Π.Ε.Δημητριάδης: «Όσοι ζητούν ακόμα Κόρε.Ύδρο. στα live μας, δεν με ξέρουν»

Ο frontman των Παιδιών Της Παλαιότητας μιλά για την αυτοαναφορικότητα, τον έρωτα, τον Κάτουλλο, τον Πανούση, τους Κόρε.Ύδρο., το ΠΑΣΟΚ και το stage-diving

Από την Κατερίνα Μυτιληναίου, 18/12/2015 @ 11:30
Με αφορμή την κυκλοφορία του καινούργιου, δεύτερου δίσκου των Παιδιών Της Παλαιότητας, της μπάντας-μετεξέλιξης των Κόρε. Ύδρο., μιλήσαμε με τον Πάντα Ευφυή και Πάντα Εύστοχο Π.Ε. Δημητριάδη για πολλά και ενδιαφέροντα. Παρουσία (σχεδόν ολόκληρης) της μπάντας, που ενίοτε παρεμβαίνει...

Δεύτερος δίσκος, λοιπόν, και δεύτερη φορά Αριστερά: Τυχαίο;
Όχι! (γέλια)Βέβαια, ο δίσκος δεν σχετίζεται ιδιαιτέρως με την Αριστερά... Θα έλεγα είναι ένας καθαρά Δεξιός δίσκος! (γέλια)

Για αυτόν τον δίσκο έχεις ήδη «κατηγορηθεί» για «αυτοαναφορικότητα». Θεωρείς εαυτό περιχαρακωμένο στο προσωπικό καλλιτεχνικό σου όραμα περισσότερο απ' όσο χρειάζεται ή όσο αντέχει ο μέσο ακροατής;
Περιχαρακωμένος είμαι και αυτό με σώζει! Τώρα τι χρειάζεται και τι αντέχει ο ακροατής, αυτό είναι πρόβλημα δικό του. Ακούγοντας τα τραγούδια, διαβάζοντας στους στίχους θα βρείτε πολλές αναφορές στο παρελθόν. Αυτό συνέβαινε από τους Κόρε. Ύδρο., δεν είναι κάτι καινούργιο. Αν παρατηρήσεις το "Μόνο Ψέμα Που Αγαπώ": αυτό είναι τέσσερα τραγούδια των Κόρε. Ύδρο. Σε ένα κι έγινε εσκεμμένα. Είχαμε μαζευτεί κάπου με τα παιδιά και πίναμε και λέμε «δεν κάνουμε ένα τραγούδι που να 'ναι σύνθεση πέντε-έξι τραγουδιών των Κόρε.;» και το κάναμε! Είναι από τα "Άλλη Μια Νύχτα Σύγχυσης Και Γέλιου", τον "Σατανά Της Γειτονιάς", το "Τραγούδι Με Ανάστροφο Μήνυμα" και το "Όχι Πια Έρωτες". Μ' αρέσει γενικά να το κάνω αυτό, να αναφέρομαι στην ιστορική πορεία ενός πράγματος.

Δικό σου είναι το έργο...
Ό,τι θέλω το κάνω. Ναι!

Πώς σε επηρεάζει η κριτική;
Καθόλου! Εντάξει, προτιμώ τις θετικές κριτικές από τις αρνητικές, αλλά η ψυχολογία μου, η καθημερινότητά μου δεν επηρεάζονται καθόλου. Στιγμιαία μπορεί μόνο μια κακή κριτική να με ενοχλήσει.

Υπήρξαν στιγμές στην ως τώρα πορεία σου που θα μπορούσες τελικά να είχες κάνει παραχωρήσεις; Πού θα σε ωφελούσε να κάνεις λίγο πίσω;
Ε, ναι... Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και ο τελευταίος δίσκος. Το εξώφυλλό του είναι ο βασικός λόγος που δεν κυκλοφόρησε από την εταιρεία που έκανε την παραγωγή. Ναι. Θα μπορούσαμε κάλλιστα να αλλάξουμε το εξώφυλλο, να βάλουμε κάτι άλλο και να προχωρήσουμε μαζί, κανονικά, όπως θα έπρεπε ίσως να γίνει. Ήταν επιλογή μου να εμείνω σε αυτή την απόφαση, ήταν μεγάλη μου επιθυμία να μπει το σύμβολο αυτό σε εξώφυλλο δίσκου μου και το κόστος ήταν αυτό.

