Patrick Carney (Black Keys) και Trent Reznor (Nine Inch Nails) επιτίθενται στο YouTube
Το δημοφιλές μέσο streaming video έχει αρχίσει να δέχεται βολές από πολλές μεριές
Την Δευτέρα ξεκίνησε μια επίθεση προς το YouTube από τον Trent Reznor των Nine Inch Nails, ο οποίος είναι, επίσης, ο Chief Creative Officer της Apple Music. Σε συνέντευξή του δήλωσε τα εξής: «Φτιάχτηκε στην πλάτη ελεύθερου, κλεμμένου υλικού και με αυτόν τον τρόπο έγινε μεγάλο. Νομίζω ότι κάθε δωρεάν (free-tiered) υπηρεσία δεν είναι δίκαη.»
Εκπρόσωπος του YouTube απάντησε χθες πως «κάθε ισχυρισμός ότι αυτό το υλικό σε μεγάλο βαθμό δεν διαθέτει άδεια χρήσης είναι λανθασμένος».
Σήμερα (16/6), ο Patrick Carney των Black Keys είπε να βάλει και το δικό του λιθαράκι, παίρνοντας το μέρος των όλο και περισσότερων καλλιτεχνών που τα έχουν βάλει με το YouTube. Συγκεκριμένα, έκανε μια σειρά από tweets με το σημαντικότερο να είναι το εξής: «Δώστε μου πέντε λεπτά στο YouTube και πιθανότατα θα βρω 250 διαθέσιμα τραγούδια για τα οποία ο καλλιτέχνης δεν πληρώνεται. Τουλάχιστον τόσα.»
Μάλιστα, συνέχισε λέγοντας πως ένα τραγούδι πρέπει να κοστίζει όσο ένα ...αβοκάντο -και πρέπει να αγοράζουμε και να πουλάμε τραγούδια όπως κάνουμε και με το εύγευστο, αυτό, φρούτο!
Give me five minutes on @youtube and I probably can find 250 songs that are available which the artist isn't getting paid for. At least.
— Patrick Carney (@patrickcarney) June 16, 2016
A sell out in my book in 2016 is anyone that takes a share in a streaming company who also is an artist and doesn't advocate for fair pay.
— Patrick Carney (@patrickcarney) June 16, 2016
A song should cost as much as an avocado. They should be traded similarly at least until people discover a similarly thick and savory fruit
— Patrick Carney (@patrickcarney) June 16, 2016