GoGo Penguin: «Είναι αστείο να συνδέεις τον αυτοσχεδιασμό μόνο με τη jazz»

Ο Chris Illingworth μας μιλάει για τον ενθουσιασμό του να έχουν ένα νέο μέλος, το ενδεχόμενο εισαγωγής στίχων και την εμπειρία να παίζεις με φόντο την Ακρόπολη

Από τους Νίκο Καταπίδη, Παντελή Κουρέλη, 24/11/2022 @ 15:00

Οι Βρετανοί GoGo Penguin είναι ένα συγκρότημα που έχει καταφέρει να παίξει ένα είδος μουσικής που βασίζεται μεν στη jazz, αλλά έχει πολυποίκιλες επιρροές από rock μέχρι electronica. Μετά το Gazarte και την ταράτσα του Μουσείου της Ακρόπολης, έχει έρθει η ώρα να μας επισκεφτούνε σε ένα μεγαλύτερο venue. Εν όψει της συναυλίας τους στο Gagarin 205, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον πιανίστα Chris Illingworth, ο οποίος ανάμεσα στους σταθμούς της ευρωπαϊκής τους περιοδείας βρήκε τον χρόνο να απαντήσει στις ερωτήσεις μας.

GoGo Penguin

Καλησπέρα Chris. Πρώτα και ίσως προφανέστερα: πώς πήρε το συγκρότημα το όνομά του;

Καλησπέρα! Πάει πολύς καιρός από τότε! Υπήρχε ένα αντικείμενο στον χώρο που κάναμε πρόβες όταν ξεκινήσαμε το συγκρότημα, που έμοιαζε λίγο με πιγκουίνο, αλλά στην πραγματικότητα ήταν από ένα σκηνικό που χρησιμοποιούσαμε για μια όπερα στο Μουσικό Κολλέγιο στο Μάντσεστερ. Και δεν ξέρω πώς, ένας φίλος μας που το είχε, δεν ξέρω πώς του ήρθε, αλλά ήταν μέσα στο δωμάτιο που κάναμε πρόβες και προέκυψε στη συζήτηση ότι “Ξέρετε τι; Θα το πούμε έτσι το συγκρότημα”. Και το δοκιμάσαμε. Αλλά ένας από τους βασικούς λόγους που πήγαμε προς αυτή την κατεύθυνση ήταν ότι θέλαμε να ξεφύγουμε από τις παραδοσιακές jazz ονοματοδοσίες. Πολλές φορές τα τζαζ συγκροτήματα έπαιρναν το όνομα ενός από τους μουσικούς, κι εμείς δεν το θέλαμε αυτό. Θέλαμε να είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται απλώς μια ομάδα ανθρώπων, όλοι εξίσου σημαντικοί μεταξύ τους. Και νομίζαμε ότι το να έχουμε ένα τέτοιο όνομα, όχι μόνο ήταν λίγο ιδιαίτερο και μπορεί να ωθούσε τον κόσμο να ενδιαφερθεί για αυτό που κάναμε, αλλά έκανε επίσης σαφές ότι πρόκειται για ένα συγκρότημα. Ξέρετε, δεν αφορούσε συγκεκριμένα ένα άτομο.

Μάλλον λίγο παραπάνω από λίγο περίεργο, αλλά σίγουρα ενδιαφέρον! Πρόσφατα βγάλατε το EP "Between Two Waves". Νιώσατε ότι θα σας εξέφραζε καλύτερα από ένα άλμπουμ αυτή τη στιγμή; Και πώς ήταν η συγγραφή και η ηχογράφηση στην περίοδο του κορονοϊού;

