Rocking Raccoon - Korpiδάαντη

Από τον Ιάσονα Τσιμπλάκο, 23/07/2012 @ 11:42
Αποψάρα 53

Χαίρετε. Σταματάω για λίγη πολύτιμη ώρα το Ασσασινς Κρηντ για να γράψω τούτες εδώ τις αράδες, όχι γιατί πρέπει, αλλά κυρίως επειδή νιώθω πως σιγά σιγά αρρωσταίνω και ότι θα αρπάξω κανένα κουζινομάχαιρο σε λίγο και θ’αρχίσω να κάνω κωλοτούμπες μέσα στο σπίτι προσπαθώντας να τρέξω πάνω στους τοίχους. Επίσης το Brotherhood μίλια μπροστά από το ΙΙ. Aυτά.

Το μεγαλύτερο νέο της εβδομάδας είναι αναμφίβολα η τραγωδία που έγινε στο Κολοράντο, με τον εμφανώς πειραγμένο ψυχοπαθή που μπούκαρε στην πρεμιέρα του νέου Μπάτμαν και μακέλεψε κόσμο, σκοτώνοντας δώδεκα και τραυματίζοντας δεκάδες άλλους. Πραγματική αηδία με γέμισε αυτό το πράμα. Οκ, ναι, δεν έχει σχέση με μουσικό νέο, αλλά ήθελα να γράψω το κατιτίς γι' αυτό, και ίσως το γυρίσω γενικώς σε ποπκάλτσουρ πράματα, ένηγουεη. Αηδία με γέμισαν πολλά μέτωπα όμως. Πρώτος βέβαια ο ίδιος ο δράστης, που φαίνεται πως, χωρίς κανένα λόγο και αιτία, αποφάσισε απλά να το παίξει σουπερβίλαν και να κάνει το αρρωστημένο κομμάτι του. Διδακτορικό νευροβιολογίας κάπου διάβαζα ότι έκανε αυτός. Και πες ρε παιδί μου ξεπερνάμε την υπόσταση και την αηδία του δράστη, έχεις πλέον συμβιβαστεί με την ιδέα το ανθρώπινο γένος είναι σιχαμερό και τελικώς απάνθρωπο και λες ok, αυτό όμως που γίνεται μετά από κάθε τραγωδία συνήθως, όπου κάποιοι γαμάτοι που καταλαβαίνουν τον κόσμο πολύ καλύτερα από μας, ξέρουν ακριβώς πού να ρίξουν την ευθύνη. Έχεις αυτούς που τα ρίχνουν στον Μπάτμαν, στο σινεμά, στα βιντεοπαιχνίδια, στον ίδιο τον Νόλαν. Άλλοι τα ρίχνουν για παράδειγμα στον Τζόκερ του Λέντζερ. Και οι χειρότεροι απ' όλους είναι αυτοί που χρησιμοποιούν κάτι τέτοια για ενίσχυση της προσωπικής τους πλατφόρμας και αντζέντας, όπως είναι για παράδειγμα ένας κύριος Φρεντ Τζάκσον, πρόεδρος λέει του American Family Association -γιατί τρελαίνονται για κάτι τέτοια σωματεία και ομάδες δαύτοι- ο οποίος κάπως κατάφερε και συνέδεσε την τραγωδία με τους ομοφυλόφιλους και μέλη φιλελεύθερων θρησκείων, ό,τι κι αν είναι αυτό. Είναι να τρελαίνεσαι. Ακούς ιστορίες ατόμων που ήταν εκεί, που έχασαν φίλους και αγαπημένους σε μια προσπάθεια να περάσουν μία ευχάριστη και care free βραδιά, και έχεις το κάθε παπάρι να λέει ότι φταίει ο Μπομπ ο γκέη που την είδε ο άλλος πιστολέρο. Γενικώς, όπως θα έλεγε και ο Φάρνσγουωρθ.



Τελοσπάντων, σε πιο ανάλαφρα και σχετικά νέα. Έχουμε το συγκολονιστικό διαπληκτισμό μεταξύ των Korpiklaani και του δικού μας εθνικού τραγουδοποιού Χρήστου Δάντη. Ας θέσουμε κάποια βασικά φακτς. Για λόγους που δεν δυνάμαι ακριβώς να προσδιορίσω, μεγαλώνοντας είχα μία σχετική συμπάθεια για τον κύριο Δάντη, αλλά είχα και για τους 5ive, οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς μας λέει αυτό. Όπως έλεγα λοιπόν, συμπάθεια. Έχει κάνει αρκετές σεβαστές τουλάχιστον συνθέσεις, είναι σαφώς πιο «ροκάς» από πολλούς εκεί έξω και διάολε, έκανε το autotune επιτυχία πριν ο T-Pain βάλει τις πρώτες του γρίλιες. Βέβαια, έχει κάνει και για το προσωπικό μου γούστο και μπόλικες αηδίες, αλλά υποθέτω στη χώρα αυτή, με τέτοια βάζει κανείς στο τραπέζι του ψωμί, οπότε ποιός είμαι εγώ για να τον κρίνω;

