Συνέντευξη Killer Be Killed (Max Cavalera)

«Το "Killer Be Killed" είναι ένας δίσκος που βγάζεις μια φορά στη ζωή σου»

Από τον Χρήστο Καραδημήτρη, 02/05/2014 @ 12:27
Η δημιουργία ενός super-group είναι συνήθως δίκοπο μαχαίρι. Οι προσδοκίες είναι τόσο υψηλές που είτε προκύπτει κάτι πραγματικά μοναδικό, είτε απογοητεύουν εύκολα. Ευτυχώς, οι Killer Be Killed ανήκουν στην πρώτη κατηγορία και όσο σκέφτομαι για τη νοοτροπία που διακατέχει μουσικούς όπως ο Max Cavalera, ο Greg Puciato (The Dillinger Escape Plan) και ο Troy Sanders (Mastodon) αυτό μου προκαλεί όλο και λιγότερο εντύπωση. Μπορείτε και μόνοι σας να διαπιστώσετε αυτή τη νοοτροπία, καθώς επίσης να διαβάσετε για το πώς δημιουργήθηκε η μπάντα, τη συνθετική διαδικασία και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα πράγματα στη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο «αρχηγός» του συγκροτήματος, ο θρυλικός Max Cavalera.

Γεια σου Max. Ελπίζω όλα να είναι καλά από την τελευταία φορά που μιλήσαμε πριν την κυκλοφορία του "Savages"...
Ναι, όλα ήταν πραγματικά καλά. Απλά περιμένω να βγει το "Killer Be Killed" και αναμένω και την κυκλοφορία του βιβλίου (σ.σ.: μιλάει για την βιογραφία του που κυκλοφορεί σε λίγο καιρό). Οπότε, βρισκόμαστε σε μια φάση αναμονής κατά κάποιο τρόπο αυτή την εποχή...

Πρέπει να σου πω ότι βρίσκω το "Killer Be Killed" γαμάτο, πιθανότατα ό,τι καλύτερο έχεις κάνει εδώ και αρκετό καιρό. Πώς νιώθεις εσύ για αυτό;
Ω ναι, είμαι κι εγώ πολύ χαρούμενος. Ήταν κάτι πολύ διαφορετικό. Κάθε φορά που έχω την ευκαιρία να είμαι κομμάτι κάτι τόσο διαφορετικού, για μένα είναι κάτι το πολύ ωραίο. Πραγματικά μου αρέσουν οι μουσικοί μαζί με τους οποίου το κάναμε αυτό, ο Troy από τους Mastodon κι ο Greg από τους Dillinger Escape Plan, καθώς κι ο David από τους The Mars Volta. Πρόκειται για σπουδαίους μουσικούς, γεγονός που ανεβάζει τις προσδοκίες για αυτόν τον δίσκο. Θεωρώ πως κάναμε έναν ωραίο δίσκο, ξέρεις. Είναι γεμάτος ωραία πράγματα.

Μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός μεταξύ του thrash, του heavy και του μελωδικού. Υπάρχει πολύ τέτοιο στοιχείο καθ' όλη τη διάρκεια του δίσκου.  Είναι μια μίξη της μελωδίας με το heavy και το thrash, κάτι το οποίο ότι είναι και το πιο ωραίο στοιχείο των Killer Be Killed.

Συμφωνώ απόλυτα. Ξέρω πως είναι μια τυπική ερώτηση που φαντάζομαι πως θα απαντάς συνέχεια, αλλά θα ήθελα να ξέρω πως προέκυψε η δημιουργία αυτής της μπάντας. Μπορώ να δω τον σύνδεσμο μεταξύ εσένα και του Greg, καθώς έχει τραγουδήσει σε ένα τραγούδι των Soulfly, αλλά πώς μπήκαν ο Troy κι ο David στη φάση;
Αρχικά, ήμασταν μόνο εγώ κι ο Greg. Ο Greg ήξερε τον David, καθώς ήταν φίλος του και μου ανέφερε για αυτόν τον «σπουδαίο drummer» και εγώ ήμουν «σίγουρα, ας τον δοκιμάσουμε». Πήγα στο Los Angeles και ήταν φανταστικός, ένας πραγματικά σπουδαίος drummer. Τότε, σκεφτήκαμε πως θα ήταν ωραίο να φέρναμε ένα ακόμα άτομο στη μπάντα, κάποιον που θα τραγουδούσε μαζί μας, οπότε θα είχαμε τρεις τραγουδιστές στο συγκρότημα. Εκεί ήταν που μπήκε ο Troy στη φάση. Απλά, σκεφτήκαμε πως ο Troy από τους Mastodon θα ήταν μια καλή προσθήκη, καθώς μπορεί και να παίξει μπάσο και να τραγουδήσει. Χρειαζόμασταν κι έναν μπασίστα, οπότε ο Troy ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος για αυτή τη θέση.

