Το Spotify αγόρασε την πρόσβασή του στις μουσικές μας συνήθειες

Σημαντική η επιχειρηματική κίνηση που έκανε

11/03/2014 @ 10:13
Το Spotify, η δύναμη του οποίου ολοένα και αυξάνεται, ανακοίνωσε ότι αγόρασε την Echo Nest.

Η Echo Nest είναι εταιρεία που μελετάει τις μουσικές προτιμήσεις του κοινού και παρέχει (μέχρι πρότινος, τουλάχιστον) πληροφορίες που αξιοποιούν διαδικτυακά ραδιόφωνα που είναι αντίπαλα του Spotify, όπως τα iHeartRadio, Rdio, και Xbox Music.

Η Echo Nest έχει μία βάση δεδομένων άνω των 35 εκατομμυρίων κομματιών και μελετάει το πώς τα ακούει ο κόσμος στις διάφορες υπηρεσίες streaming, τι λένε για αυτά στα social media καθώς επίσης και τι γράφουν για αυτά οι ιστοσελίδες. Η ίδια η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει συγκεντρώσει πάνω από ένα τρισεκατομμύριο «data points» για αυτά τα κομμάτια, τα οποία χρησιμοποιεί για να προβλέψει ποιο τραγούδι θα θέλει να ακούσει μετά ο εκάστοτε ακροατής.

Τώρα όλες αυτές οι πληροφορίες περνάνε στα χέρια του Spotify, όπως αναφέρει το περιοδικό Time. Το Spotify δηλώνει ότι αυτή η επιχειρηματική κίνηση θα το βοηθήσει να βελτιώσει την υπηρεσία μουσικής ανακάλυψης, δηλαδή το feature που έχει και προτείνει μουσικές στους χρήστες του.

Η Echo Nest έχει ήδη αρχίσει να ψάχνει νέους τρόπους να προτείνει κομμάτια και καλλιτέχνες σε «έξυπνους» ραδιοφωνικούς σταθμούς, οι οποίοι θα προσαρμόζονται ανάλογα την τοποθεσία και τη διάθεση του ακροατή, πέρα από τα γούστα του. Αν και μοιάζει επιστημονική φαντασία, η τεχνολογία καλπάζει με γοργούς ρυθμούς, γεγονός που «είδε» το Spotify και έσπευσε να μπει στο χορό, για να μην μείνει στην απ’ έξω, καθότι το τωρινό του σύστημά που προτείνει καλλιτέχνες ανάλογα τα γούστα του ακροατή είναι, κατά γενική ομολογία, πολύ ξεπερασμένο και με ατυχείς προβλέψεις.
  • SHARE
  • TWEET