Κουβέντα με τους Homo Iratus

19/10/2002 @ 19:19
Μετά το τέλος του φανταστικού A Night In The Abyss Festival είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον τραγουδιστή και τον μπασίστα των Homo Iratus, ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά metal συγκροτήματα. Η συνέντευξη που ακολούθησε ήταν μεγάλη και τα θέματα που θίξαμε, πολλά! Ας δούμε αναλυτικά τι είπανε :...

Καταρχήν καλησπέρα, αφετέρου συνχαρητήρια για το live, ήσασταν τρομεροί. Να ακούσω εντυπώσεις. Τι περίμενες και τι είδες;

Καταρχήν παιδιά, μπράβο σε αυτούς που διοργάνωσαν το όλο event. Πραγματικά αξίζουν συνχαρητήρια, και πάλι μπράβο! Όσο για ο τι περίμενα., αυτό που περίμενα αυτό είδα, κόσμο, πόρωση, όλα αυτά που κάνουν μία καλή συναυλία. Όλα ήταν καταπληκτικά, το μηχανήματα, οι τεχνικοί, τα πάντα. Δηλαδή δεν το περίμενα αυτό για μία επαρχιακή πόλη.

Εξήγησέ μου τον όρο επαρχία. Πώς πιστεύεις ότι είναι τα πράματα, εκτός πρωτεύουσας.

Κοίτα να σου πω, βασικά αυτό συζητούσαμε και έξω με τα παιδιά. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει ο όρος “επαρχία”. Στο εξωτερικό δεν υπάρχει αυτή η υποβάθμιση των περιοχών που γίνεται στην Ελλάδα. Μόνο η πρωτεύουσα και τίποτα άλλο. Αυτό έχει ως αντίκτυπο και στη μουσική. Δηλαδή, οι κάποιες τοπικές μπάντες να μην έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με κάποια μπάντα από μία μεγάλη πόλη, πχ Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Βόλος, Πάτρα.. Και εδώ αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ο εξοπλισμός. Τέτοιο εξοπλισμό μόνο Θεσσαλονίκη και Αθήνα έχουμε συναντήσεi.

Πολύ καλό αυτό, μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Υπήρξαν κάποια προβληματάκια στην διεξαγωγή του live μήπως?

Εεεε, βασικά ναι, αλλά δεν φταίνε τα παιδιά που το οργάνωσαν για αυτό. Το πρόβλημα είχε να κάνει με τα μηχανήματα. Έπρεπε να στηθούν νωρίτερα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα κάποια σημαντική καθυστέρησε στην έναρξη της συναυλίας. Κουράστηκε ο κόσμος παραπάνω, κουράστηκαν και οι μπάντες επίσης.

Λοιπόν, μία ερώτηση που θα ήθελα να σου κάνω. Ποιες κυκλοφορίες υπάρχουν κάτω από το όνομα Homo Iratus, δηλαδή τις δουλείες σας μέχρι τώρα.

Λοιπόν, official έχουμε κυκλοφορήσει το cd, “Human Consumes Human” και ένα demo με 6 κομμάτια, το οποίο δύσκολα να βρεθεί τώρα., καθώς και ένα EP με τίτλο “Knowledge...Their Enemys”.

Πολύ ωραία μέχρι τώρα. Διάβαζα τις προάλλες μία παλιά συνέντευξη του Σάκη από τους Rotting Christ με θέμα την κυκλοφορία του Khronos. Μέσα στις τότε αγαπημένες του μπάντες ήταν οι Homo Iratus. Τον καιρό που το δήλωνε αυτό ο Σάκης, οι Homo Iratus, δεν ήταν τόσο γνωστοί όσο είναι τώρα. Τώρα όμως φτάσαμε στο να οι Homo Iratus να είναι ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά groups, και ένας από τους μεγαλύτερους αντιπρωσοπευτές μας έξω.