Ξέρεις, νομίζω ότι έχεις δίκιο. Νομίζω ότι ο λόγος που επιλέξαμε να κυκλοφορήσουμε ένα EP ήταν ότι… Ξέρεις, ξεκινήσαμε να δουλεύουμε με τον John (σ.σ. ο νέος drummer) στα τέλη του περασμένου έτους. Ο Rob (σ.σ. ο προηγούμενος drummer) έφυγε από το συγκρότημα και βρήκαμε τον John ως τον αντικαταστάτη του. Και θέλαμε να μπούμε στο στούντιο και να γράψουμε μουσική μαζί το συντομότερο δυνατό, παρ’ όλο που πάντα χρειάζεται χρόνος για να γνωριστούμε με μουσικούς και να παίξουμε μαζί. Θέλαμε να εξερευνήσουμε μερικές νέες ιδέες, αλλά και να ανακαλύψουμε πώς θα αισθανόμασταν δουλεύοντας με κάποιον καινούργιο, γιατί ο Nick (σ.σ. ο μπασίστας) και εγώ δουλεύουμε μαζί για περίπου 10 χρόνια. Και ξέρεις, είναι ενδιαφέρον να μπαίνει στο συγκρότημα αυτή η νέα δυναμική κάποιου καινούργιου μέλους. Το EP προέκυψε πολύ καλό. Είχαμε μερικές ιδέες, αλλά δεν μας έφταναν για ένα πλήρες άλμπουμ και σκεφτήκαμε να μπούμε στο στούντιο, να διασκεδάσουμε λίγο, να δούμε πώς είναι να κάνουμε μουσική οι τρεις μας. Αυτή ήταν η πρώτη μας κυκλοφορία με τον John. Το ομώνυμο άλμπουμ "GoGo Penguin" κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια του lockdown, αλλά προφανώς είχε ηχογραφηθεί αρκετά πριν. Είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που ήμασταν στο στούντιο και σκεφτήκαμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον απλώς να δοκιμάσουμε πράγματα χωρίς πολλή πίεση και να κάνουμε κάτι που θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στους οπαδούς. Τα άλμπουμ χρειάζονται πολύ χρόνο. Η εταιρεία θέλει να τα προωθήσει με συγκεκριμένο τρόπο, θέλει να βγούνε singles και γενικώς η διαδικασία είναι πιο σύνθετη. Ενώ με ένα EP, μπορέσαμε να το κάνουμε πολύ γρήγορα. Αποφασίσαμε να το κυκλοφορήσουμε ψηφιακά γι’ αρχή και το βινύλιο έρχεται τον επόμενο μήνα νομίζω. Επειδή το κάναμε ψηφιακά, μπορούσαμε απλώς να βγάλουμε μουσική και πιστέψαμε ότι οι άνθρωποι θα το εκτιμήσουν. Το lockdown σήμαινε ότι δε δημιουργήθηκε αρκετή μουσική και πολλοί άνθρωποι στερήθηκαν την εμπειρία ακρόασης μουσικής ή την εμπειρία να πηγαίνουν σε συναυλίες. Θέλαμε λοιπόν να μοιραστούμε μαζί σας λίγη μουσική όσο συντομότερα μπορούσαμε. Μετά αρχίσαμε να δουλεύουμε στην ηχογράφηση του νέου άλμπουμ, το οποίο είναι έτοιμο και θα κυκλοφορήσει σύντομα.

Σκεφτήκαμε να μπούμε στο στούντιο, να δούμε πώς είναι να κάνουμε μουσική οι τρεις μας και να επιστρέψουμε στους οπαδούς

Θέλατε λοιπόν να εκμεταλλευτείτε τη δυναμική του να έχετε ένα νέο μέλος και να προσφέρετε κάτι στους οπαδούς σας. Πώς έχει επηρεάσει τη δυναμική της μπάντας η συμπερίληψη του John στη σύνθεση σας;

Η δυναμική έχει αλλάξει κι αυτό είναι εμφανές. Ο John είναι ένας πολύ διαφορετικός παίκτης από τον Rob και αυτό που έφερε στο συγκρότημα, είναι πραγματικά απίστευτα ενδιαφέρον. Αυτή την περίοδο που παίζουμε ζωντανά, νομίζω ότι κάνουμε τα πράγματα πολύ διαφορετικά, ότι ακούμε ο ένας τον άλλον με διαφορετικό τρόπο, και ότι ο John έχει φέρει τον δικό του προσωπικό χαρακτήρα. Αυτό ήταν που πάντα θέλαμε. Η ιδέα πίσω από το να είσαι σε ένα συγκρότημα, είναι πώς όλοι είναι διαφορετικοί. Ο καθένας είναι ξεχωριστός και ο συνδυασμός των ατόμων που είμαστε, δίνει κάτι το ξεχωριστό. Προφανώς ο John έφερε την προσωπικότητά του, τον χαρακτήρα του στο συγκρότημα και ταιριάζει πολύ καλά. Ξέρετε, νιώθει ότι είναι μέλος της μπάντας για πολύ περισσότερο από ό,τι είναι στην πραγματικότητα και είναι έτοιμος να πειραματιστεί με νέες ιδέες που δεν έχουμε πραγματικά εξερευνήσει στο παρελθόν, που είναι πολύ καλό. Στο νέο άλμπουμ, τόσο ο Nick όσο και εγώ έχουμε αρχίσει διάφορα πράγματα όπως το χρησιμοποιούμε κάποια synths, ηλεκτρικό μπάσο και διάφορα άλλα στοιχεία και ο John ακολουθεί κατά πόδας. Έχουμε κάνει αρκετή επεξεργασία στα ντραμς, ενώ μερικά νέα κομμάτια έχουν αρκετά βαριά παραμόρφωση και αυτό είναι και αποτέλεσμα του νέου ήχου στα ντραμς, τον οποίο δεν είχαμε πριν. Είναι ωραίο που ο John ήταν ανοιχτός σ τις ιδέες που είχαμε και δοκιμάσαμε όλοι μαζί.