Έτσι, επικοινωνήσαμε με τον Troy και αυτός αποδέχτηκε την πρόταση άμεσα, όντας πολύ χαρούμενος που θα ήταν κομμάτι των Killer Be Killed. Από εκεί και πέρα τα πάντα εξελίχθηκαν ομαλά, μαζευτήκαμε, προβάραμε παρέα και ήταν υπερ-τρομερά και γίναμε ένα super-group. Όταν ο Troy εντάχθηκε στο συγκρότημα γίναμε κάτι ακόμα μεγαλύτερο από ότι περιμέναμε, κάτι καλύτερο και κάτι σημαντικότερο.

Θεωρώ πως υπήρξε μεγάλο πλεονέκτημα η εισχώρηση του Troy στις τάξεις της μπάντα. Θα μιλούσαμε για έναν τελείως διαφορετικό δίσκο αν δεν είχε ανακατευθεί ο Troy σε αυτόν.

Είναι προφανές θεωρώ σε όποιον ακούσει τον δίσκο πως η συνεισφορά του ήταν σημαντική στο τελικό αποτέλεσμα...
Τραγουδάει πολύ! Νομίζω πως τραγουδάει περισσότερο από εμένα και τον Greg στο σύνολο του δίσκου. Νομίζω πως είναι γενικά σπουδαίος, καθώς μου αρέσει η φωνή του και θέλαμε πολύ να μπει στη φάση. Πραγματικά ενθουσιαστήκαμε που τον είχαμε μαζί μας σε αυτό το project.

Για μένα, δεν έχει σημασία ποιος τραγουδάει περισσότερο ή λιγότερο, ποια μέρη παίρνει ποιος κ.ο.κ. Απλά, ήθελα να είμαι κομμάτι κάτι ωραίου, να είμαι μέρος ενός συγκροτήματος που φτιάχνει έναν δίσκο που θα ενθουσιάσει. Αυτός ήταν ο στόχος μου. Μπήκα στο στούντιο με αυτή τη νοοτροπία, του να δημιουργήσουμε ένα καλό δίσκο, να περάσουμε καλά και να κάνουμε κάτι διαφορετικό, κάτι που θα μας ενθουσιάσει και κάτι που θα εκπλήξει τους ανθρώπους όταν το ακούσουν.

Αυτό θεωρώ πως κάνει το "Killer Be Killed", καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι που το ακούν βρίσκονται προ εκπλήξεως και νομίζω πως αυτό είναι πολύ καλό στοιχείο.

Θα συμφωνήσω και σε αυτό. Κατά τη γνώμη μου, το γεγονός πως τα φωνητικά μέρη είναι συνεχώς εναλλασσόμενα είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του δίσκου. Είχατε κατά νου κάτι διαφορετικό στην αρχή ή αυτός ήταν ο στόχος σας εξαρχής;
Η ιδέα εξαρχής ήταν πως θα θέλαμε να έχουμε τρεις τραγουδιστές. Αυτή ήταν η ιδέα που είχα εγώ. Μου αρέσει μια μπάντα που ονομάζεται Transplants, η οποία έχει τρεις τραγουδιστές. Προέρχονται από το χώρο του punk. Στη metal μουσική δεν είναι κάτι που έχει γίνει στο παρελθόν, οπότε αυτός ήταν ο στόχος μου, η ιδέα των τριών τραγουδιστών. Αρχικά, ήταν να είμαστε μόνο εγώ κι ο Greg, αλλά του είπα πως αυτό το σχήμα χρειάζεται τρεις τραγουδιστές για να γίνει τέλειο. Τότε ήταν που προσεγγίσαμε τον Troy.

