραξιά;

Θεωρήσαμε πως η ιστορία αυτών των ανθρώπων δεν λαμβάνει αρκετή αναγνώριση συγκριτικά με άλλες. Δεν είναι τόσο διαδεδομένη, αλλά αν μπορούσαμε απλά να φανταστούμε το ότι αυτοί οι άνθρωποι ρίχτηκαν στη σκληρή κόλαση του πολέμου, πέρασαν τις περισσότερες ημέρες τους χωρίς κάλυψη και όλα τα ανδραγαθήματά τους δεν αναγνωρίστηκαν από τις αρχές όπως θα όφειλαν αμέσως, αλλά παρά μόνο έπειτα από πολλά χρόνια. Σκεφτήκαμε πως θα ήταν καλό να αποτίσουμε σεβασμό και να απεικονίσουμε την ιστορία τους στον δίσκο μας.

Τι έρχεται πρώτο, η θεματική ή η μουσική των τραγουδιών;

Εξαρτάται. Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι στίχοι έχουν ήδη γραφτεί από τον τραγουδιστή μας οπότε επικεντρωνόμαστε στη μουσική, αλλά άλλες φορές μερικές νέες ιδέες ή riffs τον εμπνέουν να γράψει μια ιστορία. Για παράδειγμα, έχουμε ήδη ξεκινήσει να δουλεύουμε πάνω στο concept και τους στίχους των επόμενων δίσκων μας!

Η παραγωγή αυτή τη φορά είναι διαυγέστερη, κάτι που θεωρώ πως ήταν συνειδητή επιλογή. Πόσο σημαντικός είναι αυτός ο τομέας σε extreme metal δίσκους και ειδικά αυτής της θεματικής;

Κατά βάση αποτελεί προσωπική επιλογή των μελών μιας μπάντας. Είμαστε ένα πενταμελές συγκρότημα με εντελώς διαφορετικά γούστα στη μουσική και διαφορετικό όραμα του τι εστί καλός ήχος, οπότε όταν φτάνουμε στο σημείο της παραγωγής πάντα προσπαθούμε να βρούμε μια χρυσή τομή, ενώ βασιζόμαστε ιδιαίτερα στον παραγωγό μας που κάνει και τη μείξη και το mastering (Alexander Backlund, Nailvillage Studio, Sweden), ο οποίος έχει ένα πολύ καλό προαίσθημα του τι είναι καλό και τι όχι για μια ηχογράφηση τη δεδομένη στιγμή.

1914

Στα μέσα του δίσκου βρίσκεται το "Coward", μια folk σύνθεση. Στοχεύατε προς κάτι πιο θεατρικό με τη συμπερίληψή της;

Στο μόνο πράγμα για το οποίο στοχεύαμε εδώ, ήταν να μην γράψουμε άλλο ένα κομμάτι με βαριές κιθάρες, blastbeats, και τα σχετικά. Ο τραγουδιστής μας συνέλαβε τους στίχους σε ένα από τα όνειρά του, τους ηχογράφησε όταν ξύπνησε, πήρε μια ακουστική κιθάρα για να τζαμάρει λίγο, και αφού συνέθεσε μερικές μελωδίες αντιλήφθηκε πως αυτό όφειλε να είναι. Ένα ήρεμο στρατιωτικό τραγούδι, που οι φαντάροι επέλεγαν να τραγουδούν τα απογεύματα στα χαρακώματα με τη συνοδεία μόνο ακουστικών οργάνων. Η ατμόσφαιρα ήταν αρκετά βαριά, οπότε αποφασίσαμε να καλέσουμε έναν ακόμη μουσικό να συμμετάσχει, και δίχως αμφιβολία έπρεπε να είναι άριστος γνώστης κιθάρας, banjo και φυσαρμόνικας. Πρόκειται για έναν από τους πιο ταλαντούχους Ουκρανούς μουσικούς, τον Sasha Boole (Me And That Man).