Κοίτα, προσπαθούμε όσο μπορούμε, βάζουμε τα δυνατά. Πάντα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε, το αν είμαστε καλοί οι κακοί δεν είμαστε αρμόδιοι να το κρίνουμε. Αυτό το αφήνουμε στον κόσμο να το αποφασίσει.

Πώς θα σχολίαζες τη μουσική σας, θα μπορούσες να βάλεις μία ταμπέλα στην μουσική κατεύθυνση σας;

Κοίτα επειδή δεν πολυσυμπαθούμε τις ταμπέλες, δεν ξέρω τι να σου πω με σιγουριά, γράψε αν θες απλά deathcore. Η μουσική μας είναι death metal, αλλά ποιο ρυθμικό και ποιο groov-ατο, με πολλά hardcore στοιχεία και πολύ κοπάνημα. Ειδικά σήμερα που παίξαμε πολύ από το καινούργιο, ακυκλοφόρητο, υλικό μας, είδες μία συνοπτική ματιά του ήχου μας.

Σε αυτό θέλω να σταθώ, πολλά νέα κομμάτια, κομμάτια που δεν έχουν ξαναπαιχτεί live… Τι γίνετε εδώ, οι Homo Iratus εγκαινίασαν την πρώτη τους συναυλία στη Θράκη με πολλές εκπλήξεις στους οπαδούς τους ε;

Ναι κοίτα να δεις τι έγινε, από τα 14 κομμάτια που παίξαμε μόνο τα 4 είναι από την παλιά μας δουλεία (Dead Upon Conception, Tomahank Cruise Messiah, Homo Sapiens? και ένα ακόμα που μου διαφεύγει…). Όλα τα άλλα είναι είτε καινούρια, είτε ακυκλοφόρητα κομμάτια, όπως και 3-4 κομμάτια τα οποία δεν έχουν ξαναπαιχτεί ποτέ live.

Μιας που έθιξες το θέμα της καινούργιας δουλείας, πες μου κάποια στοιχεία. Τι να περιμένουμε από τους Homo Iratus;

Λοιπόν τίτλο καταρχήν δεν λέμε, όσο για το τι περιέχει… ποιο groov-ατα κομμάτια . Με πάραααα πολύ κοπάνημα. Και πάντα death metal.

Live άλλα θα υπάρξουν, αν ναι έχετε κάποιες ημερομηνίες ή κάποια ονόματα με τα οποία θα εμφανιστείτε;

Εννοείται ότι θα υπάρξουν! Και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Πάντως η εταιρία προσπαθεί να μας βγάλει εδώ και καιρό. Αλλά για μας είναι πολύ δύσκολο, μιας και είμαστε καινούργια μπάντα. Η εταιρία μας όμως έχει φάει τα αφτιά των tour manager για να μας χώσουν κάπου, αλλά κάτι θα γίνει. Όσο για live εντός της Ελλάδας, θα γίνουν και άλλα σίγουρα.

Ένα δυνατό σημείο του group είναι ο ήχος σας, που ομολογουμένως σαν κάνει τόσο ξεχωριστούς. Την παραγωγή και τις ηχογραφήσεις τις κάνατε εδώ στην Ελλάδα;

Βεβαίως! Την παραγωγή του “Human Consumes Human”, όπως και του ΕP “Knowledge...Their Enemys” την έχουμε κάνει σε stoudio στη Θεσσαλονίκη. Εκτός βεβαίως από τους Homo Iratus, υπάρχει και η μπάντα του τραγουδιστή μας του Θωμά, οι Evade (σ.σ σε αυτό το σημείο μας αναλύει πως πήγε ο Θωμάς στην μπάντα, πόσο καιρό τον γνωρίζουν κτλ.). Ο Θωμάς δεν είναι κανονικό μέλος της μπάντας αλλά session. Το πόσο θα μείνει μαζί μας εξαρτάται από αυτόν. (σ.σ ένα παλικάρι πετάγεται εκείνη την ώρα και ρωτάει των ¶γγελο αν οι Slipknot είναι μέσα στις επιρροές τους, με τον τελευταίο να απαντάει ένα μεγάλο όχι, λέγοντας ότι έχουν διαφορετικό concept και διαφορετική φιλοσοφία).