Είμαι σίγουρος πως αν ρωτούσα τον Greg ή τον Troy θα μου έλεγαν πως έχεις υπάρξει επιρροή για τη μουσική τους. Δεν υπονοώ πως είσαι μεγάλος ηλικιακά, αλλά ένιωσες κάπως ο «μέντορας» αυτού του project;
(γέλια) Φίλε, πραγματικά έκανα πολλά πράγματα. Έγραψε περίπου 90% του υλικού, έγραψα τα riff, ηχογράφησα όλες τις ρυθμικές κιθάρες. Ποτέ στο παρελθόν δεν έχω κάνει τόση πολλή κιθαριστική δουλειά σε άλλο άλμπουμ στη ζωή μου, ούτε καν στους Sepultura ή στους Soulfly.

Έγραψα όλες τις ρυθμικές κιθάρες για τους Killer Be Killed, κάτι που ήταν γαμάτο. Πραγματικά ευχαριστήθηκα πολύ το ότι ενεπλάκην σε τέτοιο βαθμό με την κιθαριστική δουλειά. Θεωρώ πως πρόκειται για ένα πολύ ομοιογενές άλμπουμ, ενώ πειραματίστηκα με πολλά riff κάτι που δεν συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό στους Soulfly ή στους Cavalera Conspiracy.

Στους Killer Be Killed υπήρχε και το δεδομένο πως είχαμε κάποιον να τραγουδάει μελωδικά φωνητικά πάνω στα κιθαριστικά μου μέρη, οπότε έψαχνα για διαφορετικά riff. Παραδείγματος χάριν, το εισαγωγικό riff του "Wings Of Feather And Wax" είναι ένα πολύ τυπικό Max riff, σε αντίθεση με το δεύτερο riff, αυτό του chorus που είναι κάτι στο στυλ του "Sunday Bloody Sunday" των U2. Είναι πολύ πιασάρικο, κάπως σαν χαρούμενο riff. Κάτι που σε γενικές γραμμές δε συνηθίζω να κάνω.

Ως ο πιο «έμπειρος» από όλους τους, ήμουν κάτι σαν ανεπίσημος αρχηγός της ομάδας, αν και όλοι συμμετείχαν. Ειδικά ο Troy ήταν πραγματικά ενθουσιασμένος. Ήρθε με τόση πολλή ενέργεια και πραγματικά ήθελε να κάνει κάτι καλό. Δε νομίζω πως έχει κάνει και πολλά πράγματα έξω από τους Mastodon, οπότε ήταν ενθουσιασμένος που συμμετείχε σε κάτι σαν κι αυτό.

Μοιραστήκαμε τα πάντα. Μοιραστήκαμε στίχους, φωνητικές ιδέες, μουσικές ιδέες. Ο Troy κατέληξε να γράψει δυο τραγούδια, το "Save The Robots" και το "Forbidden Fire", υπάρχουν πολλά δικά του riff σε αυτά τα τραγούδια. Οπότε, όλοι δουλέψαμε με όλους, αλλά ένιωθα λίγο σαν τον αρχηγό, σαν τον οργανωτή της φάσης. Έλεγα «Αυτό το riff πρέπει να πάει εδώ, αυτό το riff πρέπει να πάει εκεί» και οι άλλοι απλά ακολουθούσαν τις οδηγίες μου. Ήταν διασκεδαστικό, αφού κάποιος έπρεπε να πάρει την πρωτοβουλία να πάει τα πράγματα μπροστά, καταλαβαίνεις.

Αναφερόμενος στη φάση με τους τρεις τραγουδιστές θα ήθελα να μου πεις πως χαρακτηρίζεις τη δική σου φωνή, του Troy και του Greg. Τι στοιχείο φέρνει ο καθένας σας στο συγκρότημα;
Λοιπόν, εγώ είχα την φυσιολογική «Max» φωνή, η οποία είναι πολύ δημοφιλής σε όλο τον κόσμο, κατά τον ίδιο τρόπου που τραγουδάω στους Soulfly, στους Cavalera Conspiracy και στους Sepultura. Το γρύλισμα του Max. Λατρεύω να το κάνω αυτό. Ο Greg ήρθε με δυο φωνές. Τα χαοτικά ουρλιαχτά που χρησιμοποιεί κατά κόρον στους Dillinger Escape Plan, τα οποία είναι ιδιαίτερα υψηλά και προέρχονται από μια hardcore λογική. Η δεύτερη φωνή του έχει να κάνει με τα πολύ μελωδικά choruses, όπως στο "Wings Of Feather And Wax" ή στο "Snakes Of Jehovah". Πολύ μελωδική και πολύ ωραία. Μου αρέσει αυτό που κάνει με την μπάντα του. Ο Troy έχει τόσο ωραία φωνή, ακόμα κι όταν δεν τραγουδάει. Ακούγεται σχεδόν όπως ο Lemmy. Του είπα σε κάποια στιγμή ότι μου θυμίζει πολύ μια πιο μελωδική εκδοχή του Lemmy.

