Τεράστια επιτυχία η καμπάνια του Neil Young για το Pono στο Kickstarter

H τρίτη πιο επιτυχημένη στη συγκεκριμένη πλατφόρμα

16/04/2014 @ 11:06
Ξεκίνησε με τη λογική να μαζέψει 800 χιλιάδες δολάρια και κατέληξε τελικά με περισσότερα από 6 εκατομμύρια.

Ο λόγος για την καμπάνια που έτρεξε μέσω Kickstarter ο Neil Young για το υψηλής ποιότητας μουσικό player που ετοιμάζει, το Pono. Η συγκεκριμένη καμπάνια στην πλατφόρμα του Kickstarter πλέον ειναι και η τρίτη πιο επιτυχημένη από τις χιλιάδες που τρέχουν. Υπό αυτές τις συνθήκες κι όλα τα προνόμια που εξασφάλιζαν όσοι προχωρούσαν σε πληρωμή μέσω του Kickstarter έγιναν sold out, όπως: συσκευές Pono με χαραγμένα αυτόγραφα καλλιτεχνών (Neil Young, Pearl Jam, Metallica, Tom Petty), VIP listening parties κ.ά.

Το Pono ανακοινώθηκε από τον Neil Young στο SXSW Festival και έκτοτε κέρδισε την υποστήριξη πάρα πολλών γνωστών καλλιτεχνών.
  • SHARE
  • TWEET