GoGo Penguin

Στο "Between Two Waves" διακρίνω μια πιο φωτεινή διάθεση. Ήταν αυτή μια συνειδητή απόφαση συγγραφής τραγουδιών ή απλώς συνέβη;

Νομίζω ότι ήταν απλώς κάτι που συνέβη. Μας προέκυψε με φυσικό τρόπο, απλώς έγινε. Ξέρεις, η διάρκεια του lockdown ήταν μια τρέλα για όλους μας. Ο καθένας με τον οποίο μίλησα, είχε πολύ διαφορετικές εμπειρίες. Για κάποια πράγματα ήταν καλό, για κάποια άλλα ήταν κακό. Το καλό που έκανε σ’ εμένα ήταν ότι είχα πολύ χρόνο να περάσω με τον γιο μου. Είναι μόλις τριών τώρα, έχει γεννηθεί λίγο πριν από το lockdown. Νομίζω ότι το να είμαι με την οικογένεια ήταν κάτι που δεν είχα στην πραγματικότητα για αρκετό καιρό, λόγω των ηχογραφήσεων και των περιοδειών που κάναμε τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό μπορεί να αντικατοπτρίζεται πολύ καλά στο νέο άλμπουμ, αλλά συνέβαινε ακόμα και την εποχή που κάναμε το EP. Από την άλλη, χάσαμε κάποιους ανθρώπους που ήταν πολύ κοντά μας, μέλη της οικογένειάς μας που δυστυχώς έφυγαν από τη ζωή. Αυτό ήταν αρκετά δύσκολο να το αντιμετωπίσω κατά τη διάρκεια του lockdown. Τελικά διαπιστώσαμε ότι το να παίζουμε μουσική μαζί ήταν πολύ θετικό, ήταν πολύ όμορφο που το ξανακάναμε. Και νομίζω ότι η ευτυχία και η απόλαυση που νιώσαμε πέρασε μέσα στη μουσική. Ξέρεις, ήταν κάτι πολύ φυσικό όταν μπήκαμε στο στούντιο. Ήμασταν χαρούμενοι. Ήταν ένα καλό μέρος για να είμαστε και μας έκανε χαρούμενους το να βρισκόμαστε εκεί και αυτό αποτυπώθηκε στη μουσική μας. Είναι κάτι νέο για εμάς όσον αφορά το ύφος της μουσικής μας. Μπορεί να μην ήταν πάντα πολύ σκοτεινή, αλλά πολύ συχνά είχε σκοτεινά στοιχεία και ίσως έναν πιο επιθετικό ήχο. Ήταν ωραίο για εμάς που μπορέσαμε να εξερευνήσουμε κάτι που ήταν λίγο πιο ζεστό και λίγο περισσότερο θετικό από πολλές απόψεις.

Η ευτυχία και η απόλαυση που νιώσαμε ξαναπαίζοντας μαζί, πέρασε μέσα στη μουσική μας

Φαίνεται επίσης ότι έχετε ακολουθήσει μια πιο ατμοσφαιρική προσέγγιση στη μουσική σας. Πώς βλέπεις τον ήχο των GoGo Penguins να εξελίσσεται στο εγγύς μέλλον. Είναι το επόμενο βήμα σας ήδη προσδιορισμένο ηχητικά;