Επίσης, πρέπει να αναφέρω ότι το drumming του David είναι εξαιρετικό. Ξέρει να thrashάρει όπου χρειάζεται και έχει τρομερό groove. Η προγενέστερη εμπειρία του με τους The Mars Volta είναι αρκετά μακριά από τη μουσική βάση των υπόλοιπων τριών, οπότε πόσο εξοικειωμένος ήταν με τη μουσική σας, αλλά και με την heavy μουσική γενικότερα;
Ήξερε τα πάντα για τους Sepultura και τους Soulfly. Πρόκειται για σπουδαίο drummer φίλε! Διδάσκει drums και κάνει όλα αυτά τα πράγματα σαν τα drum clinics. Είναι πολύ εξελιγμένος drummer και απλά είδα κάποια video που έπαιζε με τους The Mars Volta σε κάποιο φεστιβάλ και ήταν φοβερός! Ήταν killer! Ήταν πραγματικά ωραίο να δουλεύω μαζί του. Ήταν και σε ένα project με τον Flea από τους Red Hot Chili Peppers. Είναι σπουδαίος τύπος και σπουδαίος μουσικός.

Βασικά, ο Greg ήταν αυτός που τον πίεζε, καθώς είναι φίλοι εδώ και πολύ καιρό, εγώ δεν τον ήξερα πιο πριν. Ο Greg τρελαινόταν μαζί του όταν δεν έκανε κάτι σωστά! Του ούρλιαζε «Πρέπει να το κάνει σωστά αυτό ρε! Άντε γαμήσου! (γέλια). Ήταν ξεκαρδιστικό να βλέπεις τις μάχες μέσα στο στούντιο. Δεν συμμετείχα ποτέ σε αυτές, απλά παρατηρούσα απέξω. «Άσε τους να παλέψουν, θα την βρουν την άκρη» (γέλια).

Δείχνεις να έχεις επιστρέψει στο πιο επαναστατικό και πολιτικά φορτισμένο πνεύμα σου, όσον αφορά στους στίχους. Φωνάζεις να «ξεκινήσει μια επανάσταση» στο "Wings Of Feather And Wax", ενώ υπάρχει και του "Fire To Your Flag" που είναι πιθανότατα το πιο επιθετικό τραγούδι στο άλμπουμ. Είχες κάποιος διαφορετικό κίνητρο αυτή τη φορά; Υπήρξε κάτι συγκεκριμένο που να σε ενέπνευσε;
Βασικά, όλοι έχουμε το δικό μας στυλ γραψίματος στίχων. Το δικό μου είναι πιο επικεντρωμένο σε κοινωνικά θέματα, του Greg είναι πιο γενικό στους Dillinger Escape Plan και του Troy είναι πιο μυστικιστικό στους Mastodon. Θεωρήσαμε πως θα είναι πραγματικά ωραίο να αναμίξουμε αυτά τα τρία μαζί. Σε μερικά τραγούδια, είμαστε τρεις τραγουδιστές που τραγουδάνε τελείως διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους, κάτι που το κάνει πολύ ενδιαφέρον. Στο "Wings Of Weather And Wax" ο Greg τραγουδάει για την πτώση του Ίκαρου από τον ουρανό, ενώ εγώ τραγουδάω για επαναστάσεις, για να ξεκινήσει μια επανάσταση, σε punk rock στυλ. Δεν έχει να κάνει με τον Ίκαρο και τη μυθολογία. Οι στίχοι μου είναι τελείως αντίθετοι σε σχέση με αυτά που τραγουδάει ο Greg. Ήταν ωραίο που είχαμε την ελευθερία να γράφει ο καθένας ό,τι θέλει.

