Πέντε εκατομμύρια ευρώ σε βραχιολάκια που αλλάζουν χρώμα έδωσαν οι Coldplay

Δεν τσιγκουνεύτηκαν τα λεφτά για τα πρωτότυπα wristband της περιοδείας τους

16/12/2013 @ 11:20
Όπως αποκαλύπτει η The Mirror, οι Coldplay χάλασαν πέντε εκατομμύρια ευρώ για τα βραχιολάκια που αλλάζουν χρώμα, τα οποία διέθεταν στους οπαδούς τους κατά τη διάρκεια της περιοδείας τους.

Τα συγκεκριμένα βραχιολάκια -τα οποία ονομάζονταν Xyloband- ήταν κάτι παραπάνω από τα κοινά wristbands που φοράει ο κόσμος κατά τη διάρκεια φεστιβάλ (κυρίως) αλλά και μεμονωμένων συναυλιών, ως διακριτικά για να μπαινοβγαίνει ελεύθερα στον συναυλιακό χώρο. Άλλαζαν χρώμα (πράσινο, μπλε, κίτρινο, κόκκινο, ροζ και άσπρο) με ειδικό λογισμικό που λάμβανε πληροφορίες από ραδιοπομπό που είχαν οι υπεύθυνοι της συναυλίας, ούτως ώστε να δημιουργείται ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα. Εξ' ου και κόστιζαν παραπάνω από τρειισήμισι ευρώ το καθένα.

Η παγκόσμια περιοδεία των Coldplay για την προώθηση του πέμπτου τους δίσκου ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2011 και τελείωσε τον Δεκέμβριο του 2012. Είχε μικτά έσοδα 41 εκατομμύρια ευρώ.
  • SHARE
  • TWEET