Η αλήθεια είναι πως είναι, άσχετα αν εσείς θα το ακούσετε όταν το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει του χρόνου τον Απρίλιο! Έχουμε παίξει με μερικά synths και υπάρχουν και άλλα εφέ και στοιχεία προς στα οποία αρχίσαμε να επεκτεινόμαστε, αλλά το κάναμε με τρόπο που είναι πολύ φυσικός. Το πιάνο, το μπάσο και τα ντραμς είναι ακόμα ο πυρήνας, είναι ακόμα ο ήχος των GoGo Penguin. Απλώς έχουμε εισαγάγει και κάποια νέα στοιχεία σε αυτόν τον ήχο και προσπαθούμε να πειραματιστούμε δοκιμάζοντας διάφορα πράγματα. Υπάρχει ένα κομμάτι στο νέο άλμπουμ όπου ο Nick παίζει μπάσο και εγώ επεξεργάζομαι το μπάσο μέσω ενός συγκεκριμένου synth που ονομάζεται US Trigger. Αυτό είναι κάτι πολύ διαφορετικό για εμάς, είναι κάτι που δεν το έχουμε ξανακάνει αλλά ταυτόχρονα αισθανόμαστε ότι ακούγεται σαν GoGo Penguin. Δεν μπορώ να βρω την κατάλληλη έκφραση για να στο περιγράψω.

Μήπως θέλεις να πεις ότι έχει την προσωπικότητά σας;

Ναι, αυτό είναι εύστοχο. Απλώς είμαστε ειλικρινείς και αφηνόμαστε να εκφραστούμε με τη μουσική και ελπίζουμε ότι θα υπάρξει μια σύνδεση με το κοινό. Αυτό που κάνουμε είναι να προσπαθούμε να πούμε στους ανθρώπους ιστορίες, να πούμε τι νιώθουμε. Όταν ακούσετε το νέο άλμπουμ, θα πάρετε μια καλή ιδέα για το πού πάμε, για τα πράγματα με τα οποία πειραματιζόμαστε. Στο απώτερο μέλλον, μετά από αυτό, ποιος ξέρει τι ακολουθεί;

Μπορείς να μας δώσεις μια εικόνα για τη χρήση του Palm Mute Pedal; Πόσο διαφορετικό είναι από ένα κλασσικό synth;

Ήταν ένας τύπος στη Δανία που το επινόησε και το έφτιαξε. Ήρθε σε επαφή μαζί μου κατά τη διάρκεια του lockdown λέγοντας ότι είχε εφεύρει αυτό το πετάλι και ήθελε να το δοκιμάσω. Μόλις το έστειλε και το έβαλα στο πιάνο, ήταν απίστευτο, πολύ πρωτότυπο. Δυστυχώς, δεν λειτουργεί σε κάθε πιάνο, οπότε έπρεπε να το κατασκευάσει και να το παραμετροποιήσει ώστε να λειτουργεί συγκεκριμένα με το πιάνο που έχω στο στούντιο. Μοιάζει λίγο με αυτό που λέμε με αυτά τα εφέ και τα ηλεκτρονικά. Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε κάτι νέο, να δοκιμάσουμε νέους ήχους με τα όργανα. Μοιάζει λίγο σαν συνθεσάιζερ, αλλά είναι εντελώς ακουστικό. Χρησιμοποιεί το πιάνο και οτιδήποτε είναι δυνατό με τους ήχους στο πιάνο. Έτσι, το χρησιμοποιήσαμε σε 2 κομμάτια του EP, το "Wave Decay" και το "The Antidote Is In The Poison", αλλά και σε λίγα ακόμα σημεία. Ήταν πραγματικά συναρπαστικό που μας ζητήθηκε να δοκιμάσουμε κάτι ολοκαίνουργιο σαν κι αυτό.

GoGo Penguin

Πώς επηρέασε η πανδημία το συγκρότημα συνολικά και πόσο δύσκολο είναι να προσαρμοστείτε σε μια νέα πραγματικότητα ως επαγγελματική μπάντα; Μια πραγματικότητα που το streaming είναι η νόρμα και που τα έσοδα προέρχονται κυρίως από ζωντανές συναυλίες και το merch;

