Μουσική και στοίχημα: Σε ποια μουσικά events και διαγωνισμούς μπορείς να στοιχηματίσεις

Στοιχηματικές επιλογές από τον κόσμο της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας, αλλά και τη μουσική σκηνή της κάθε χώρας

15/04/2020 @ 08:46

Η μουσική βιομηχανία αποτελεί σε πολύ μεγάλο βαθμό ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, το οποίο μεταβάλλεται συνεχώς, από εβδομάδα σε εβδομάδα και από μήνα σε μήνα. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο οι στοιχηματικές ιστοσελίδες προσφέρουν στοιχηματικές επιλογές και ευκαιρίες από τον κόσμο της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας, καθώς και από τη μουσική σκηνή της κάθε χώρας ξεχωριστά. Πέρα από το αθλητικό στοίχημα, λοιπόν, για το οποίο μπορείτε να μάθετε σε αυτόν τον οδηγό online στοιχήματος, μπορεί κανείς να στοιχηματίσει αντίστοιχα σε μεγάλους μουσικούς διαγωνισμούς, σε βραβεύσεις τραγουδιών και καλλιτεχνών, καθώς επίσης και σε άλλα πολλά μουσικά events, όπως αντίστοιχα έχει τη δυνατότητα να κάνει και με τα αθλητικά γεγονότα.

Κορυφαία μουσικά events για στοίχημα
Στον κόσμο του στοιχήματος υπάρχουν ουσιαστικά δύο μεγάλες στοιχηματικές δυνατότητες θα λέγαμε, όσον αφορά πάντα το χώρο της μουσικής. Η πρώτη δυνατότητα-επιλογή αφορά τα τραγούδια που εκτιμά κανείς πως πρόκειται να βρεθούν στην κορυφή των charts τα Χριστούγεννα, καθώς η συγκεκριμένη χρονική περίοδος θεωρείται ως το σημείο αναφοράς για το μουσικό στοίχημα. Η δεύτερη πάλι δυνατότητα-επιλογή αφορά τα διάφορα μουσικά βραβεία, όπως είναι για παράδειγμα τα βραβεία Grammy, και το ποιος εκτιμά κανείς πως μπορεί τελικά να κερδίσει το κάθε έπαθλο.

Τα διάφορα είδη μουσικών στοιχημάτων
Συνήθως οι πιο υψηλές αποδόσεις αφορούν τα τραγούδια εκείνα ή τους καλλιτέχνες που πρόκειται να βρεθούν στο νούμερο 1 των charts τα Χριστούγεννα. Μάλιστα, όσο πιο πριν επιχειρήσει να στοιχηματίσει κανείς υπέρ κάποιου τραγουδιού ή τραγουδιών, τόσο μεγαλύτερες θα είναι οι αποδόσεις που θα καταφέρει να βρει. Είναι σημαντικό το πότε θα στοιχηματίσει τελικά κανείς για το ύψος των αποδόσεων που θα βρει, όμως αυτό δεν θα πρέπει να γίνει από την άλλη πλευρά και πάρα πολύ νωρίς, γιατί ουσιαστικά με τον τρόπο αυτόν χάνει στη συνέχεια τις νέες κυκλοφορίες που θα βγουν έως την ημέρα κατά την οποία διευθετείται το στοίχημα, δηλαδή την ημέρα των Χριστουγέννων. Όταν στοιχηματίζουμε σε κάποιον καλλιτέχνη που πιστεύουμε ότι θα κερδίσει το βραβείο, ισχύει και πάλι το ίδιο. Μιλάμε πάντα για τις στοιχηματικές αποδόσεις, οι οποίες είναι σίγουρα γεγονός πως μειώνονται σταθερά καθώς οδεύουμε προς τη μεγάλη βραδιά της βράβευσης. 

Η τοπική μουσική παραγωγή
Πέρα από τους μεγάλους μουσικούς διαγωνισμούς σε κάθε χώρα, υπάρχουν φυσικά και εξειδικευμένες αγορές, οι οποίες αφορούν κατά κύριο λόγο τα διάφορα μουσικά reality show, τα οποία είναι ουκ ολίγα τα τελευταία χρόνια. Από τη στιγμή, λοιπόν, που τα παρακολουθεί τόσος πολύς κόσμος, αυτές οι επιλογές γίνονται συνήθως πιο δημοφιλείς ακόμη και από τα στοιχήματα στα Grammy ή τη Eurovision. Ούτως ή άλλως, η τοπική μουσική αγορά έχει πάντα ένα τεράστιο κοινό που την παρακολουθεί και φυσικά έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά σε κάθε χώρα. 

Επιπλέον, υπάρχουν πάντα διαθέσιμες και οι λεγόμενες ειδικές αγορές, που περιλαμβάνουν πολλά και διαφορετικά στοιχήματα, τα οποία σχετίζονται τόσο με την εγχώρια μουσική βιομηχανία, όσο και με τη διεθνή. Εκεί για παράδειγμα μπορεί να βρει κανείς στοιχήματα του στυλ «ποιος θα κερδίσει» ή «ποιος θα αποχωρήσει από το X Factor» ή «ποιος από αυτούς τους ανερχόμενους καλλιτέχνες θα καταφέρει να μπει στα charts με κάποιο τραγούδι του». Ίσως ακόμη, «πόσες πωλήσεις θα κάνει κάποιο συγκεκριμένο άλμπουμ ή single κάποιου άλλου, πιο καταξιωμένου καλλιτέχνη» κλπ.

Photo: kevin wongkar / Shutterstock.com

  • SHARE
  • TWEET