Τα Παιδιά Της Παλαιότητας

Τα "Τραγούδια Από Τις Κατακόμβες" κυκλοφόρησαν μέσω της Inner Ear, ενώ ο νέος δίσκος βγήκε με την υπογραφή της L39, μιας κερκυραϊκής εταιρείας...
Η αλήθεια είναι ότι επισπεύθηκε η δημιουργία της για την κυκλοφορία του δεύτερου δίσκου μας. Γιατί, ενώ είχαμε μείνει ξαφνικά χωρίς δισκογραφική, ο δίσκος έπρεπε να κυκλοφορήσει, έτσι ήταν τα πράγματα τοποθετημένα στα κουτάκια τους. Με τον Νίκο, τον ιδιοκτήτη της 39, είμαστε πολύ φιλοί, στο μαγαζί του κάνουμε τα live μας και τις πρόβες μας και δουλεύουμε, και πάνω στην συζήτηση προέκυψε κι αυτό. Ο δίσκος ηχητικά είναι παραγωγή της Inner Ear, αλλά από την μείξη μέχρι και την εκτύπωση, η δουλειά έγινε από εμάς και τον Νίκο.

Ανάλογα περιστατικά με το παραπάνω βέβαια, έχουν συμβεί και στο παρελθόν. Για παράδειγμα, κάποτε, ένας αγαπημένος τώρα φίλος, τότε μόλις είχαμε γνωριστεί, είχε εκφράσει ενδιαφέρον να χρηματοδοτήσει την παραγωγή της "Φθηνής Ποπ", που τελικά την κάναμε μόνοι μας. Γιατί είχε αξιώσει την αφαίρεση από τον δίσκο ενός στίχου και ενός τραγουδιού.

Ποιού στίχου και ποιού τραγουδιού;
Του στίχου για την Γαλάνη και του τραγουδιού "Δεύτερο Πρόγραμμα". Δε δεχτήκαμε και ναυάγησε η συγκεκριμένη συνεργασία.

Δεν πήγε κι άσχημα ο δίσκος, όμως...
Όχι βέβαια!

Τι ακριβώς εικονίζεται στο εξώφυλλο του δίσκου και γιατί;
Είναι ένα φαλλικό σύμβολο από τοιχογραφία της Πομπηίας, τον 1ο αι. π.Χ., που συνοδευόταν από την φράση «εδώ κατοικεί η ευτυχία». Την παράσταση στην οποία ανήκει την συνάντησα πρώτη φορά στο βιβλίο "Κάτουλλος, Ένας Ποιητής Για Όλες Τις Εποχές" (σ.σ.: University Studio Press, Θεσσαλονίκη, 1992) που διδάχτηκα στο δεύτερο έτος του Πανεπιστημίου, από τον Καθηγητή Λεωνίδα Τρομάρα. Ο Γάιος Βαλέριος Κάτουλλος είναι ένας Λατίνος ποιητής, θα μπορούσαμε να πούμε ο πρώτος ράπερ, ο πρώτος που χρησιμοποίησε και τον ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο και ταυτόχρονα έντονο υβρεολόγιο στον στίχο του. Η φράση μου ενέπνευσε το τραγούδι των Κόρε. Ύδρο. "Εδώ Κατοικεί Η Αμαρτία"... Από τότε ήθελα αυτή τη συγκεκριμένη παράσταση να την κάνω εξώφυλλο. Δεν μου δόθηκε τότε η ευκαιρία, αλλά τώρα ταίριαξε και με το κόνσεπτ του δίσκου, υπάρχουν σεξουαλικές αναφορές και στους στίχους.

Ο δίσκος τιτλοφορείται "Consortium In Amato"...
Εγώ το μεταφράζω ως «Συμμετοχή Στο Αγαπόμενο», είναι μια φράση από το "Όνομα Του Ρόδου". Το «αγαπόμενο» δηλαδή είναι αυτό που αγαπιέται.