Πάντως, κάποια άλλα τραγούδια κινούνται γύρω από το ίδιο θέμα. Παραδείγματος χάριν, το "Face Down" είναι για την αστυνομική βία, οπότε τόσο εγώ, όσο ο Greg κι ο Troy όλοι μας τραγουδάμε για την αστυνομική βία. Υπάρχουν υλικό, για το οποίο έγραψα τους στίχους πάνω σε ένα κομμάτι χαρτί και ο Troy με ρώτησε αν θα μπορούσε να τους τραγουδήσει. Κάπως έτσι προέκυψε το "Forbidden Fire". Εγώ έγραψα τους στίχους πάνω σε ένα κομμάτι χαρτί και αυτός απλά συνέχισε και τραγούδησε όλο το τραγούδι. Αυτοί είναι οι στίχοι που βρίσκονται στο δίσκο και το θεωρώ σπουδαίο. Είχαμε μια καταπληκτική συλλογική νοοτροπία του να μοιραζόμαστε τα πάντα. Είχαμε ένα τραπέζι πάνω στο οποίο υπήρχαν τρία βιβλία κι ο καθένας είχε το βιβλίο του. Όλοι κρατάγαμε σημειώσεις και μοιραζόμασταν στίχους. Όταν χρειαζόμουν μια φράση θα έλεγα «Troy, χρειάζομαι κάτι που κάνει ρίμα με το hell», κι αυτός θα αποκρινόταν «ωραία, δοκίμασε το spell». Ήταν μια πραγματικά φιλική, συλλογική ατμόσφαιρα, σαν μιας κανονικής μπάντας και αυτό ήταν πολύ ωραίο.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν το περίμενα αυτό από το εν λόγω project. Σκεφτόμουν πως αυτό το project θα ήταν πιο πολύ χωρισμένο και ο καθένας θα έκανε το δικό του κομμάτι. Αλλά, δεν ήταν καθόλου έτσι, ήταν ακριβώς το αντίθετο. Όλοι ήταν συνυφασμένοι ο ένας με τον άλλο, συμμετείχαν και ήταν περίεργοι για το τι θα προκύψει. Ο Troy θα ερχόταν σε εμένα, θέλοντας να διαβάσει τους στίχους μου, με σκοπό να δει τι έγραφα, ώστε να γράψει κι αυτός κάτι που θα μπορούσε να ταιριάξει μαζί του. Ήταν μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα μέσα στο στούντιο, η οποία μας έκανε να νιώθουμε σαν ομάδα, σαν μέλη ενός συγκροτήματος. Πραγματικά, θεωρώ πως αυτό φαίνεται στο δίσκο, αυτού του είδους η φιλική συνεργασία. Είναι κάτι που δουλεύει.

Πού θα έλεγες ότι στέκεται αυτό το άλμπουμ μέσα στη δισκογραφία σου;
Λοιπόν, νομίζω πως πρόκειται για έναν ξεχωριστό δίσκο. Όταν δημιουργείς κάτι που γνωρίζεις πως είναι διαφορετικό -ακόμα κι όταν δεν το έχει ακούσει κανείς- υπάρχει μια μαγεία γύρω από αυτό, η οποία μάλλον δε θα επαναληφθεί ποτέ. Είναι δίσκος που βγάζεις μια φορά στη ζωή σου, όπως ήταν ο δίσκος των Nailbomb, ο οποίος δημιουργήθηκε κατά τον ίδιο τρόπο. Ήταν κάτι το ξεχωριστό, που δεν μπορούμε να ξαναδημιουργήσουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που οι Killer Be Killed είναι κάτι τόσο διαφορετικό από τους Nailbomb. Δεν θα ήθελαν να προσπαθήσω να ξαναδημιουργήσω κάτι που έχει ήδη γίνει. Είμαι πολύ χαρούμενος που οι Killer Be Killed έχουν τη δική τους ταυτότητα.

