Έρευνα: Αυτοί είναι οι εννέα τρόποι για να πουλιέται περισσότερο βινύλιο

1000 μουσικόφιλοι απαντούν στην ερώτηση: «Τί θα σε έβαζε σε πειρασμό να αγοράσεις περισσότερους δίσκους βινυλίου;»

05/01/2016 @ 23:34

Σε έρευνα σχετική με τις αγοραστικές συνήθειες του μουσικόφιλου κοινού, που οργάνωσε η Βρετανική Φωνογραφική Εταιρεία σε συνεργασία με την Ένωση Μεταπωλητών, ως μέρος του εκτενούς ερωτηματολογίου τέθηκε το εξής ενδιαφέρον ερώτημα στους συμμετέχοντες: 

«Τί από τα παρακάτω θα σε έβαζε σε πειρασμό να αγοράσεις περισσότερους δίσκους βινυλίου απ’ όσους σκόπευες;».

Δείτε τις απαντήσεις που δόθηκαν και τα ποσοστά που συνέλεξε η κάθε μία και ανακαλύψτε έτσι τους τρόπους που χρησιμοποιεί το marketing για να αυξήσει τις πωλήσεις βινυλίου, αλλά και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι μουσικόφιλοι όταν επενδύουν στο συγκεκριμένο format. Πάνω από τους μισούς δηλώνουν απερίφραστα ότι δεν χρειάζονται κάποιου είδους «τυράκι» για να συνεχίσουν να αγοράζουν ή να αγοράσουν περισσότερο βινύλιο.

1.    Περιορισμένη έκδοση / Κυκλοφορία σε λίγα αντίτυπα – 22%
2.    Υπογεγραμμένο εξώφυλλο από τον καλλιτέχνη/την μπάντα – 19%
3.    Αποκλειστικό περιεχόμενο (vinyl-only tracks) – 18%
4.    Προτεραιότητα στην πρόσβαση εισιτηρίων για συναυλία – 13%
5.    Εσωκλειόμενος κωδικός για «κατέβασμα» ψηφιακής κόπιας – 11%
6.    Πρόσβαση merch με έκπτωση – 11%
7.    Πρόσβαση σε αποκλειστικό online περιεχόμενο – 8%
8.    Κάρτα μέλους σε fan club – 6%
9.    Κάποιου είδους δώρο – 4%
10.    Τίποτα από τα παραπάνω – 57%

Στην έρευνα συμμετείχε δείγμα χιλίων ατόμων.

  • SHARE
  • TWEET