Ευπώλητο το "Hardwired... To Self-Destruct", ξαναφτάνει την κορυφή του Billboard

Πώς τα πάει, όμως, σε σχέση με τα "Death Magnetic" και "St. Anger";

14/03/2017 @ 23:35

Σύμφωνα με το ίδιο το Billboard, ο τελευταίος δίσκος των Metallica, "Hardwired… To Self-Destruct", δρασκέλισε με άνεση δώδεκα θέσεις, ανεβαίνοντας πλέον από το No. 14 στο No. 2 του εβδομαδιαίου τσαρτ "Billboard 200".

Για την εντυπωσιακή άνοδο των 81 χιλιάδων μονάδων που σημείωσε την εβδομάδα που μας πέρασε -209% αύξηση των πωλήσεων και 79.000 συνολικές πωλήσεις- ευθύνεται πιθανότατα η διάθεση ενός πακέτου εισιτηρίου/άλμπουμ σε χαμηλότερη τιμή, που έγινε μετά τις 17 του Φλεβάρη. Η «πώληση» του αντίτυπου που δίνεται με κάθε εισιτήριο προσμετράται την εβδομάδα που ο αγοραστής αποκτά το αντίτυπο.

Η λίστα "200" του Billboard προσμετρά στις συνολικές πωλήσεις των δίσκων τις ακροάσεις μέσω των διάφορων streaming υπηρεσιών αλλά και τα νόμιμα downloads μέρους ή όλου του δίσκου.

Το "Hardwired… To Self-Destruct" έκανε – όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο - το ντεμπούτο του τον περασμένο Νοέμβρη, κατακτώντας αμέσως την πρώτη θέση στην εν λόγω λίστα, με πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 290.000 αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του.

Κι αν αυτό του νούμερο σας φαίνεται εντυπωσιακό, το "Death Magnetic" του 2008 σημείωσε 490.000 πωλήσεις σε διάστημα τριών ημερών από τις ημέρες κυκλοφορίας του και το "St. Anger", 418.000 αντίστοιχα!

  • SHARE
  • TWEET