Είναι πολύ σκληρό για εμάς γιατί βγάζουμε τα προς το ζην βγαίνοντας έξω και κάνοντας παραστάσεις στους ανθρώπους. Αλλά ευτυχώς, τα καταφέραμε και αντέξαμε στην περίοδο του κορονοϊού. Τώρα απλά αισθανόμαστε καλά να παίζουμε ξανά μουσική μπροστά σε κοινό. Είχαμε μια πολυάσχολη χρονιά φέτος, κάναμε πολλές συναυλίες και έχουμε ακόμα αρκετές μέχρι το τέλος της χρονιάς και αυτό ήταν υπέροχο. Το έχουμε δει και στην αντίδραση του κοινού το τι σημαίνει για τους ανθρώπους να έχουμε ξανά ζωντανή μουσική και να μοιραζόμαστε αυτές τις εμπειρίες και ακριβώς έτσι αισθανόμαστε κι εμείς, να ξέρετε. Είναι πολύ αμφίδρομο. Βιώνουμε τον τρόπο που νιώθει το κοινό και το κοινό βιώνει τον τρόπο που νιώθουμε εμείς και μοιραζόμαστε αυτά τα πράγματα μαζί. Είναι πολύ διασκεδαστικό να βγαίνεις ξανά στο δρόμο, να προσφέρεις ξανά μουσική. Ήταν δύσκολο για δυο χρόνια, αλλά υπάρχουν άνθρωποι για τους οποίους έχω ακούσει ιστορίες ότι τα πράγματα γι’ αυτούς ήταν πολύ πιο δύσκολα απ’ ό,τι για εμάς. Πραγματικά, αυτός ο COVID προκάλεσε πολλά προβλήματα, πολύ κόπο και πολλή αναστάτωση σε πολλούς ανθρώπους. Εγώ ήμουν πολύ τυχερός που πέρασα χρόνο με την οικογένειά μου και τα καταφέραμε και τώρα επιστρέψαμε στο δρόμο παίζοντας μουσική. Δεν ήταν και πολύ άσχημα για μένα, τελικά.

Βιώνουμε τον τρόπο που νιώθει το κοινό και το κοινό βιώνει τον τρόπο που νιώθουμε εμείς και μοιραζόμαστε αυτά τα πράγματα μαζί

Έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σου η χρήση στίχων;

Δεν έχουμε αποκλείσει κάτι τέτοιο! Μας έχουν ρωτήσει και στο παρελθόν αν θα συνεργαζόμασταν με τραγουδιστές ή αν θα εντάξουμε διαφορετικά όργανα. Νομίζω όμως ότι αυτή τη στιγμή νιώθω ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που μπορούμε ακόμα να δοκιμάσουμε μόνο με το τρίο – το πιάνο, το μπάσο και τα ντραμς και ό,τι άλλο προσθέτουμε μόνοι μας. Δεν απορρίπτουμε μια πιθανή συνεργασία, όμως. Αν γράφαμε ένα μουσικό κομμάτι και ένιωθα ότι χρειαζόταν στίχους, νομίζω ότι θα ψάχναμε για έναν τραγουδιστή που να ταιριάζει με τη μουσική, γιατί αν νιώθαμε ότι αυτό χρειάζεται η μουσική μας, τότε αυτό θα κάναμε.

Πώς ήταν η εμπειρία σας με τη διάσημη Blue Note;

Ήταν πολύ σημαντικό που ήμασταν στη Blue Note. Κατάφεραν να φέρουν τη μουσική μας σε μεγάλο ακροατήριο, σε ανθρώπους που μάλλον δε θα είχαν ακούσει τη μουσική μας διαφορετικά. Είναι εταιρεία με μεγάλη απήχηση. Πριν από τη Blue Note ότι ήμασταν στην Gondwana. Ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι κι εκεί, είναι μια πολύ λαμπρή εταιρεία, αλλά πήραμε άλλη ώθηση και φήμη με τη Blue Note. Τώρα είμαστε στην XXIM της Sony και νιώθουμε πολύ ευπρόσδεκτοι κι εκεί. Πίσω από το label βρίσκεται μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ιδέα. Θα είναι ενδιαφέρον για το συγκρότημα να έχει νέα δισκογραφική, σκεφτόμαστε πάντα μπροστά, θέλουμε να κάνουμε κάποια νέα πράγματα και νιώθουμε ότι είναι μια συναρπαστική περίοδος για εμάς.