Πώς προέκυψε όλη αυτή η λατινολατρεία που σας ακολουθεί;
Όσον αφορά το εικαστικό, ήταν μια σκέψη του Κωνσταντίνου του Αμύγδαλου, που φτιάχνει τα artwork. Είχε αρχικά βάλει λατινικούς αριθμούς στην αρίθμηση των τραγουδιών του πρώτου δίσκου και σκέφτηκα, ότι μιας και το εξώφυλλο του δεύτερου ήταν ήδη προ-αποφασισμένο, να κρατήσουμε το λατινικό κόνσεπτ για αυτόν. Έτσι κι έγινε και αλλάξαμε τους αριθμούς στον πρώτο, που είναι και πιο πρωτοχριστιανικός. Θα μπορούσαμε έτσι να πούμε ότι και οι δύο δίσκοι είναι της ίδιας περιόδου, 100 π.Χ. με εμφάνιση του Χριστού; Υπάρχει μια συσχέτιση των δύο...

Η ποίησή σου είναι βαθιά ερωτική. Τί το ενδιαφέρον βρίσκεις στον έρωτα;
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στο ότι κυνηγάς κάτι που είναι δύσκολο να κατακτηθεί, που είναι επικίνδυνο, που εμπεριέχει το στοιχείο της αυτοκαταστροφής. Έτσι το έχω μεταφράσει όπως το βιώνω εγώ μέχρι στιγμής. Είναι νοσηρό αυτό το συναίσθημα, είναι μια ασθένεια, γι’ αυτό και το αποφεύγω. Με τα τραγούδια αυτά προσπαθώ κάπως να το ξορκίσω.

Ο έρωτας υπονοείται στον τίτλο του νέου δίσκου, αλλά το αντίθετο συμβαίνει με το εξώφυλλο. Ο χειμαρρώδης ερωτισμός σου πολλές φορές -είτε στιχουργικά, είτε σαν εικόνα- γίνεται οριακά χυδαίος. Σε ελκύει το ευτελές;
Ναι. Το ευτελές με ελκύει. Πάντα με είλκυε. Γι' αυτό και ασχολήθηκα με την trash τηλεόραση, την οποία υπηρετώ κατά κάποιο τρόπο μέχρι και σήμερα. Και θα το δείτε σε πολλές δραστηριότητες των ΠτΠ. Επειδή με τους Κόρε. Ύδρο. ήμαστε πιο περιχαρακωμένοι όσον αφορά την έκφρασή μας, ήταν πιο οργανωμένα τα πράγματα θα έλεγα, τώρα μπορεί να ξεφύγει το οτιδήποτε χωρίς καμία χαλιναγώγηση και να γίνει έκρηξη. Τα πράγματα είναι εντελώς ανεξέλεγκτα στα ΠτΠ, που εν τέλει μάλλον είναι αυτοκαταστροφικό σχήμα και θα φανεί κάποια στιγμή, ελπίζω να μην είναι αύριο! (γέλια) Θα γίνει πολύ μεγάλο μπαμ!

Φωνητικά, ιδίως στην αρχή της καριέρας σου, έχεις δεχτεί πολλά σχόλια. Εσύ ανέφερες το trash, άλλοι κατά καιρούς έχουν πει cult...
Κακόφωνο, εκτός τόνου, φάλτσο!

Τί θα απαντούσες σ' αυτούς που απέρριψαν ολόκληρη την δουλειά σου μόνο και μόνο λόγω αυτής σου της αδυναμίας;
Τίποτα! Δικαίωμά τους.

Δηλαδή δεν έχεις ένα καλλιτεχνικό όραμα;
Όχι, δεν θεωρώ καν ότι κάνω Τέχνη. Εγώ από μικρός έγραφα ποιηματάκια, τραγουδάκια... Κατέγραφα τις σκέψεις μου σε έμμετρο λόγο και όταν με έβαλε ο πατέρας μου κι έμαθα λίγο πιάνο, κάθισα εκεί και μελοποίησα όσα έγραφα. Βέβαια, επηρεάστηκα. Υπήρξα ακροατής και ακόμα ακούω μουσική, είναι ένα αγαπημένο μου ενδιαφέρον αυτού του τύπου η ενασχόληση με την μουσική. Εγώ σαν χόμπυ το έβλεπα όλο αυτό. Τώρα, το ότι έγινε αποδεκτό από πολύ περισσότερους ανθρώπους απ’ ό,τι περίμενα, εκτός του ότι με σόκαρε όταν συνέβη, κλήθηκα να το διαχειριστώ με έναν τρόπο που δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα τον συναντούσα στην πορεία της ζωής.