Το album πως πήγε σε πωλήσεις;

Καλά το album στην Ελλάδα πήγε πολύ καλά. Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις πωλήσεις. Όσο για το εξωτερικό, πάμε και εκεί πολύ καλά.. Επίσημα νούμερα περιμένουμε και εμείς από την εταιρία μας. Αν αναλογιστείς όμως ότι είμαστε νέα μπάντα, έχουμε πάει πολύ καλά. Βασικό στοιχείο είναι και η βοήθεια της εταιρίας μας, η οποία πιστεύει πολύ σε μας. Τώρα τελευταία μας έστειλαν γράμμα με το οποίο λέγανε ότι περιμένουν πως και πώς να γράψουμε τη δεύτερη ολοκληρωμένη δουλεία μας.

Ένα άλλο πολύ σημαντικό πράγμα που πρόσεξα στους Homo Iratus είναι ο πολύ δουλεμένος και παράλληλα προχωρημένος στίχος σας...

Τώρα έθιξες ένα μεγάλο θέμα. Το στοίχο τον προσέχουμε σαν τη μουσική μας. Ποτέ δεν υποβαθμίσαμε τους στοίχους. Δηλαδή, αν η μουσική μίας μπάντας είναι το 50% και το άλλο 50% είναι ο ήχος, έχουμε άλλο ένα 100% το οποίο είναι η παραγωγή, ο στίχος είναι άλλο ένα 100% μόνος του. Για να μπει ο στοίχος σε ένα κομμάτι πρέπει να είναι άψογος. Τον δουλεύουμε, τον ξεκοκαλίζουμε για να μπει στο κομμάτι όπως πρέπει να μπει, και να λέει αυτό που πρέπει να πει με το σωστό νόημα.

Το πρώτο σας cd, δηλαδή το “Human Consumes Human”, είναι concept; Το φτιάξατε έχοντας ένα συγκεκριμένο θέμα στο μυαλό σας; Η όλη μπάντα έχει ένα συγκεκριμένο concept;

Κοίτα, αν και τα θέματα με τα οποία πιανόμαστε στα τραγούδια του “Human Consumes Human”, μοιάζουν πολύ μεταξύ τους, δεν είναι concept το cd. Θα σου πω όμως για το γενικό consept που έχουμε σαν μπάντα. Το θέμα για το οποίο και διαπραγματευόμαστε είναι βασικά η μοναδικότητα του ανθρώπου. Δηλαδή, η παγκοσμιοποίηση, οι εξελίξεις της γενετικής, είναι θέματα τα οποία παρακολουθούσαμε από παλιά και δεν μας άρεζαν, φαινόταν ότι σε κάποια στιγμή κάτι ότι θα γίνει λάθος, κάποιος θα χάσει τον έλεγχο σε κάτι. Το ίδιο ύφος στοίχων διακρίνεις και στο EP μας το “Knowledge...Their Enemys”, το καινούργιο μας κομμάτι “Protections Throw Surveillance ” (Προστασία μέσο της παρακολούθησης), δηλαδή ποια προστασία, τι παραμύθια είναι αυτά περί προστασίας, θα έχουν μία κάμερα από πάνω σου να σε παρακολουθεί 24 ώρες το 24ώρο, για να σε προστατέψει από τι, από ένα φανταστικό κίνδυνο. Π.χ στη Θεσσαλονίκη λένε τώρα να βάλουν πόσες κάμερες στους λεωφορειόδρομους. Για να παρακολουθούν αυτούς που θα μπαίνουν παράνομα στους δρόμους αυτούς. Και θα γεμίσουν όλους τους λεωφορειόδρομους με κάμερες, αλλά είναι μεγάλοι δρόμοι και πολλοί, σχεδόν όλη η πόλη έχει τέτοιους δρόμους, τι σημαίνει αυτό, ότι δηλαδή θα γεμίσουν όλη την πόλη κάμερες; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Άλλα θέματα για το οποία γράφουμε είναι τα κοινωνικά προβλήματα. Προβλήματα που βρίσκονται μπροστά στα μάτια μας και είτε δεν θέλουμε να τα δούμε, είτε δεν μπορούμε να τα δούμε κιόλας, εμάς μας αρέσει να τα κεντρίζουμε και να γράφουμε για αυτά. Τέλος, τους στίχους δεν τους γράφει ένας αλλά όλοι μαζί. Και ένα πράμα που θεωρώ σημαντικό είναι ότι αν κάτι δεν αρέσει σε έναν δεν το βάζουμε καθόλου.