Υπάρχει τιμή στη δειλία και υπό ποιες προϋποθέσεις;

Ξέρεις, αν συνδεθείς με το τραγούδι, θα πω πως είναι ιδιαίτερα εύκολο να κρίνεις όσους λιποτάκτησαν. Στην πραγματικότητα είναι αρκετά πιο περίπλοκο και οφείλεις να εμβαθύνεις και να κατανοήσεις τις δυσκολίες και τους προβληματισμούς ενός διαλυμένου ανθρώπου που δεν απλώς δεν άντεχε άλλο όλο αυτό τον τρόμο, το αιματοκύλισμα και την αδικία και εν τέλει φεύγει μακριά. Οι εκτελέσεις ανδρών με την κατηγορία της λιποταξίας, ήταν ένα από τα πιο φριχτά πράγματα που προκάλεσαν οι αυτοκρατορίες στους ίδιους τους στρατιώτες τους που έχυσαν το αίμα τους για τις πολιτικές φιλοδοξίες όσων ανήκαν στις ανώτερες κοινωνικές τάξεις.

Δεν είχαμε πρόθεση να συνεχίσουμε στο μονοπάτι οποιασδήποτε άλλης μπάντας στο ιδίωμα

Υπό πολλές έννοιες, θεωρώ πως κινείστε στο μονοπάτι των Bolt Thrower, αλλά πιο black. Σας έχει επηρεάσει το σχήμα; Μερικές άλλες όχι τόσο προφανείς επιρροές που θα ήθελες να αναφέρεις;

Μαθαίνω για πολλές τέτοιες συγκρίσεις και συσχετισμούς και οφείλω να παραδεχθώ πως είναι εν μέρει αληθείς, παρόλο που δεν είχαμε κάποια τέτοια πρόθεση, να συνεχίσουμε στο μονοπάτι οποιασδήποτε άλλης μπάντας στο ιδίωμα. Πολύς κόσμος μας βάζει στην ίδια νοητή γραμμή με τους Bolt Thrower, God Dethroned, που κυκλοφόρησαν μερικά εξαίρετα άλμπουμ πάνω στο ίδιο θέμα. Επίσης, άκουσα σκέψεις από κόσμο πως είμαστε επηρεασμένοι πολύ από την κλασική σουηδική death metal σκηνή. Αυτό είναι επίσης αληθές μιας και πολλοί από εμάς εκτιμούμε ιδιαίτερα αυτή τη metal σχολή. Εκτός από τον τραγουδιστή μας, ο οποίος μιας και το έφερε η κουβέντα είναι μια ζωντανή κινητή εγκυκλοπαίδεια και απεχθάνεται την πλειοψηφία του σύγχρονου metal.

Όσον αφορά εμένα, εγώ είμαι οπαδός περισσότερο των μελωδικών παρακλαδιών, όπως η σκηνή του Gothenburg, επίσης κάποιες φινλανδικές επιρροές και φυσικά μην ξεχνάμε τις κλασικές αμερικανικές, ολλανδικές και πολωνικές death metal σκηνές. Όλα αυτά με διαμόρφωσαν ως μουσικό και είναι εντοπίσιμα, υποθέτω, όταν τα riffs όλων μας ενωθούν και ακούς το τελικό αποτέλεσμα.

Θα ήθελες να μου αναφέρεις τους 5 δίσκους με επίκεντρο τον πόλεμο που εκτιμάς περισσότερο;

Δεν έχω πολλά να αναφέρω, αλλά θα ήθελα να τονίσω το "Those Once Loyal" των Bolt Throwerm το "The World Ablaze" των God Dethroned και πολύ σχετικό υλικό από Slayer και Sepultura!

Τελευταία ερώτηση και θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο σου! Τι να περιμένουμε στο μέλλον από τους 1914;

Θα δούμε πως θα πάει με την επερχόμενη περιοδεία μας την άνοιξη του 2022 σε Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, ελπίζουμε η κατάσταση να έχει ηρεμήσει κάπως τότε και να παίξουμε επιτέλους μπροστά στους οπαδούς μας. Επίσης έχουμε ανακοινώσει μερικές ωραίες ημερομηνίες για θερινά φεστιβάλ. Όπως ανέφερα προηγουμένως, εργαζόμαστε πάνω στο κόνσεπτ και τη μουσική ενός νέου δίσκου όσο έχουμε χρόνο, ενώ σκοπεύουμε να κυκλοφορήσουμε και κάποιο EP πριν από όλα αυτά. Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν! Σε ευχαριστώ για τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις! Cheers και καλή τύχη!

  • SHARE
  • TWEET