Τελοσπάντων, πριν κάμποσες μέρες -με συγχωρείτε που δεν του 'χα κάνει το λάηκ και το πήρα προσφάτως χαμπάρι- στο φέησμπουκ του, ανέβασε το παρακάτω:



Ισχυρίζεται λοιπόν ο Δάντης πως το καινούργιο κομμάτι των φολκομεταλλάδων, Korpiklaani, "Kunnia", είναι στην ουσία δικιά του σύνθεση, για κομμάτι που έχει γράψει για την Πάολα (!), ονόματι "Κουβέντα Στην Κουβέντα". Ακούγοντάς τα λοιπόν, είναι εμφανές ότι και τα δύο κομμάτια παρουσιάζουν ομοιότητες, αλλά δεν ξέρω αν θα έφτανα στο σημείο να πω πως κλέβουνε και το βιος του Δάντη. Η μελωδία, και στις δύο εκτελέσεις είναι ηλίου φαεινότερον ότι πατάει σε παραδοσιακές φόρμες και δεν είναι δα και η χαμένη συμφωνία του Μπετόβεν, να πεις «πω τι έγραψε ο άνθρωπος». Μου είναι δηλαδή και αρκετά δύσκολο να φανταστώ πως το εν λόγω κομμάτι του Δάντη έφτασε στα αυτιά των Korpiklaani, αλλά ok, γίνονται αυτά, και δε μ' ενδιαφέρει να πάρω και το μέρος κανενός, και τα δύο κομμάτια αδιάφορα μου φάνηκαν στη τελική. Όπως και να 'χει, και οι Korpiklaani λέει είναι ενήμεροι για την κατάσταση, αλλά δεν έχουν κάτι να δηλώσουν -και τι να πουν δηλαδή, «νια νια, προυβ ιτ»;- οπότε ναι. Αυτό όμως που με ενόχλησε λιγάκι ήταν η μετέπειτα ανάρτηση του Δάντη, γιατί μπορεί να 'χει και δίκιο, αλλα μέτα είπε:



Ελπίζει λέει ότι ήταν λάθος. Όταν βγήκε στα κανάλια το τιμημένο 2008 και διασκεύασε το "Billie Jean" ακριβώς σαν τον Cornell αφήνοντας πραγματικά να εννοηθεί πως είχε αναλάβει την αναπροσαρμογή του κομματιού και την καινούργια του ενορχήστρωση, ήταν ωραία. Δε ξεχνώ κύριε Δάντη, δε ξεχνώ. Ούτε και τα Ίντερνετς, που τα λένε σχετικά ωραία εδώ. Τελοσπάντων, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι και άμα θες κάνε και κανένα καινούργιο σήκρετ κόνσερτ γιατί τολμώ να πω πως σε γουστάρω σε κάτι τέτοιες διασκευές και είσαι καλύτερος από την κάθε Πάολα και τις φεησμπουκικές μικρότητες.



Tελευταίο παραμύθι για σήμερα αφορά τους Who. Ωραία μπάντα. Και χαβαλετζήδες. Το 1979 ήταν λέει να παίξουν ένα σόου στο Πρόβιντενς του Ρόουντ Αήλαντ. Εκείνο όμως το λάηβ ακυρώθηκε, γιατί ο τότε δήμαρχος δεν θεωρούσε τη μπάντα ασφαλή για να παίξει μπροστά στο κοινό της πόλης του, γιατί σε προηγούμενο σόου της ποδοπατήθηκαν και έχασαν τη ζωή τους λέει έντεκα άτομα. Όπως και να 'χει, το λαηβ ακυρώθηκε και δεν αποζημειώθηκε ποτέ κανείς. Μέχρι σήμερα, 33 χρόνια μετά, που η τουρνέ για το "Quadraphenia" των Who θα ξαναπεράσει από το Πρόβιντενς και λέει οι έχοντας το εισιτήριο από τότε, θα μπορούν να μπουν μ' αυτό. Δεν είναι καν αστείο αυτό το πράμα. Εγώ δε βρίσκω που έχω αφήσει τα κλειδιά μου κάθε μέρα, πόσο μάλλον να βρω ένα εισιτήριο ετών τριαντά τρία. Γαϊδουριά λίγο βέβαια που δεν αποζημείωσαν λέει κανέναν τότε, αλλά να, το έκαναν τώρα. Κύριοι. Και τρολλς. Αλλά κύριοι. Ίσως τρολλ με τζεντελμανίστικο μουστακάκι. Τέλοσπαντων, βλακεία, αλλά εμένα μ' άρεσε η φάση αυτή και είπα να τη μοιραστώ μαζί σας.

Αυτά. Πάω κάμπιν.

Ακούστε το νέο Gaslight Anthem μη σας πάρει ο διάολος.

Until next week,
-godspeed

I.T. The Rocking Raccoon

  • SHARE
  • TWEET