Σε μία συνέντευξή σας πριν από λίγο καιρό, είχατε πει ότι το death metal, δεν είναι το είδος μουσικής που θα χαθεί με την πάροδο του χρόνου όπως κάποια άλλα είδη μουσικής, τα οποία ξεπετάγονται και χάνεται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.

Σίγουρα!!! Κοίτα να δεις, το death metal με τα παρακλάδια του, σε ύφος κυρίως γιατί υπάρχει π.χ το death metal το Σουηδικό, το Αμερικάνικο, οι μπάντες που παίζουν διαφορετικά αλλά μέσα στο ίδιο (μουσικό) κύμα, είναι ρε παιδί μου εκφράσεις του ήχου, και είναι τόσες πολλές και τόσο ανανεώσιμες, που καθιστά το death metal, και το metal γενικότερα, μία ευέλικτη μουσική έκφραση. Υπήρχαν κάτι ξεσπάσματα κατά καιρούς σαν το nu-metal, αλλά είδαμε ότι όσο γρήγορα εμφανιστήκανε, τόσο γρήγορα αρχίσανε να σβήνουμε. Ειδικά στο εξωτερικό, ο extreme ήχος ανεβαίνει πάρα πολύ, γίνεται χαμός στην κυριολεξία.

Ωραία, όλα αυτά αλλά πως βλέπεις την ελληνική σκηνή τώρα πλέον, κάποια αρχικά black ξεσπάσματα άρχισαν να περιορίζονται πολύ. Όλοι τώρα το έχουν γυρίσει λίγο πολύ σε πιο –core μονοπάτια. Ποια η άποψη σου;