Τα Παιδιά Της Παλαιότητας - Consortium In Amato

Παρ' ότι αμιγώς ελληνικός ο στίχος, η μουσική σας είναι παντελώς δυτικότροπη και δεν την ξανασυναντάμε σε ελληνόφωνο σχήμα της ημεδαπής. Ποιά ξένα συγκροτήματα βάζετε μέσα στις μουσικές επιρροές σας;
Είναι άπειρα... Άσε που δεν είναι μόνο συγκροτήματα... μπορεί να είναι ένα μοναδικό τραγούδι κάποιου. Η μπάντα που με έχει σημαδέψει είναι οι R.E.M., που άκουγα στην εφηβεία μου και ό,τι έπαιζε γενικά τότε, στις αρχές των '90s το "Post Modern", μια εκπομπή, ή ό,τι μας μάθαινε το Ποπ & Ροκ, ας πούμε η σκηνή του 120 Λεπτά (120 Minutes), όπως λεγόταν η underground μουσική εκείνη, που εμείς φυσικά την μάθαμε όταν είχε ήδη γίνει mainstream, απ' όπου βγήκαν οι Nirvana, οι Sonic Youth, οι Dinosaur Jr.

Πώς θα χαρακτήριζες μουσικά τον νέο δίσκο των ΠτΠ;
Κοίτα, το πρώτο tag που βάλαμε για τα ΠτΠ όταν φτιάξαμε την σελίδα στο Bandcamp, ήταν «comedy». Δεν ξέρω αν συμφωνείτε; [προς την μπάντα] (γέλια) όχι, δεν συμφωνεί κανένας. Εμένα πάντως μου άρεσε πάντα το comedy rock. Ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα και μεγάλη επιρροή είναι οι Ween, είχαν ένα τραγούδι, το "Voodoo Lady"... Επίσης, μου άρεσαν πολύ οι Pavement.

(Θοδωρής Άνθης - κιθάρα)
Η μουσική των ΠτΠ είναι πάρα πολλά πράγματα. Ο καθένας έχει τις δικές του επιρροές και βγαίνει ένα τελείως γενικό πράγμα με πολλά στοιχεία όλων μας μέσα του.

(Π.Ε.Δ.) Ο Λεωνίδας (σ.σ.: Οικονόμου), για παράδειγμα, που έπαιξε μαζί μας στην πρόβα μόλις έβαλε ένα στοιχεία που δεν υπήρχε, το shoegaze, που το έχει υπηρετήσει και με την μπάντα του, τους My Wet Calvin. Γενικότερα, τα πράγματα εδώ είναι πολύ ανοιχτά, ελεύθερα και δημοκρατικά, ο καθένας συνεισφέρει όπως μπορεί.

Αυτό ήταν αρχή μας: ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί και ό,τι μπορούμε κάνουμε. Κάποτε, στους Κόρε. Ύδρο., όταν ένας μουσικός, φίλος μας και συνεργάτης, δεν μπορούσε να ανταποκριθεί σε ένα συγκεκριμένο όραμα που υπήρχε, εκδιωκόταν. Τώρα, δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Από τη στιγμή που τον επιλέξαμε και ήρθε μαζί, θα παίξει ό,τι μπορεί...

Πώς επιλέγετε λοιπόν πλέον τους μουσικούς σας συνεργάτες;
Σίγουρα υπάρχουν κάποια στάνταρ. Τον Θοδωρή (Άνθη)ας πούμε τον είδαμε σε live, όπως και τον Τέλη. Ο Μάριο (Πλασκασοβίτης) είναι πιανίστας και είχε ανεβάσει ένα βίντεο στο YouTube όπου έπαιζε το "Άλλη Μια Νύχτα" και φαίνονταν μόνο τα χέρια του. Το έπαιζε τόσο πιστά, που νόμιζες ότι ήταν ο Αλέξανδρος. Του έστειλα ένα μήνυμα όταν ψάχναμε πιανίστα για τα live των Κ.Υ. κι έτσι βρήκα τον Μάριο. Με ενδιαφέρει να έχουν προβληματισμό και να είναι και προβληματικοί ως άνθρωποι. Βλέπω προσωπικότητα καταθλιπτική, αμέσως μέσα! Προσωπικότητα ψυχαναγκαστική, ναρκισσιστική, όλες οι διαταραχές ευπρόσδεκτες! (γέλια)

