Beneath My Sins

Valkyries Of Modern Times

Painted Bass (2017)
Από τον Αντώνη Μαρίνη, 16/03/2017
Προβλέψιμα καλοπαιγμένο symphonic metal, με γαλλικό αέρα
Πώς βαθμολογείτε το δίσκο;

Η ταμπέλα του symphonic μπορεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να έχει διατηρηθεί στον metal μικρόκοσμο, αλλά είναι δεδομένο πως η περίοδος που άγγιξε το αποκορύφωμά της έχει περάσει (μάλλον) ανεπιστρεπτί. Συγκροτήματα προσκείμενα στον χώρο και κυκλοφορίες που τραβούν μία μεγαλύτερη προσοχή υπάρχουν και θα υπάρχουν. Η πλειοψηφία των εμπλεκόμενων καλλιτεχνών, ωστόσο, δεν δείχνει να έχει τη διάθεση να προχωρήσει παραπέρα, με αποτέλεσμα η όλη κατάσταση να μοιάζει κάπως εγκλωβισμένη. Δεν είναι τυχαίο ότι ο αριθμός των νέων ονομάτων έχει μειωθεί αισθητά.

Μια από τις πιο πρόσφατες παρουσίες στο είδος είναι οι Beneath My Sins. Δημιουργημένοι στα τέλη του 2015 από την Emma Elvaston και τον Clement Botz, έχοντας εμπειρίες από την παρουσία τους στους Evolvent, οι Γάλλοι έκαναν δυναμική είσοδο. Μέσα σε περίπου έναν χρόνο κατάφεραν να ετοιμάσουν το υλικό τους, να ολοκληρώσουν τις ηχογραφήσεις, να μαζέψουν χορωδίες και guest μουσικούς, να βρουν άκρη με δισκογραφική εταιρία, να οργανώσουν ευρωπαϊκές περιοδείες και τελικά να κυκλοφορήσουν το ντεμπούτο τους. Ένα σύνολο από καθόλου μικρά κατορθώματα, που παίρνουν ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις έχοντας ως δεδομένο ότι στην όλη προσπάθεια δεν υπήρξε κάποιος «κράχτης».

Από άποψη ύφους, η τριάδα κινείται σε ξεκάθαρα συμφωνικά μονοπάτια. Προσεγμένα γυναικεία φωνητικά μπροστά απ' οτιδήποτε άλλο, πλήκτρα και κιθάρες να ακολουθούν με αυτήν τη σειρά, κάποια folky περάσματα, καλά γυαλισμένη παραγωγή και γενικά ό,τι επιβάλλεται να έχει μια κυκλοφορία του είδους. Κάπου εκεί, όμως, βρίσκεται το στοιχείο που κρατάει το σύνολο από το να ξεχωρίσει· ο ήχος του δίσκου παραείναι πιστός στο στυλ που ακολουθούν οι δημιουργοί του. Οι αναφορές στους Nightwish από μόνες τους δεν ενοχλούν, ιδιαίτερα αφού δεν περιορίζονται στη δημοφιλή περίοδό τους. Κομμάτια όπως τα "From The Ashes", "Dreams Shall Be Lived" και "You Weren't There", παρότι δεν καινοτομούν στέκονται δυνατά, ενώ χρειάζεται μια γερή δόση αυστηρότητας για να κριθεί το σύνολο ως κάτω του μετρίου.

Οι στιγμές, όμως, που το συγκρότημα βγαίνει από το πεδίο ασφαλείας του, δείχνουν ότι με διαφορετική προσέγγιση το "Valkyries Of Modern Times" θα μπορούσε να βρίσκεται μερικά επίπεδα πιο ψηλά. Οι εναλλαγές στο "The Beauty In The Witch", όπου η Elvaston μοιράζεται τα φωνητικά με την Effy Stones, είναι από τα πιο ξεχωριστά σημεία του δίσκου. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το ηλεκτρονικό δέσιμο του "My Rules". Το ντεμπούτο των Beneath My Sins μπορεί να πέφτει σε παγίδες, αλλά αυτό δεν αρκεί για να αναιρεθούν οι ομορφιές του. Οι πιστοί του χώρου θα βρουν αρκετά για να εκτιμήσουν και οι απαιτητικότεροι, σαν και του λόγου μου, κρατάμε τα θετικά και τις υποσχέσεις για το μέλλον.

  • SHARE
  • TWEET