H εταιρία αυτοκινήτων Volvo το ...ρίχνει στο heavy metal
23/04/2013 @ 11:24
Η νέα καμπάνια της σουηδικής εταιρίας αυτοκινήτων, Volvo, χρησιμοποιεί ένα έξυπνο λογοπαίγνιο που προβάλλει την ακμάζουσα heavy metal σκηνή της Σουηδίας, η οποία ως γνωστόν, εδώ και χρόνια, αποτελεί ανεξάντλητη πηγή συγκροτημάτων.
Όχι βέβαια ότι στη Γερμανία πάνε πολύ πίσω, αλλά όπως και να το κάνουμε η μουσική techno είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλής εκεί. Οπότε η εταιρία Volvo μας λέει διαφημίζοντας ευφάνταστα το μοντέλο S60: «Tired of German techno? Try some Swedish metal».
Όχι βέβαια ότι στη Γερμανία πάνε πολύ πίσω, αλλά όπως και να το κάνουμε η μουσική techno είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλής εκεί. Οπότε η εταιρία Volvo μας λέει διαφημίζοντας ευφάνταστα το μοντέλο S60: «Tired of German techno? Try some Swedish metal».
