Chinawoman & Σtella @ Fuzz, 28/11/15

Ένα υπέροχα ατμοσφαιρικό αντάμωμα!

Από την Κέρη Καραλή, 30/11/2015 @ 15:06
To full-length debut άλμπουμ της Σtella (2015), του οποίου την παρουσίαση μπορείτε να διαβάσετε εδώ, συμπαρέσυρε πολλούς, που διαρκώς μιλούσαν γι' αυτό. Η electro-disco pop αισθητική της, φάνηκε να βρίσκει ένα «πιστό» κοινό. Βλέποντας κι ακούγοντάς την λοιπόν, το βράδυ του Σαββάτου στην σκηνή του Fuzz, οι όποιες απορίες μου, περί του νέου αυτού talk-of-the town, διαλύθηκαν.

Με ζωντάνια, απλότητα και χιούμορ η Στέλλα Χρονοπούλου (a.k.a. Σtella) και οι Ηλίας Αρωνίδης (ντραμς), Βελισάριος Πρασσάς (μπάσο), Δανάη Eco (πλήκτρα) μάς συνεπήραν στους ρυθμούς του ομώνυμου δίσκου της.

Σtella

Η ενέργεια του αυθορμητισμού της προσέδωσε στα "Picking Words", "The Last Minute Boy", "The Map", "Repeat" και στο αγαπημένο μου "Made To Attack", την αμεσότητα που ένιωθα ότι έλειπε από το άλμπουμ, ενώ υπήρχε στο EP "Keep Me Naked" (2012). Το νέο τραγούδι που ακούσαμε, και όπως μας είπε θα συμπεριλαμβάνεται στον καινούργιο δίσκο, απέσπασε το θερμό χειροκρότημα, γεμίζοντάς μας με επιθυμία για την επερχόμενη δουλειά της.

Στο διάλειμμα σκεπτόμουν πώς η αντίφαση των δύο καλλιτεχνών, της Σtella και της Καναδής Chinawoman θα αντιδρούσε σ' αυτό το ενιαίο σόου. Η εμφάνιση της πρώτης μάς έφερε όλους πιο κοντά, σ' ένα παιχνίδι κοινωνικότητας και εξωστρέφειας, ενώ η δεύτερη, εξ όσων ως τότε γνωρίζαμε, θα μάς υπέβαλε σε μια υπόκωφα μοναχική, ψυχική experimental slowcore rock παραφορά. Όπερ και εγένετο. Η χαρά δηλαδή, πριν την καταιγίδα...! Γιατί κάπως έτσι, σαν καταιγίδα, η Michelle Gurevich (a.k.a. Chinawoman), ανέκφραστη και παγωμένη εμφανίστηκε μπροστά μας, εκπνέοντας την μαγική low contralto φωνή της, αφήνοντάς μας εκστατικούς στο άκουσμά της.

Chinawoman

Η τεχνική του neo-soviet montage, ταυτόσημη εδώ, μιας εσωτερικής, μουσικής παράκρουσης και μιας ακραίας συναισθηματικής φόρτισης, απλώθηκε στον θολό -από καπνούς και λιγοστά αναβοσβηνόμενα φώτα- χώρο. Οι πολλαπλές ατμόσφαιρες που δημιουργούνταν στις low-tempo δημιουργίες έκαναν το club να μοιάζει με δυτικό-βερολινέζικο υπόγειο, που επέπλεε στην μυσταγωγία της νύχτας. Δεν υπήρχε χώρος ή επιλογή διαφυγής, αφού τα "Lovers Are Strangers", "Friday Night", "Party Girl" σφράγισαν τις πόρτες του και μας περιέκλεισαν όλους.

Chinawoman

Στο "Russian Ballerina", που λέγεται ότι έγραψε επηρεασμένη από την δουλειά της μητέρας της, στα "What Was Said" και "To Be With Others", από τον τελευταίο της δίσκο, "Let's Part In Style" (2014), εισπνέαμε τους παροξυσμούς ενός σκότους, που ολοένα και μας τύλιγε.

Chinawoman

Μπορεί λοιπόν, όπως η Guverich μας είπε, η πρώτη λέξη που μαθαίνει ένας Καναδός να είναι το «sorry», όμως το βράδυ του Σαββάτου ό,τι εκτυλίχθηκε απαντούσε σ' αυτό που οι Έλληνες πρώτα μαθαίνουν, όπως συμπλήρωσε η ίδια, σ' ένα ειλικρινές «σ' αγαπώ». Γιατί ετούτο το υπέροχα ατμοσφαιρικό αντάμωμα, που ήρθε ως ανάγκη, ολοκληρώθηκε μ' έναν πόθο, μια ανάμνηση αγάπης, που θα ξαναζούμε για καιρό!

Φωτογραφίες: Ανδρέας Πανόπουλος / whentimefreezes.com

  • SHARE
  • TWEET