Έχοντας υπόψη πως είστε όλοι πολύ ενεργοί με τις βασικές σας ασχολίες, υπάρχει πιθανότητα να βγάλετε τους Killer Be Killed σε περιοδεία; Το έχετε συζητήσει; Είμαι σίγουρος πως οι εμφανίσεις σας θα είναι... killer.
Ναι, θέλουμε πραγματικά να το κάνουμε και στην πραγματικότητα όλοι μας θέλουμε να το πραγματοποιήσουμε. Θα εξαρτηθεί από τα προγράμματά μας. Εγώ είμαι κλεισμένος μέχρι τον Οκτώβριο με τους Soulfly και τους Cavalera Conspiracy, οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι μέχρι τον Οκτώβριο. Ρεαλιστικά, οι Killer Be Killed θα μπορούσαν να περιοδεύσουν από του χρόνου, σε κάπως ελαφρύ πρόγραμμα. Ίσως κάποια φεστιβάλ της επόμενης χρονιάς, κάτι τέτοιο. Θα ήταν καλύτερο αν ήταν φέτος, αλλά δεν μπορούσαμε να το καταφέρουμε.

Θεωρώ πως όποτε κι αν είναι να γίνει θα είναι ξεχωριστό. Αυτά τα τραγούδια θα είναι φοβερά ζωντανά. Το "Face Down", το "Wings Of Feather And Wax" και το "Snakes Of Jehova" θα είναι πολύ γαμάτα παιγμένα ζωντανά, πραγματικά τρομερά. Πιστεύω πως θα γίνει, αλλά μάλλον του χρόνου.

Τώρα, αν ο Troy κι ο Greg σου ζήταγαν να επιλέξεις ένα τραγούδια από Mastodon κι ένα από Dillinger Escape Plan για να παίξετε σε αυτές τις εμφανίσεις, ποιά θα διάλεγες;
Θα διάλεγα το "Farewell Mona Lisa" από τους Dillinger Escape Plan και το "Curl Of The Burl" από Mastodon.

Από τη δική σου οπτική γωνία, αντιλαμβάνεσαι την μουσική που είχες προσωπικά εσύ μέσω της μουσικής των Sepultura σε συγκροτήματα όπως οι Mastodon και οι Dillinger Escape Plan;
Ναι, απόλυτα. Φυσικά, οι Mastodon είναι πιο progressive και είμαι μεγάλος οπαδός τους. Πάντα μου άρεσαν οι Mastodon από την αρχή τους και πάντα ακολουθούσα την καριέρα τους. Αυτός είναι και ο λόγος που όταν πήραμε τον Troy είχα ενθουσιαστεί, αφού ήταν κάποιος που πραγματικά μου άρεσε κα ήμουν οπαδός της μπάντας του. Θεωρώ πως το "Crack The Skye", το "The Hunter" και το "Leviathan" είναι φανταστικοί δίσκοι. Μπορώ να εντοπίσω την επιρροή σε κάποια τραγούδια και σε κάποια από τα riffs τους.

Οι Dillinger Escape Plan ήταν πάντα τρελαμένοι! Γουστάρω πολύ να παρακολουθώ ζωντανά βίντεο από εμφανίσεις τους στο youtube, όπου βάζουν φωτιά σε πράγματα ή πετάνε ενισχυτές στο κοινό. Είναι απλά τρελοί και πήγαν την τρέλα επί σκηνής σε άλλο επίπεδο. Είναι πραγματικά ωραίο που έχω τη δυνατότητα να κάνω κάτι με τον Greg.

Αυτός είναι και ο λόγος που είναι τόσο ωραία αυτή η μπάντα, διότι είμαστε όλοι τόσο διαφορετικοί. Οι Mastodon, οι Dillinger Escape Plan, οι Soulfly είναι όλοι τελείως διαφορετικοί και κανείς δε θα περίμενε από εμάς να φτιάξουμε ένα project. Αλλά το φτιάξαμε και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό.

