Η Phoebe Bridgers ανακοίνωσε το "Lost Weekend"
H σπουδαία μουσικός επιστρέφει με τον πολυαναμενόμενο διάδοχο του "Punisher
H Phoebe Bridgers επιστρέφει δισκογραφικά με τον πρώτο προσωπικό της δίσκο έπειτα από έξι χρόνια.
Ο διάδοχος του εξαιρετικού "Punisher" θα κυκλοφορήσει στις 14 Αυγούστου μέσω της Dead Oceans και θα ονομάζεται "Lost Weekend".
Στο δίσκο θα περιλαμβάνονται 16 κομμάτια, με περισσότερες λεπτομέρειες να αναμένονται το προσεχές χρονικό διάστημα.
Μπορείτε να δείτε το εξώφυλλο παρακάτω, ενώ την Παρασκευή 26 Ιουνίου θα δωθεί στη δημοσιότητα και το ομότιτλο single μέσα από αυτό.
Σημειώνεται πως πολλά από τα κομμάτια του δίσκου έχουν κάνει πρεμιέρα ζωντανά στα pop-up shows της μουσικού, μεταξύ αυτών και ένα sold-out στο Madison Square Garden με γενική είσοδο το 1 $.
To "Punisher" υπενθυμίζεται πως είχε αναδειχθεί ένα από τα καλύτερα άλμπουμ του 2020, με την Bridgers στο ενδιάμεσο να επικεντρώνεται στο supergroup των Boygenius