Μμμμ η ελληνική σκηνή ανεβαίνει συνέχεια. Ειδικά η extreme σκηνή ανεβαίνει κατακόρυφα. Ανεβαίνουν όμως και τα άλλα είδη, και εδώ θέλω να πω κάτι. Εμφανίζονται συγκροτήματα τα οποία αρχίζουνε και δουλεύουνε με επαγγελματική στόφα, δηλαδή ψάχνονται πολύ. Ψάχνουν τον ήχο τους. Νέες μπάντες ξεπετάγονται συνέχεια και δουλεύουν επαγγελματικά. Υπάρχουν μπάντες από το Βόλο, από τη Λάρισα , τα παιδιά που είδαμε σήμερα (εννοώντας τους Crossover, Sad Wings και Dawn Of Dakness), οι οποίες μπάντες δουλεύουν πολύ. Συγκεντρώνονται να βγάλουν καλή μουσική, δεν βιάζονται (πολύ κλασσικό λάθος). Φτιάχνεις μία μπάντα καινούργια, κάνεις πρόβες, μπαίνεις γράφεις και μετά περιμένεις καλές κριτικές. Να είμαστε αντικειμενικοί. Δεν μπορείς έτσι να έχεις καλές κριτικές. Στραβώνεις μετά και τα παρατάς. Τα περάσαμε και εμείς αυτά, δεν είναι κάτι επικρίσημο. Τώρα όμως, έχουν εμφανιστεί συγκροτήματα τα οποία περιμένουν. Δουλεύουν , και κάνουν πρόβες, πρόβες, πρόβες συνέχεια, βγάζουν ένα demo, το ακούν το δίνουν μόνο σε φίλους δεν το στέλνουν για κριτικές, μετά ξανά πίσω, γράφουν γράφουν γράφουν και φτάνουν σε τρομερά καλά επίπεδα. Έχουν εμφανιστεί σχήματα από το πουθενά, τρομερά. Ποιους να σου πω τώρα. Από Θεσσαλονίκη, από Βόλο από Αθήνα ακόμη φοβερή εντύπωση μου έχουν κάνει οι Everdome. Πρέπει να τους ακούσετε, φοβερό heavy, και δεν είναι το είδος μου να φανταστείς, ακούω ποιο brutal πράματα, αλλά με αυτούς έπαθα την πλάκα μου. Φοβερές ιδέες, φοβερό ήχο, παραγωγή που την κάνανε μόνοι τους, πολύ σημαντικό. Και εδώ γυρνάμε σε κάτι που είπαμε νωρίτερα, η έννοια της επαρχίας στην Ελλάδα. Δηλαδή ακούς να λένε, αυτοί έχουν καλή παραγωγή επειδή είναι από Αθήνα, γιατί στην Αθήνα υπάρχουν studio, έχεις επιλογές, και Θεσσαλονίκη το ίδιο. Εδώ τα πράματα είναι δύσκολα. Και μέχρι να εμφανιστούνε άνθρωποι οι οποίοι θα ενδιαφερθούν, να φτιάξει κάποιος ένα stoudio σωστό, ο οποίος θα είναι και συνεργάσιμος, γιατί πριν που με ρώτησες για την παραγωγή του δίσκου μας, η παραγωγή έγινε όπως έγινε γιατί ο ηχολήπτης μας ήταν τρομερά συνεργάσιμος (σ.σ ο Φώτης Δερμετζής). Επίσης είναι και φοβερός drummer, έπαιξε μαζί μας μία φορά και πάθαμε την πλάκα μας.

Άγγελε (μπασίστας), πριν τους Homo Iratus υπήρχε τίποτα;

Εγώ παλιά έπαιζα σε μία hardcore μπάντα με ελληνικό στοίχο. Λεγόμασταν Ημικρανία. Όλοι βασικά στο συγκρότημα ερχόμαστε από ένα background σκληρού ήχου.

Πως νοιώθετε που έχετε υπογράψει συμβόλαιο με μία μεγάλη εταιρία στο χώρο, την Arctic. Υπάρχει ακόμα το τρέξιμο των πρώτων ημερών;

Όσοι νομίζουν ότι μόλις μπεις σε μία εταιρία τελειώνει το τρέξιμο, είναι πολύ γελασμένοι. Τότε αρχίζει το καλό το τρέξιμο. Να σου το εξηγήσω αυτό. Από εμάς δεν δουλεύει κανένας. Τη μπάντα τη συντηρούμε από τα live. Έπρεπε να σταματήσουμε τις δουλείες μας για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε. Ο Αργύρης παράτησε τη δουλεία του, ενώ εγώ παράτησα μία πρόταση σε μία εταιρία. Για να βγάλεις μία σωστή δουλεία , πρέπει να καταναλώσεις τόσο χρόνο, να κάνεις τόσες πολλές πρόβες. Εκτός αυτού ασχολούμαστε και με το site μας,(11.000 επισκέπτες από 1η Ιανουαρίου) το οποίο ανανεώνουμε πολύ συχνά, και ψάχνουμε συνέχεια νέους τρόπους να σπρώξουμε το υλικό μας. Όλα αυτά είναι χρόνος, στον οποίο αν δουλεύεις, δεν μπορείς να αντεπεξέλθεις και μένεις πίσω. Μετά, όταν μπαίνεις ε μία εταιρία έχεις και κάποια times που πρέπει να έχεις έτοιμη τη δουλεία σου. Π.χ στο EP μας, ο τραγουδιστής μας έφυγε λίγο καιρό πριν το γράψουμε. Εμείς όμως είχαμε δεσμευτεί με χρονικό όριο. Αρχίσαμε εντατικές πρόβες με το Θωμά, που ήρθε τότε να μας βοηθήσει, για να μπορέσουμε να μπούμε να γράψουμε. Άσε που άμα είχαμε δουλεία τότε, δεν θα τα καταφέρναμε με τίποτα. Ο Αργύρης π.χ, όταν γράφαμε το “Human Consumes Human”, ερχόταν μετά τη δουλεία ψόφιος, και πολλές φορές κοιμόταν πάνω στις πρόβες, με όλους τους άλλους να κοπανάμε γύρω γύρω. Ο άνθρωπος δεν άντεχε, παραδινόταν. Το καλό είναι ότι έχουμε ανταπόκριση από το εξωτερικό και πραγματικά χαιρόμαστε για αυτό.

