Fender για Gibson: «Αυτά που περνάνε είναι συνέπειες των πράξεών τους»

Ο CEO της Fender μίλησε για την κατάσταση της βιομηχανίας παραγωγής μουσικών οργάνων

02/04/2018 @ 12:51

O διευθύνων σύμβουλος της Fender, Andy Mooney, έδωσε μια σχετικά αισιόδοξη συνέντευξη στο Forbes, εξηγώντας πώς σκοπεύει η εταιρία του να αναπτυχθεί στην ψηφιακή εποχή. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στην δεινή οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η Gibson και τόνισε ότι η κατάσταση της δεν αντιπροσωπεύει την βιομηχανία παραγωγής μουσικών οργάνων, αλλά είναι συνέπεια των πράξεων της εταιρίας.

«Η κιθάρα είναι το πρώτο μουσικό όργανο που οι περισσότεροι επιλέγουν για να παίξουν. Πιστεύουμε ότι κάνουμε πολύ καλή δουλειά στο να είμαστε σύγχρονοι προμηθευτές μουσικών προϊόντων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και online και τα κέρδη που έχουμε λόγω σωστού μάρκετινγκ τα επενδύουμε στο διαδίκτυο γιατί εκεί είναι το μέλλον.

Υπάρχουν 125 εκατομμύρια άνθρωποι που πληρώνουν συνδρομή για υπηρεσίες digital streaming και αυτό πόσο πάει και αυξάνεται. Τον προηγούμενο μήνα το LiveNation ανέφερε ότι 82 εκατομμύρια άνθρωποι πήγαν σε συναυλίες. Δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο ότι οι συνδρομές σε Spotify ή στο Apple Music θα μειωθούν στα επόμενα χρόνια, ούτε επίσης στο LiveNation, που είναι ο μεγαλύτερος πάροχος ζωντανών συναυλιών εδώ και έντεκα χρόνια.»

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν η ανάπτυξη των online αγορών έχει επηρεάσει τις πωλήσεις της εταιρίας, ο Mooney απάντησε:

«Η σύντομη απάντηση είναι όχι. Τα εμπορικά περιοδικά έχουν επικεντρωθεί στα φυσικά καταστήματα λόγω των γονιών που επιθυμούν να αγοράσουν μουσικά όργανα για το παιδί τους, αλλά αυτά δεν είναι ο κανόνας. Υπάρχουν τα φυσικά μαγαζιά χωρίς κάποιο online κατάστημα, υπάρχουν τα "υβρίδικά", αυτά δηλαδή που έχουν και φυσικό και ιντερνετικό κατάστημα και, τέλος, υπάρχουν και αυτά που έχουν μόνο ιντερνετικό κατάστημα όπως η Thomann στην Ευρώπη και η Reverb στην Αμερική.

Τα αυστηρώς φυσικά μαγαζιά κρατάνε ακόμα, τα "υβρίδια" αναπτύσσονται ενώ τα αυστηρώς ιντερνετικά έχουν "ξεφύγει". Εμείς υπολογίζουμε ότι οι ιντερνετικές πωλήσεις μας ανέβηκαν από το 35% στο 50% τα τελευταία τρία χρόνια στη Βόρεια Αμερική.

Είναι πλέον αναπόφευκτη η αύξηση των πωλήσεων μέσω ίντερνετ, αλλά δεν ξέρω ποια θα είναι η κατάληξη. Το μόνο που ξέρω είναι ότι εμάς οποιαδήποτε αρνητική αλλαγή θα μας επηρεάσει λιγότερο, γιατί αυτοί που έχουν παίξει έστω και μία φορά κιθάρα και ξέρουν τον ήχο της, θα συνεχίζουν να τη συνδέουν σε ενισχυτές.»

Τέλος, ο δημοσιογράφος αναφέρθηκε στα κέρδη που έχει η Fender λόγω μάρκετινγκ, στη επένδυση τους στο διαδίκτυο και αν αυτά έχουν επηρεάσει τις πωλήσεις.

«Αυτό που μας σόκαρε είναι ότι το Fender Play, μαζί με τις υπόλοιπες δραστηριότητες του μάρκετινγκ, ενθάρρυναν άτομα που δεν είχαν σκεφτεί ποτέ να παίξουν κιθάρα, να αγοράσουν μία. Από τον Νοέμβριο μέχρι το τέλος Ιανουαρίου είχαμε αύξηση των πωλήσεων κατά 15%. Είχαμε χρόνια να δούμε τέτοια ανάπτυξη στη βιομηχανία μουσικών οργάνων.

Αναπτυσσόμαστε μέρα με τη μέρα και το χαιρόμαστε. Όσον αφορά την Gibson, αυτά που περνάει είναι αποτέλεσμα λάθος κινήσεων της εταιρίας. Δεν έχει να κάνει με την κατάσταση της βιομηχανίας.»

  • SHARE
  • TWEET