Έτσι έγιναν διάσημοι οι Guns N' Roses το 1988

O Tom Zutaut, πρώην στέλεχος της Geffen, αποκαλύπτει

03/05/2015 @ 17:09
Τα ρεκόρ πωλήσεων που έχει καταγράψει το "Appetite For Destruction" των Guns N' Roses είναι γνωστά και η σημασία του για την σκληρή μουσική τεράστια.

Η επιτυχία ωστόσο δεν ήρθε εύκολα μετά την κυκλοφορία του εμβληματικού αυτού δίσκου, καθώς έπρεπε να περάσουν αρκετοί μήνες και να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις.

Στο δεύτερο επεισόδιο μίνι σειράς ντοκιμαντέρ του Uproxx για τους Guns N' Roses, ο άλλοτε υπεύθυνος ρεπερτορίου της Geffen, Tom Zutaut, αποκαλύπτει πως έσωσε το "Appetite For Destruction" από την αφάνεια, αφότου σε πρώτη φάση είχε ρισκάρει προσφέροντας συμβόλαιο στην μπάντα.

Μετά από εφτά μήνες συνεχούς περιοδείας για την προώθηση του δίσκου είχαν πουληθεί 200 χιλιάδες αντίτυπα, νούμερο που θεωρούνταν χαμηλό και θα οδηγούσε στο τέλος της συνεργασίας με την Geffen.

Τότε ο Zutaut ρίσκαρε ακόμη περισσότερο, βάζοντας τους Guns N' Roses στο MTV. Ένα video clip που θα παίζονταν μετά τα μεσάνυχτα αρκούσε.

Σύμφωνα με το στέλεχος της Geffen, το MTV δέχτηκε 10 χιλιάδες τηλεφωνήματα όταν το "Welcome To The Jungle" προβλήθηκε και σχεδόν αμέσως η καριέρα της μπάντας εκτοξεύθηκε.
  • SHARE
  • TWEET