Herman Frank

The Devil Rides Out

AFM (2016)
Από τον Κώστα Πολύζο, 18/11/2016
Η κίνηση του γερο-Frank να αφήσει τους Accept αναζητώντας τη δυνατότητα να συνθέσει τη δική του μουσική αποδεικνύεται σωστή
Πώς βαθμολογείτε το δίσκο;

Είναι λογικό έως έναν βαθμό να ταυτίζει κάποιος τον Herman Frank με τους Accept, αλλά η αλήθεια παραμένει πως έχει κυκλοφορήσει στην καριέρα του πολλή περισσότερη μουσική, κυρίως με τους Victory. Το καινούργιο προσωπικό του άλμπουμ τον βρίσκει, πλέον, εκτός της γερμανικής μπάντας, καθώς αποφάσισε να αποχωρήσει, αλλά πρόκειται για μια δουλειά με την οποία ο οπαδός του παραδοσιακού heavy metal αξίζει και με το παραπάνω να ασχοληθεί.

Στο "The Devil Rides Out" δεν υπάρχει χώρος για αναζήτηση καινοτομίας. Πρόκειται ξεκάθαρα για έναν δίσκο που πατάει σε φόρμες του παραδοσιακού τευτονικού heavy metal, όπως τις καθόρισε εν πολλοίς η πρώην μπάντα του. Τα δώδεκα τραγούδια του κινούνται πότε σε καταιγιστικούς ρυθμούς, με riff ξυράφια ("Shout"), και άλλοτε σε περισσότερο mid-tempo καταστάσεις, περισσότερο ρυθμικά και grove-ατα, πιο κοντά στο hard rock ("Can’t Take It").

Ο Σουηδός Rick Altzi (Masterplan, At Vance) έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και βγάζει γούστα με το γρέζι της φωνής του, ενώ και το ρυθμικό μέρος των Andre Hilgers (τύμπανα) και Michael Muller (μπάσο) είναι πολύ δεμένο και ογκώδες. Κιθαριστικά ο Frank είναι απολαυστικός, τόσο σε επίπεδο riff, όσο και σε επίπεδο lead/solo και σίγουρα όσοι δεν έχουν ασχοληθεί με την υπόλοιπη καριέρα του θα τους εκπλήξει ευχάριστα η ποιότητα που βγάζει στον δίσκο.

Όπως έγραψα και πιο πάνω, η συνθετική ποικιλία εξαντλείται σε γρήγορης και μέσης ταχύτητας τραγούδια. Οι κορυφές και στις δύο κατηγορίες ανήκουν στο εναρκτήριο, φρενήρες, δικασάτο "Coming Back" και στο καταπληκτικό "Stone Cold" με το φοβερό riff και τη μεγάλη ερμηνεία από τον Altzi αντίστοιχα. Οι αναφορές στους Accept είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς γενικότερα στον δίσκο - και ειδικότερα στο "Ballhog Zone" -, αλλά θα έλεγα πως αυτό λειτουργεί αρνητικά.

Η κίνηση του Herman Frank να αφήσει «το προσωπικό project του Wolf Hoffmann», όπως ο ίδιος αποκάλεσε τους Accept, κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη και προσωπικά του βγάζω το καπέλο που επέλεξε αυτόν τον δρόμο. Το "The Devil Rides Out" αποδεικνύει πως μπορεί να κάνει πολλά παραπάνω από το να είναι απλά ο δεύτερος κιθαρίστας σε μια φοβερή κατά τα άλλα μπάντα και πως έχει ακόμα πράγματα να δώσει.

  • SHARE
  • TWEET