Σε ποιον βαθμό αυτοσχεδιάζετε στα live σας; Είναι κάθε ένα από αυτά διαφορετικό ακόμα κι αν παίζετε τα ίδια τραγούδια κάθε βράδυ;

Ναι, θα έλεγα ότι είναι. Είναι λίγο αστείο, αλλά μιλώντας αρκετά και με διαφορετικούς ανθρώπους για τον αυτοσχεδιασμό, νομίζω ότι πολλοί συνδέουν τον αυτοσχεδιασμό μόνο με τη τζαζ και πιστεύουν ότι αφορά μεγάλα solos και τέτοια πράγματα. Εμείς έχουμε κομμάτια που έχουν αυτό το στοιχείο των solos μέσα τους, αλλά η τζαζ είναι μόνο μία από τις επιρροές μας μεταξύ πολλών. Έχουμε επηρεαστεί από τη ροκ, από την κλασική, από την electronica, από πολλά είδη μουσικής. Μπορεί να παίζουμε κάθε βράδυ τις ίδιες νότες και με την ίδια σειρά, αλλά διαφοροποιούμαστε με έναν ίσως πιο κλασικό τρόπο, όπου μπορεί να αλλάζουμε τη δυναμική ή τον ρυθμό ή την ενέργεια κι αυτό είναι αυτοσχεδιασμός, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχουν και στιγμές όπου είμαστε εντελώς ελεύθεροι. Ανεξάρτητα με το τι θα θεωρούσαν πολλοί άνθρωποι ως αυτοσχεδιασμό, εμείς προσπαθούμε να ενσωματώσουμε όλα αυτά τα διαφορετικά στοιχεία από διαφορετικά στυλ στον δικό μας αυτοσχεδιασμό.

Την τελευταία φορά που παίξατε στην Αθήνα, ήταν στο Μουσείο της Ακρόπολης. Πώς ήταν η εμπειρία σας από εκείνη την εμφάνιση;

Απολύτως αδιανόητη. Δεν ξέραμε αν θα παίζαμε μέσα στο μουσείο, κάτι που θα ήταν ούτως ή άλλως εκπληκτικό. Το γεγονός όμως ότι παίξαμε στην οροφή και μπορούσες να κοιτάξεις απέναντι στο λόφο τα ερείπια, ήταν απλά απίστευτο, μια πραγματικά όμορφη εμπειρία. Πάντα μας άρεσε να ερχόμαστε στην Αθήνα, είναι πολύ διασκεδαστικό και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε. Πετάμε αύριο!

Τώρα παίζετε σε πολύ μεγαλύτερο χώρο και μάλιστα η Αθήνα είναι ο τελευταίος σταθμός του τρέχοντος σκέλους της περιοδείας σας. Πώς ήταν η περιοδεία και τι πρέπει να περιμένουμε εμείς;

Αυτό το σκέλος έχει κρατήσει κάποιες εβδομάδες και όντως τελειώνει στην Αθήνα. Έχουμε μερικές ακόμα συναυλίες στο τέλος της χρονιάς. Η περιοδεία ήταν υπέροχη. Στις περισσότερες περιοδείες είμαστε σε ένα λεωφορείο και γυρνάμε την Ευρώπη και αυτό είναι μια όμορφη εμπειρία, νιώθουμε όλοι σαν οικογένεια. Όταν είσαι μαζί με τον άλλο για τόσο καιρό, έναν ολόκληρο μήνα στον δρόμο μακριά από την το σπίτι, κατά κάποιον τρόπο γίνεστε οικογένεια. Οι μουσικοί, οι ηχολήπτες, οι φωτιστές, όλοι περνάμε πολύ χρόνο μαζί υπό κουραστικές και δύσκολες συνθήκες και δενόμαστε. Δε θα πω ψέματα, είναι και απολύτως εξαντλητικό, δεν ξεκουραζόμαστε αρκετά και λείπουμε και από τα σπίτια μας. Είναι ωραίο να είσαι και σπίτι σου, αλλά απολαμβάνουμε και τις περιοδείες. Μας είχαν λείψει πάρα πολύ κατά την περίοδο του κορονοϊού και του lockdown και τώρα το διασκεδάζουμε. Για τη συναυλία, έχουμε αρχίσει να ενσωματώνουμε στο setlist μας ορισμένο από το νέο, ακυκλοφόρητο ακόμα υλικό. Έχουμε επίσης μερικά κομμάτια από το EP. Και βέβαια, μερικά πράγματα από τα παλιά, πράγματα που ο κόσμος θα αναγνωρίσει. Μια μίξη παλιών και καινούργιων.

Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μας έδωσες να μιλήσουμε. Θα τα πούμε σε λίγες μέρες.

Ευχαριστώ πολύ κι εγώ. Έλα να μου μιλήσεις μετά τη συναυλία!

  • SHARE
  • TWEET