Τα Παιδιά Της Παλαιότητας

Ποια διαδικασία ακολουθείτε όταν συνθέτετε ένα καινούργιο τραγούδι;
Παλιότερα ξεκινούσα από τους στίχους. Τώρα υπάρχει μια διαπλοκή μουσικής και στίχων. Μπορεί να έγραφα ένα τετράστιχο και μετά να το μελοποιούσα και μετά -μέσα από τη μουσική- να έβγαινε ένα δεύτερο τετράστιχο. Αυτό ξεκίνησα να το κάνω από το τέλος των Κ.Υ. και μετά. Το "Τραγούδι Με Ανάστροφο Μήνυμα" οφείλεται σε μια τέτοια ακολουθία. Βέβαια, μπορεί να γράψω και καινούργιους στίχους πάνω σε μουσική άλλου, σε παλιότερο τραγούδι, όπως έγινε και τώρα με το "Μέλλον", πράγμα που έμαθα πρόσφατα ότι κάνει και ο Τζίμης ο Πανούσης και χάρηκα πολύ. Τον Πανούση τον νιώθω πολύ κοντά μου σαν καλλιτέχνη.

Ποιο κομμάτι των Κόρε. Ύδρο. επιβιώνει μέσα στα ΠτΠ και ποιό κομμάτι των ΠτΠ προϋπάρχει μέσα στους Κ.Υ.;
Πολύ ωραία ερώτηση! Και δύσκολη να την απαντήσω... Το στοιχείο το δικό μου στους Κ.Υ. εμπεριέχεται και στα ΠτΠ και τούμπαλιν. Οι Κ.Υ. δεν ήμουν εγώ, ήταν μια σύζευξη εμού και του Αλέξανδρου. Το στοιχείο το δικό μου, αφού παραμένω ίδιος, υπάρχει και στα ΠτΠ. Υπάρχει ένας διάλογος συνεχής, δεν διαχωρίζεται κάτι στο μυαλό μου. Ήταν κάτι που έκανα τότε και κάτι που κάνω τώρα.

Αισθάνεσαι καμιά φορά μεγάλο το βάρος των προσδοκιών λόγω της πορείας των Κ.Υ.;
Εντάξει, όταν φτιάχτηκε το νέο σχήμα, ξαφνικά, άδειασε η ζωή μας. Είναι αλήθεια αυτό. Οι Κ.Υ. είχαν μια δημοφιλία, μια αναγνωρισιμότητα, ένα hype τελοσπάντων, που δεν υπήρξε στα ΠτΠ. Ήταν βέβαια αναμενόμενο. Για μένα, είναι πρόκληση. Παλιότερα υπήρχε αυτή η ανησυχία: είναι καλά τα καινούργια μας τραγούδια, πώς θα ακουστούν στο κοινό, θα αρέσουν; Είναι άχρηστα άγχη αυτά. Μπορεί να δούλεψε τότε με κάποιο τρόπο αυτό, αλλά στοίχισε και ψυχολογικά σε μεγάλο βαθμό. Έτσι αποφάσισα να μην το ξανακάνω. Να μην είμαι τόσο αυστηρός με τον εαυτό μου, γιατί, το ξαναλέω, είναι το χόμπυ μου.

Πιστεύεις δεν είστε αρκετά εμπορικοί ώστε να επαναληφθεί μια μεγάλη mainstream επιτυχία τύπου "Όχι Πια Έρωτες";
Δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να γίνει με ένα τραγούδι... Άλλες εποχές όμως τότε, ήταν το μεταίχμιο, τα απόνερα της δισκογραφίας. Στο τσακ προλάβαμε και κάναμε ό,τι κάναμε με την "Φτηνή Ποπ"! Από κει και πέρα, ξεκίνησε η κατιούσα.

