«Εξαπατημένοι» αισθάνονται οι αγοραστές συναυλιακών εισιτηρίων, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η έρευνα αφορά συναλλαγές που γίνονται μέσω διαδικτύου

18/12/2013 @ 10:15
Σύμφωνα με τον οργανισμό που ασχολείται με τα συμφέροντα του καταναλωτή, «Which?», 90% των αγοραστών εισιτηρίων μέσω διαδικτύου είναι κατά της τακτικής των εταιρειών να βάζουν επιπλέον ποσά (που δεν φαίνονται εξαρχής) στην τελική τιμή του εισιτηρίου.

Μάλιστα, οι μισοί εξ' αυτών αποφασίζουν να μην αγοράσουν το εισιτήριο, όταν βλέπουν την τελική τιμή που πρέπει να πληρώσουν.

Από τα 78 εισιτήρια που έλαβε υπόψη της η έρευνα, μόνο τα δύο δεν είχαν επιπλέον λεφτά που έπρεπε να πληρώσει κανείς, πέραν της αρχικής τιμής.

Από τις είκοσι εταιρείες που εξετάστηκαν, οι επτά δεν ανέγραφαν τη συνολική τιμή στην αρχή της συναλλαγής, κάτι που δυσκόλευε το έργο των καταναλωτών να βρουν την πιο συμφέρουσα προσφορά.

Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει ότι οι αγοραστές ενίστανται και στο ότι πρέπει να πληρώνουν για να τυπώνουν τα εισιτήρια σπίτι τους.

Οι επιπλέον τιμές ήταν της τάξης των £6.87 επιπλέον για ένα εισιτήριο των Kings Of Leon αξίας £55, £9.25 επιπλέον για ένα εισιτήριο του Elton John αξίας £75 και £9.50 επιπλέον για ένα εισιτήριο του κωμικού Jimmy Carr αξίας £35.

Ο υπεύθυνος της έρευνας, Richard Lloyd, δήλωσε στο BBC: «Οι καταναλωτές μας λένε ότι αισθάνονται πως εξαπατώνται από τις επιπλέον τιμές στα εισιτήρια. Η αδιαφάνεια καθιστά αδύνατο να συγκρίνουν τιμές.»
  • SHARE
  • TWEET