Ο μάνατζερ των Metallica αποκαλύπτει: Γιατί τριπλασιάστηκε η τιμή του εισιτηρίου;

Το 2017 η μπάντα σημείωσε κέρδη 66,5 εκατομμυρίων δολαρίων

30/01/2018 @ 11:26

Ο Peter Mensch, μάνατζερ των Metallica, μίλησε στον John Giddings και το δεύτερο επεισόδιο της σειράς του BBC "Hits, Hype & Hustle: An Insider's Guide to the Music Business" για την συνεχόμενη αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων.

Ο Giddings – που είναι εκτός από παραγωγός, είναι και μάνατζερ ο ίδιος- σημείωσε αρχικά:

«Στην δεκαετία του '90, ζούσαμε ακόμη με τους παλιούς κανόνες. Οι πωλήσεις δίσκων ήταν ακόμη στα ύψη, φτάνοντας σχεδόν το 80% του εισοδήματος μιας μπάντας... δεν κράτησε όμως».

Και τότε ο Mensch θυμήθηκε το ξεκίνημα της πολύκροτης υπόθεσης 'Metallica vs. Napster':

«Όταν πρωτοάκουσα για το Napster ήμουν σ’ αυτό εδώ το γραφείο. Έπρεπε να βρούμε τον μοναδικό άνθρωπο με προσωπικό υπολογιστή εδώ. Πληκτρολόγησε κάτι και είδαμε μπροστά μας κάπου 50 εκδοχές του Enter Sandman. Τότε ξέραμε ότι είχαμε μπλέξει για τα καλά».

Τα επόμενα πέντε χρόνια, οι πωλήσεις δίσκων έπεσαν στο μισό, με συνέπεια την δραματική αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, σύμφωνα με τον Giddings.

Πάνω σ' αυτό σχολίασε ο Mensch:

«Δεν βγάλαμε δίσκο για χρόνια. Αυτό κάνουμε – παίζουμε μπροστά στον κόσμο. Οι rock μπάντες έπρεπε πάντα να παίζουν για τον κόσμο τους».

«Κάναμε κάποια τεστ τα τελευταία δυο χρόνια. Αντιληφθήκαμε ότι η ανώτατη τιμή του εισιτηρίου για μια συναυλία των Metallica θα μπορούσε να είναι πολύ υψηλότερη απ’ όσο ήταν στο παρελθόν και την αυξήσαμε – και το κοινό το δέχτηκε.

Συναυλίες που θα έβγαζαν Χ κέρδος τώρα βγάζουν 3Χ. Το θέμα με την τιμή των εισιτηρίων τα άλλαξε όλα.»

Το 2017, οι Metallica σημείωσαν κέρδη 66,5 εκατομμυρίων δολαρίων, φτάνοντας έτσι στην δέκατη θέση της λίστας του Forbes με τους πιο καλοπληρωμένους μουσικούς της χρονιάς που μας πέρασε.

  • SHARE
  • TWEET