Νομίζω πως όλοι πλέον έχουμε αποδεχθεί ότι δεν θα υπάρξει επανένωση για τους Κόρε. Ύδρο., αλλά θα ρωτήσω το αμέσως επόμενο σημαντικό: Κάτω από ποιές συνθήκες, ακόμα και ιδεατές, θα ακούγαμε τα τραγούδια τους παιγμένα ζωντανά;
Θεωρώ πως όσοι ζητούν ακόμα Κόρε. Ύδρο. στα live μας, ποτέ δεν υπήρξαν αγνοί φαν των Κ.Υ. και δεν με ξέρουν. Εγώ Κ.Υ. θα έπαιζα πλέον μόνο για κάποιο απωθημένο. Για παράδειγμα, τότε δεν προλάβαμε να παίξουμε ακουστικά, μιας και κάναμε ελάχιστες ζωντανές εμφανίσεις λόγω δυσλειτουργιών στο κομμάτι αυτό. Αν προέκυπτε κάτι τέτοιο λοιπόν στο μέλλον, θα μπορούσα με το τωρινό σχήμα να παίξω κάποια από τα κομμάτια των Κ.Υ. στα οποία έχω την πλήρη κυριότητα, που είναι και το μεγαλύτερο ποσοστό. Αλλά υπό το όνομα «Παιδιά Της Παλαιότητας», με τίποτα!

Τα Παιδιά Της Παλαιότητας

Παναθηναϊκός, ε; Πολύ πράσινο, γενικά!
Είναι το αγαπημένο μου χρώμα!

Μέσω του έργου σου, παρατηρούμε και μια ιδιαίτερη σχέση με το ΠΑΣΟΚ ("Μνήμες του '85" / "Η Ποίηση Που Γράψαμε Μαζί (28)"). Θες να την περιγράψεις;
Μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον «πράσινο». Έχει ξαναειπωθεί ότι οι "Μνήμες" είναι ένα τραγούδι για την γιαγιά μου, που εξαιτίας της αγάπησα κι εγώ το «πράσινο», αφού ήταν και ΠΑΣΟΚ και Παναθηναϊκός. Φανατική Παναθηναϊκός! Από τους λίγους στην Κέρκυρα... Η μόνη μου πραγματική σχέση με το ΠΑΣΟΚ είναι αυτή η βιωματική, νοσταλγική σχέση με την γιαγιά μου. Η σύνδεση της "Ποίησης" με το ΠΑΣΟΚ είναι κάπως πιο περίπλοκη, αφού ο πατέρας του προσώπου στο οποίο αναφέρομαι στο τραγούδι έτυχε να γράψει ένα τραγούδι το οποίο αργότερα χρησιμοποιήθηκε αργότερα σαν ύμνος του κόμματος.

Πώς θα θέλατε να θυμούνται Τα Παιδιά Της Παλαιότητας οι επόμενες γενιές;
(Αριστοτέλης Κροκίδης - ντραμς) Δεν έχουμε ακόμα σαν σχήμα προσπαθήσει να σκεφτούμε το μέλλον. Προτιμούμε να είμαστε εντάξει στο παρόν. Πρέπει να φτάσουμε στο σημείο να είμαστε όλοι σωματικά και ψυχικά δεμένοι μ εαυτό που κάνουμε. Είναι μικρό το χρονικό διάστημα που παίζουμε μαζί σαν group.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σας;
Απόψε έχουμε προγραμματίσει την ζωντανή παρουσίαση του νέου μας δίσκου στο Death Disco και μετά θα ακολουθήσει μια μικρή περιοδεία και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Μετά το πέρας και της περιοδείας, επόμενος δίσκος;

(Π.Ε.Δ.) Κοιτάμε τον επόμενο αντίπαλο! Μας ενδιαφέρει το live απόψε, δεν υπάρχει τίποτα άλλο.

Ποια συνεργασία θα θέλατε να γίνει επί σκηνής αύριο; Εφικτή ή μη...
Καμία συνεργασία! Δεν σου φτάνουμε όλοι εμείς; Τόσα άτομα θα είμαστε πάνω στη σκηνή... (γέλια) Με τις συνεργασίες θα χαθεί και η αυτοαναφορικότητα και όλα αυτά που αγάπησε ο κόσμος! (γέλια)

Τελευταία ερώτηση: Πότε κάνεις stage-diving στα live;
Όταν έχω τη σχετική καύλα!

  • SHARE
  • TWEET