Τώρα, πρέπει να έχεις ολοκληρώσει λογικά το άλμπουμ των Cavalera Conspiracy, σωστά; Θα είναι σχεδόν grind, όπως μου είχες αναφέρει την προηγούμενη φορά που μιλήσαμε;
Ναι! Αυτή τη στιγμή το υποκοριστικό του άλμπουμ είναι «Γάμα το ρυθμό!» (γέλια). Διότι, είναι τόσο grindcore, είναι τόσο brutal, τελείως διαφορετικό από το Killer Be Killed... (γελάει). Είναι επιθετικό σε όλη τη διάρκειά του. Ο Igor παίζει γρήγορα όλη την ώρα και κάθε φορά που προσπαθούσε να νιώσει το ρυθμό, του έλεγα «Igor! Γάμα τον ρυθμό! Γύρνα στο γρήγορο παίξιμο. Κράτα το γρήγορο!». Είναι πολύ επηρεασμένο από τους Nails, τους Noise, τους All Pigs Must Die κι όλες αυτές του τύπου τις grindcore μπάντες που ακούω. Νομίζω είναι πολύ καλό και πρόκειται σίγουρα για το αγαπημένο μου Cavalera Conspiracy άλμπουμ από όλα τους, ενώ επίσης έχουμε τον Nate (σ.σ.: Newton) από τους Converge στο μπάσο, ο οποίος έκανε φανταστική δουλειά. Το άλμπουμ είναι πολύ brutal, σε όλη τη διάρκειά του. Δεν σταματάει από την αρχή μέχρι το τέλος. Πρόκειται για 40 λεπτά ακατάπαυστου metal, οπότε θα έλεγα πως είναι κάτι ιδιαίτερο για μένα, το να κάνω κάτι τέτοιο σε αυτό το σημείο της καριέρας μου, το να δημιουργήσω κάτι που εμπεριέχει τόση δύναμη, έχοντας τον Igor μαζί μου. Είμαι πραγματικά χαρούμενος με αυτόν τον Cavalera Conspiracy δίσκο. Θα είναι σπουδαίος. Κατά την άποψή μου, είναι ο καλύτερος των τριών.

Δεν ξέρω αν το θυμάσαι, αλλά την τελευταία φορά έκανα μια σκέψη για το πόσο ωραίο θα ήταν να συμμετείχες με κάποιο τρόπο στο Μουντιάλ της Βραζιλίας το καλοκαίρι και άκουσα ότι όντως θα συμμετάσχεις. Πόσο γαμάτο είναι αυτό; Περί τίνος πρόκειται και πώς αισθάνεσαι για αυτό;
Δεν ξέρω τίποτα για αυτό...

Είχα λάθος πληροφορίες;
Βασικά, το μόνο πράγμα ως τώρα που έχει γίνει αναφορικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πως το ESPN (σ.σ.: αθλητικό τηλεοπτικό κανάλι) μου ζήτησε να γράψω κάποια riff, για να τα χρησιμοποιούν κατά την μετάδοση των αγώνων. Ελπίζω να μας καλέσει κάποιος να παίξουμε, θα ήθελα πολύ να παίξω. Το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι σπουδαίο, η Βραζιλία είναι σπουδαία και αν μας καλούσαν να παίξουμε θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Ελπίζω να σου δοθεί η ευκαιρία. Τώρα, μιας κι αναφέρθηκε η Βραζιλία, πρόσφατα επεσήμανες σε συνέντευξή σου πως νιώθεις πιο κοντά σε πολίτη των Η.Π.Α., από ότι σε Βραζιλιάνο ή κάτι τέτοιο. Πώς προέκυψε αυτό;
Κοίτα, στην καρδιά μου θα είμαι πάντα Βραζιλιάνος, αλλά ζω στην Αμερική εδώ και πολύ καιρό και στο τέλος καταλήγεις να υιοθετείς τις συνήθειες. Μου αρέσει πραγματικά η ζωή στην Αμερική, μου αρέσουν πολλά πράγματα εδώ. Η ζωή μου όταν δεν είμαι σε περιοδεία είναι ωραία. Καλή οικογένεια, ωραίο σπίτι και πολλοί φίλοι. Κάνω πράγματα όπως BBQ στον εξωτερικό χώρο, ακούω μουσική έξω, βλέπω πολλές ταινίες στο σπίτι και τέτοια πράγματα.

Όμως, πάντα τσεκάρω τι γίνεται στη Βραζιλία. Επίσης, όσον αφορά στη μουσική σκηνή. Βγαίνει πολλή ωραία μουσική από τη Βραζιλία, πολλές καλές, νέες μπάντες βγαίνουν από τη Βραζιλία.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου Max, είναι πάντα ευχαρίστησή μου να μιλάω μαζί σου, καθώς πάντα λες ενδιαφέροντα πράγματα σε ότι σε ρωτάνε...
Ευχαριστώ πολύ φίλε. Ελπίζω να σε δω πολύ σύντομα στην Ελλάδα.
  • SHARE
  • TWEET