Αλήθεια δουλεύετε, και πώς τα βγάζετε πέρα;

Ξέρεις τι γίνεται, ότι λεφτά βγάζουμε τα βγάζουμε από lives, cd's κτλ, τα οποία χώνουμε κατευθείαν στην μπάντα. Κανονικές δουλείες δεν έχουμε. Το έχουμε σκεφτεί και αυτό, το έχουμε υπολογίσει. Όταν δουλεύεις όμως και έρχεται η εταιρία σου και ξαφνικά σου λέει, μεγάλε πρέπει να βγεις 20 μέρες Ευρώπη για συναυλίες, εσύ θα πεις τον εργοδότη σου ότι θες να φύγεις 25 μέρες Ευρώπη, θα σου πει φύγε μια και καλή. Στην εταιρία σου δεν μπορείς να πεις δεν βγαίνω γιατί μετά τα πράματα δεν είναι και τόσο καλά… Έτσι γίνεται, και έτσι έχει γίνει, είναι πράματα τα οποία γνωρίζουμε από πρώτο χέρι. Έχει πολύ τρέξιμο μάγκες. Αν θες να συγκεντρωθείς και να κάνεις κάτι καλό, ώστε να μπορέσεις να ζήσεις από αυτό, είναι πολύ μα πάρα πολύ δύσκολο.

Είσαι υπέρ του underground;

Άμα δεν υπήρχε το underground δεν θα υπήρχε μουσική. Αν δεν περάσεις από το underground, δεν πας πουθενά.

Στο ρώτησα αυτό, γιατί παρατήρησα κάποιες μπάντες τελευταία, οι οποίες από τι στιγμή που υπέγραψαν με μια καλή εταιρεία, άλλαξαν το στιλ τους κατά πολύ.

Αααα κάτσε να σο πω κάτι τώρα που το έθιξες αυτό. Οι αλλαγές που ακούτε στις μπάντες από cd σε cd, κατά 80% τολμώ να πω, ότι δεν φταίει το συγκρότημα., και να σου πω γιατί. Οι μεγάλες εταιρίες πληρώνουν παραγωγούς, οι οποίοι παραγωγοί παίρνουν α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-α χρήματα την μέρα. Ο παραγωγός δεν κάνει μόνο την παραγωγή του album, είναι αυτός που ουσιαστικά θα πει την ώρα που παίζει το συγκρότημα και είναι έτοιμο να γράψει, μάγκα δεν θα πουλήσει αυτό, θα το παίξεις έτσι. Υπάρχουν και τέτοια σκηνικά, πάρε αν θες για παράδειγμα το τελευταίο των Carcass. Σε αυτές τις περιπτώσεις το συγκρότημα έχει τα χέρiα δεμένα. Δεν μπορεί να πει, δεν το κάνω. Θα σου κόψουν τον λαιμό, αυτοί μιλάνε με φράγκα.

Πες μία συναυλία που ήσουν και είχε πολύ κόσμο και πέρασες καλά. Και μία δικιά σας συναυλία που για κάποιον ιδιαίτερο λόγο σου έχει μείνει στο μυαλό.

Χαμός είχε γίνει στη συναυλία των Cannibal Corpse και στους Deicide. Ξύλο κανονικό. Σκέτη καφρίλα.. Όσο για δικιά μας συναυλία όλες οι συναυλίες μας είναι μοναδικές. Σε όλες κάτι συμβαίνει και μας μένουν στο μυαλό. Αυτό που μου έρχεται τώρα είναι που σε μία συναυλία μας επειδή έβρεξε, τσατίστηκε ο ηχολήπτης πήρε τα μηχανήματα και έφυγε. Τα παιδιά, έβαλαν τα λεφτά από την τσέπη τους και μας λένε, μάγκες θα σας δώσουμε τα εισιτήρια για να παίξετε. Τους ρωτάμε, αποθήκη έχετε, μας λένε ναι. Και πιάνουμε ότι μηχάνημα βρίσκουμε και τα πάμε σε μία αποθήκη 5Χ8 πίσω από το χώρο που θα γινόταν το live. Βρήκαμε και ένα ηχολήπτη και λέμε άντε πάμε να τα σπάσουμε. Αφού τα στήσαμε λέμε, όσοι αντέχουν μέσα! Μιλάμε έφευγαν με σπασμένα πλευρά, χέρια, τέτοια πράματα. Μιλάμε καραγουστάραμε. Σκόνη μέσα χαμός, ωραία πράγματα. Αυτή είναι και η γλύκα του underground που λέγαμε πριν. Αν δεν τα περάσεις αυτά χάνεις πολλά. Να παίξεις στα χειρότερα μηχανήματα, να παίξεις και στα καλύτερα...

Άντε σιγά σιγά να το χαλάμε, να πάτε να ξεκουραστείτε και εσείς. Τελευταία ερώτηση: Οι οικογένειες σας δείχνουν κατανόηση σε αυτό που κάνετε; Ξέρουν ότι αυτό το πράμα είναι που γουστάρετε; Δηλαδή σας στηρίζουν σε αυτό που επιλέξατε να κάνετε;

Λοιπόν, αυτό είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα. Για αυτό εμείς δεν ξοδεύουμε τίποτα. Με αυτά τα ελάχιστα που βγάζουμε ίσα ίσα καλύπτουμε τις ανάγκες της μπάντας. Δεν θέλουμε να βάλουμε τους δικούς μας σε αυτό το λούκι. Άλλους τους βοηθάνε, άλλους δεν τους βοηθάνε. Δεν θα μπω σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Το λέω αυτό γιατί υπάρχουν άτομα στα οποία λένε οι οικογένειες τους, μπράβο κάνε αυτό που θες, και τους στηρίζουν, ενώ υπάρχουν άτομα που οι οικογένειες τους είναι κάθετες σε τέτοια θέματα.

Κοίτα, το να σου πει, μπράβο κάνε αυτό που θες, είναι το καλύτερο πράμα που μπορεί να συμβεί σε κάποιον. Αλλά ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα; Αποκλείεται σε μία μπάντα και τα 4-5 άτομα να έχουν τόσο ανοιχτόμυαλους γονείς! Δεν γίνεται, το λούκι θα το φάει κάποιος οι κάποιοι standar. (σ.σ κάπου εκεί, η συνέντευξη τελειώνει και μιλάμε για άσχετα θέματα όπως το Lord Of the Rings κτλ).

Παιδία, χίλια ευχαριστώ για την ωραία συζήτηση που είχαμε, και πάλι συγχαρητήρια για το σημερινό live !

Παιδιά χάρηκα πολύ που τα είπαμε, ελπίζω να τα ξαναπούμε, θα περιμένω mail σας! Και χάρηκα πολύ που θα έχεις πολύ γράψιμο να κάνεις. Stay Brutal!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο φίλο μας Μιχάλη Σιώπη, για όλη τη βοήθεια που μας πρσέφερε!
  • SHARE
  • TWEET